See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
3.06.1954
737 6454
anu.palu@ut.ee

Teenistuskäik

Töökohad ja ametid
01.10.2018–...   
Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, haridusteaduste instituut, algõpetuse dotsent (0,50)
01.09.2016–...   
Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, haridusteaduste instituut, algõpetuse dotsent (1,00)
01.01.2016–31.08.2016   
Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, haridusteaduste instituut, matemaatika didaktika lektor (1,00)
01.09.2012–31.12.2015   
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, matemaatika didaktika lektor (1,00)
01.01.2010–31.08.2012   
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, matemaatika didaktika lektor (1,00)
01.09.2008–31.12.2009   
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Haridusteaduskond, matemaatika didaktika lektor (1,00)
01.05.2007–31.08.2008   
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Haridusteaduskond, matemaatika didaktika assistent (1,00)
01.09.2005–30.04.2007   
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar, matemaatika didaktika assistent (1,00)
01.07.2001–31.08.2005   
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar, matemaatika didaktika lektor (1,00)
 
 
Haridustee
2004–2010   
pedagoogika (Tartu Ülikool, doktoriõpe)
1972–1977   
matemaatika (Tartu Riiklik Ülikool, diplomiõpe)

Kvalifikatsioon

 
 
Teadustöö põhisuunad
VALDKOND: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.10. Kasvatusteadused; CERCS ERIALA: S270 Pedagoogika ja didaktika; PÕHISUUND: Algklassiõpilaste matemaatikateadmised, nende areng ja sellega seonduvad tegurid

Publikatsioonid

Klass
Aasta
Publikatsioon
 
1.1.
2018
3.2.
2018
6.8.
2018
1.1.
2017
3.2.
2017
6.2.
2017
1.1.
2016
1.1.
2016
3.2.
2016
3.1.
2015
3.2.
2015
3.2.
2015
3.2.
2014
3.2.
2014
1.1.
2012
3.1.
2012
3.2.
2012
6.2.
2012
6.2.
2012
3.1.
2011
3.2.
2011
6.3.
2011
2.3.
2010
3.1.
2010
3.2.
2010
6.2.
2010
6.2.
2010
6.2.
2010
6.2.
2010
6.2.
2010
6.2.
2010
1.1.
2009
3.5.
2009
6.2.
2009
6.2.
2009
6.2.
2009
3.2.
2008
3.2.
2008
6.2.
2008
6.2.
2008
1.2.
2007
3.4.
2007
3.4.
2007
3.5.
2007
3.2.
2006
3.2.
2006
3.4.
2006
3.2.
2005
3.4.
2005
3.2.
2004
3.5.
2004
3.06.1954
737 6454
anu.palu@ut.ee

Career

Institution and occupation
01.10.2018–...   
University of Tartu, Faculty of Social Sciences, Institute of Education, Associate Professor of Primary Education (0,50)
01.09.2016–...   
University of Tartu, Faculty of Social Sciences, Institute of Education, Associate Professor of Primary Education (1,00)
01.01.2016–31.08.2016   
University of Tartu, Faculty of Social Sciences, Institute of Education, Lecturer in Didactics of Mathematics (1,00)
01.09.2012–31.12.2015   
University of Tartu, Faculty of Social Sciences and Education, Institute of Education, Lecturer in Didactics of Mathematics (1,00)
01.01.2010–31.08.2012   
University of Tartu, Faculty of Social Sciences and Education, Institute of Education, Lecturer in Didactics of Mathematics (1,00)
01.09.2008–31.12.2009   
University of Tartu, Tartu University, Faculty of Education , Lecturer (1,00)
01.05.2007–31.08.2008   
University of Tartu, Tartu University, Faculty of Education , Assistant (1,00)
01.09.2005–30.04.2007   
University of Tartu, Faculty of Social Sciences and Education, Institute of Education, School of Teacher Education, Assistant (1,00)
01.07.2001–31.08.2005   
University of Tartu, Faculty of Social Sciences and Education, Institute of Education, School of Teacher Education, Lecturer (Didactics of Mathematics) (1,00)
 
 
Education
2004–2010   
pedagogy (University of Tartu, PhD studies)
1972–1977   
mathematics (University of Tartu)

Qualifications

 
 
Field of research
FIELD OF RESEARCH: 2. Culture and Society; 2.10. Education; CERCS SPECIALTY: S270 Pedagogy and didactics ; SPECIALITY: Mathematical Knowledge of Primary School Pupils, Its Development and Related Factors
 
 

Publications

Category
Year
Publication
 
1.1.
2018
3.2.
2018
6.8.
2018
1.1.
2017
3.2.
2017
6.2.
2017
1.1.
2016
1.1.
2016
3.2.
2016
3.1.
2015
3.2.
2015
3.2.
2015
3.2.
2014
3.2.
2014
1.1.
2012
3.1.
2012
3.2.
2012
6.2.
2012
6.2.
2012
3.1.
2011
3.2.
2011
6.3.
2011
2.3.
2010
3.1.
2010
3.2.
2010
6.2.
2010
6.2.
2010
6.2.
2010
6.2.
2010
6.2.
2010
6.2.
2010
1.1.
2009
3.5.
2009
6.2.
2009
6.2.
2009
6.2.
2009
3.2.
2008
3.2.
2008
6.2.
2008
6.2.
2008
1.2.
2007
3.4.
2007
3.4.
2007
3.5.
2007
3.2.
2006
3.2.
2006
3.4.
2006
3.2.
2005
3.4.
2005
3.2.
2004
3.5.
2004
  • Leitud 51 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
Calculation and word problem-solving skill profiles: relationship to previous skills and interestMädamürk, Kaja; Kikas, Eve; Palu, Anu2018Educational Psychology1.1.Tallinna Ülikool, Loodus- ja terviseteaduste instituut
Neljanda klassi õpilaste matemaatikateadmised erinevates valdkondades.Palu, A.; Kalda, K.2018Koolimatemaatika XLV3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, haridusteaduste instituut
Eessõna. Haridus ja keskkond alushariduse ning algõpetuse kontekstisUibu, Krista; Palu, Anu; Ugaste, Aino; Timoštšuk, Inge2018Eesti Haridusteaduste Ajakiri6.8.Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut
The role of teacher-related factors in mathematics skills between children attending Estonian-speaking and Russian-speaking schoolsSuviste, Reelika; Palu, Anu; Kikas, Eve; Kiuru, Noona2017European Journal of Psychology of Education1.1.Kaitseväe Ühendatud Õppeasutused;
Tartu Ülikool;
Tallinna Ülikool, Loodus- ja terviseteaduste instituut
Matemaatikateadmiste seos töömälugaPalu, A.; Tamra, M.2017Koolimatemaatika XLIV3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, haridusteaduste instituut
Kas oskad? Töölehed 3. klassi matemaatikateadmiste hindamiseksKubri, K.; Palu, A.; Vares, M.20176.2.Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, haridusteaduste instituut
Classroom management practices and their associations with children’s mathematics skills in two cultural groupsSuviste, Reelika; Kiuru, Noona; Palu, Anu; Kikas, Eve2016Educational Psychology1.1.Kaitseväe Ühendatud Õppeasutused;
Tartu Ülikool;
Tallinna Ülikool;
Tallinna Ülikool, Psühholoogia Instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Developmental trajectories of calculation and word problem solving from third to fifth gradeMädamürk, Kaja; Kikas, Eve; Palu, Anu.2016Learning and Individual Differences1.1.Tallinna Ülikool, Loodus- ja terviseteaduste instituut
Matemaatika õpitulemuste seos õpetamise meetodite ja õpilaste motivatsioonigaMädamürk, K; Palu, A.2016Koolimatemaatika XLIII3.2.Tartu Ülikool
Teaching methods and students' motivation in learning math Mädamürk, K.; Palu, A.2015INTED2015 Proceedings3.1.Tallinna Ülikool, Psühholoogia Instituut
MatemaatikapädevusPalu, A.; Kikas, E.2015Õppimine ja õpetamine kolmandas kooliastmes. Üldpädevused ja nende arendamine3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tallinna Ülikool, Psühholoogia Instituut
Õpilaste matemaatikateadmiste seosed Õpetajate õpetamispraktikaga: eesti- ja venekeelse kooli võrdlusesSuviste, R.; Palu, A.2015Koolimatemaatika XLII3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool;
Kaitseväe Ühendatud Õppeasutused
Kolmanda ja kuuenda klassi õpilaste matemaatikateadmised ja nende seos tähelepanu ning võimekusegaPalu, A.; Annast, D.2014Koolimatemaatika XLI3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Neljanda klassi õpilaste teadmised pindala mõistest ja õpetajate arvamused selle kujundamisestPalu, A.; Post, J.2014Koolimatemaatika XLI3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Cognitive Correlates of Math Skills in Third-Grade StudentsMännamaa, M.; Kikas, E.; Peets, K.; Palu, A.2012Educational Psychology1.1.SA Tartu Ülikooli Kliinikum, Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinik;
Tartu Ülikool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tallinna Ülikool, Psühholoogia Instituut
Errors in solving arithmetic word problems. Differences between students from Estonina- and Russian-speaking schools. Palu, Anu; Suviste, Reelika; Kikas, Eve2012Children Studying in a Wrong Language: Russian Speaking Children in Estonian School. Twenty Years After the Collapse of the Soviet Union3.1.Tallinna Ülikool, Psühholoogia Instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool;
Kaitseväe Ühendatud Õppeasutused
Teises kooliastmes saavutatud matemaatikapädevus ja õpetajate arvamused pädevuse parandamise võimalustestPalu, A.; Kerikmäe, I.2012Koolimatemaatika XXXIX3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Matemaatika tööraamat 2. klassile, 1. osaKubri, K; Palu, A.; Vares, M.20126.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Matemaatika tööraamat 2. klassile, 2. osaKubri, K.; Palu, A.; Vares, M.20126.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Success of Third-grade Students in Solving Different Types of Mathematics Problems in Estonian-speaking and Russian-speaking SchoolsLeopard, R.; Kiuru, N.; Palu, A.2011Preschool and Primary Education3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool;
Kaitseväe Ühendatud Õppeasutused
Esimese ja teise klassi õpilaste matemaatikateadmised, nende seos tähelepanu ja planeerimisoskusegaPalu, A.; Svjatskaja, R.2011Koolimatemaatika XXXVIII3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Algklassiõpilaste matemaatikateadmised, nende areng ja sellega seotud teguridPalu, A.2011Haridus6.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Algklassiõpilaste matemaatikaalased teadmised, nende areng ja sellega seonduvad teguridPalu, A.20102.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar
The types of the most widespread errors in solving arithmetic word problems and their persistence in timePalu, A.; Kikas, E.2010Systemic Person-Oriented Study of Child Development in Early Primary School3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar;
Tallinna Ülikool
MatemaatikaPalu, A.2010Õppimine ja õpetamine esimeses ja teises kooliastmes3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar