25.03.1973
anna.dzalalova@ut.ee

Teenistuskäik

Töökohad ja ametid
01.09.2014–31.12.2015   
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, psühholoogia ja pedagoogika lektor (1,00)
01.09.2013–31.08.2014   
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, psühholoogia ja pedagoogika lektor (1,00)
01.09.2009–31.08.2013   
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, pedagoogilise psühholoogia lektor (1,00)
01.09.2005–31.08.2009   
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, psühholoogia ja pedagoogika lektor (1,00)
01.09.2002–31.08.2005   
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, psühholoogia ja pedagoogika assistent (1,00)
01.01.1995–31.12.1996   
MTÜ “Lapsele oma kodu” – psühholoog
01.01.1995–31.12.1998   
Narva Paju Kool – psühholoog
01.01.1995–31.12.1999   
Narva Kõrgkool – psühholoogia õppejõud
 
 
Haridustee
2005–2009   
PhD kraad psühholoogias, Herzeni-nim. Venemaa Riiklik Pedagoogiline Ülikool
1999–2002   
Magister scientiarum kraad psühholoogias, Tallinna Pedagoogika Ülikool
1995–1998   
Baccalaureus scientiarum kraad psühholoogias, Tallinna Pedagoogika Ülikool
 
 
Teadusorganisatsiooniline ja -administratiivne tegevus
2010−...   
EDUKO õppekavaarenduse võrgustiku Klassiõpetaja töörühma liige
2010−...   
Tartu Ülikooli üldkasvatusteadusliku ja psühholoogia valdkondliku töörühma liige
2009−...   
ESF projekti "Nõustamissüsteemi loomine Ida-Virumaa üldhariduskoolide õppe kvaliteedi ja atraktiivsuse tagamiseks" projektijuht
2008−...   
Tartu Ülikooli Narva Kolledži Noorsootöö programminõukogu liige
2008−...   
Tartu Ülikooli Narva Kolledži Klassiõpetaja programminõukogu esimees
2007−...   
Tartu Ülikooli Narva Kolledži Klassiõpetaja õppekava programmijuht
2002−...   
Varasemate õpingute ja töökogemuse hindamise komisjoni liige Tartu Ülikooli Narva Kolledžis
2000−...   
Tartu Ülikooli Narva Kolledži nõukogu liige
1999−...   
Tartu Ülikooli Narva Kolledži psühholoogia ja pedagoogika lektoraadi juhataja
2009−2010   
Tartu Ülikooli Narva Kolledži Koolieelse lasteasutuse õpetaja (magistritaseme) programminõukogu esimees
2008−2010   
Tartu Ülikooli Narva Kolledži Koolieelse lasteasutuste õpetaja magistriõppekava programmijuht
2007−2008   
ESF projekti „Õpetajakoolituse multikultuurilise hariduse suuna õppe- ja teadustöö kvaliteedi tõstmine” projektijuht
2007−2008   
ESF projekti „Õpetajakoolituse multikultuurilise hariduse suuna õppe- ja teadustöö kvaliteedi tõstmine“ uurimisgrupi liige
2006−2008   
ESF projekti „Tööta jäävate Narva vene õppekeelega koolide õpetajate ümberõppevalmiduse selgitamine ja ümberõppe pilootkoolitus TÜ Narva Kolledžis“ liige
2004−2004   
Kasvatusteaduste võrgustiku liige
2002−2004   
Tartu Ülikooli õppekava arenduskeskuse liige
2002−2003   
Tartu Ülikooli valdkonnaainete aineprogrammide väljatöötamise komisjoni liige
2002−2003   
Socialia teadusvaldkondliku alakomisjoni liige
1998−1999   
Narva koolipsühholoogide metoodilise ühingu juhendamine

Kvalifikatsioon

 
 
Teadustöö põhisuunad
VALDKOND: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.8. Psühholoogia; PÕHISUUND: Õpetajate multikultuuriline pädevus, etnopsühholoogia, etniline ja kultuuriline identiteet, pedagoogiline psühholoogia

Publikatsioonid

Klass
Aasta
Publikatsioon
 
1.2.
2012
1.2.
2011
1.3.
2011
2.2.
2011
3.3.
2011
3.5.
2011
3.5.
2011
4.2.
2011
5.2.
2011
5.2.
2011
5.2.
2011
3.2.
2010
3.4.
2010
3.4.
2010
4.1.
2010
4.2.
2010
5.2.
2010
5.2.
2010
5.2.
2010
6.2.
2010
6.6.
2010
2.3.
2009
5.2.
2009
1.3.
2008
1.3.
2008
1.3.
2008
3.2.
2008
3.2.
2008
3.2.
2008
3.2.
2008
4.1.
2008
4.1.
2008
1.3.
2007
3.4.
2007
3.4.
2007
3.4.
2006
5.2.
2006
5.2.
2006
5.2.
2006
3.4.
2005
5.2.
2005
8.05.2018
  • Leitud 44 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
Семейная языковая политика и двуязычное образованиеDžalalova A., Zorina N., Kostjukevitš I., Protassova E., Bursa A., Viimaranta H., Gavrilina, M, Grigule L.2017Многоязычие и среда3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, Narva kolledž
Tudengi käsiraamatBurdakova, Olga; Džalalova, Anna; Džalalov, Sergei; Kurme, Ene; Randver, Nelli; Trubok, Enda; Zorina, Natalja.2014Magistrieksam. Õppekava „Humanitaarainete õpetaja mitmekeelses koolis”6.2.Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, Narva kolledž
Multicultural Competence and its Development in Students of Teacher Education CurriculaDžalalova, Anna; Raud, Nina2012Problems of Education in the 21st Century1.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, Võõrkeelte lektoraat
Innovative Methods In Multicultural Education: Conference Evidence From NarvaRaud, Nina; Džalalova, Anna; Burdakova, Olga2012Innovative Methods in Multicultural Education3.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž;
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, Vene keele ja kirjanduse lektoraat;
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, Võõrkeelte lektoraat;
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, Psühholoogia ja pedagoogika lektoraat
Plurilingualism in teacher education for multicultural schools and kindergartens in EstoniaRaud, Nina; Džalalova, Anna; Raik, Katri2011Problems of Education in the 21st Century1.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, Psühholoogia ja pedagoogika lektoraat;
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, Võõrkeelte lektoraat
Удовлетворённость работой и потребности в обучении и консультировании специалистов общеобразовательных школ северо-восточного региона ЭстонииDžalalova, A.; Zorina, N.2011Псковский регионологический журнал1.3.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, Psühholoogia ja pedagoogika lektoraat
Мультикультурная компетентность педагога: актуальное состояние и перспективы развитияDžalalova, Anna20112.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, Psühholoogia ja pedagoogika lektoraat
Методика интегрированного обучения предмету и языку в учебном процессе Нарвского колледжа ТУБурдакова, Ольга; Джалалова, Анна; Рауд, Нина20113.3.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž;
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, Vene keele ja kirjanduse lektoraat
Koolitus- ja nõustamissüsteemi roll Ida-Virumaa õpetajate ja teiste haridusspetsialistide tööga rahulolu alalhoidmiselDžalalova, Anna; Zorina, Natalja2011Nõustamissüsteemi loomine Ida-Virumaa üldhariduskoolide õppe kvaliteedi ja atraktiivsuse tagamiseks3.5.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, Psühholoogia ja pedagoogika lektoraat
Projekti "Nõustamissüsteemi loomine Ida-Virumaa üldhariduskoolide õppe kvaliteedi ja atraktiivsuse tagamiseks" tegevuse tulemusedDžalalova, Anna2011Nõustamissüsteemi loomine Ida-Virumaa üldhariduskoolide õppe kvaliteedi ja atraktiivsuse tagamiseks3.5.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, Psühholoogia ja pedagoogika lektoraat
Nõustamissüsteemi loomine Ida-Virumaa üldhariduskoolide õppe kvaliteedi ja atraktiivsuse tagamiseks20114.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, Psühholoogia ja pedagoogika lektoraat
Students´ Motivation for Plurilingual and Multicultural Education in Teacher Education ProgrammesDžalalova, Anna; Raud, Niina2011Negotiating and constructing European identities across languages and cultures5.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, Psühholoogia ja pedagoogika lektoraat;
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, Võõrkeelte lektoraat
Teachers' Value Priorities in Multicultural Environment as Means to Secure Social-Emotional Well-Being of ChildrenDžalalova, Anna; Raud, Niina.2011European Network for Social and Emotional Competence in Children; 3d ENSEC CONFERENCE, University of Manchester5.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, Võõrkeelte lektoraat;
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, Psühholoogia ja pedagoogika lektoraat
Мультикультурное образование: от детского дошкольного учреждения до вуза (из опыта подготовки педагогов в Нарвском колледже Тартуского университета)Džalalova, A.; Zorina, N.2011Миры культур и культура мира5.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, Psühholoogia ja pedagoogika lektoraat
Система ценностных ориентаций современных педагоговDžalalova, Anna2010Sotsiaalpedagoogilise ja metoodilise töö probleemid kesk- ja kõrgkoolis3.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, Psühholoogia ja pedagoogika lektoraat
Система консультирования учителей как поддержка качества образования: опыт ЭстонииDžalalova, Anna2010Учитель: вчера, сегодня, завтра3.4.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, Psühholoogia ja pedagoogika lektoraat
Этническая идентичность в структуре мультикультурной компетентности педагогаDžalalova, Anna2010Теоретические проблемы этнической и кросс-культурной психологии; Материалы Второй Международной научной конференции 26-27мая 20103.4.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, Psühholoogia ja pedagoogika lektoraat
Sotsiaalpedagoogilise ja metoodilise töö probleemid kesk- ja kõrgkoolis20104.1.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, Psühholoogia ja pedagoogika lektoraat
Innovative methods in multicultural educationDžalalova, A.20104.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, Psühholoogia ja pedagoogika lektoraat
Developing plurilingual teachers for multicultural schools and kindergartens in Estonia: Narva College caseRaik, K.; Raud, N.; Dzalalova, A.2010Book of abstracts5.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, Võõrkeelte lektoraat
Ethnic Identity, Tolerance and Value System in Teachers` Multicultural CompetenceDžalalova, Anna2010Innovative Methods in Multicultural Education5.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, Psühholoogia ja pedagoogika lektoraat
Multicultural and Multilingual Teacher Training in Narva College, Estonia: Challenges and Best PracticesRaud, Nina; Dzalalova, Anna2010Cross-cultural and trans-national perspectives5.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, Võõrkeelte lektoraat
Õpetajate multikultuuriline pädevusDžalalova, A.20106.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, Psühholoogia ja pedagoogika lektoraat
Narva kolledž nõustab Ida-Virumaa õpetajaidDžalalova, A.2010Õpetajate Leht6.6.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, Psühholoogia ja pedagoogika lektoraat
Venekeelse õpetajate multikultuuriline kompetentsus Eesti haridusruumis Džalalova, Anna20092.3.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Narva Kolledž, Psühholoogia ja pedagoogika lektoraat