See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
aurika.komsaare@ut.ee
Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia õppejõud, kultuuridevahelise kommunikatsiooni ja pedagoogika lektor

Teenistuskäik

Töökohad ja ametid
01.09.2016–...   
Tartu Ülikool, Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond, Viljandi kultuuriakadeemia, kultuuridevahelise kommunikatsiooni ja pedagoogika lektor (1,00)
01.01.2016–31.08.2016   
Tartu Ülikool, Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond, Viljandi kultuuriakadeemia, kultuuridevahelise kommunikatsiooni lektor (1,00)
01.09.2011–31.12.2015   
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia, kultuuridevahelise kommunikatsiooni lektor (1,00)
01.09.2008–31.08.2011   
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia, kultuuridevahelise kommunikatsiooni lektor (1,00)
01.09.2007–31.08.2008   
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia, kultuuridevahelise kommunikatsiooni erakorraline assistent (1,00)
21.08.2006–31.08.2007   
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia, kultuuridevahelise kommunikatsiooni erakorraline assistent (1,00)
26.08.2005–20.08.2006   
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia, erakorraline assistent (1,00)
 
 
Haridustee
2004–2008   
Tallinna Ülikool, kasvatusteaduste MA (teadusmagister)
1988–1993   
Tartu Ülikool, vene keel ja kirjandus MA
 
 
Loometöö
Minerva projekti "An Educational Dimension of Conflict Resolution Through Cultural Production" (http://www.actandchange.eu/ee/index.html) töögrupi liige (2004-2006).
.
ESF kõrghariduse e-õppe programmi BeSt raames (programmi kood 1.2.0102.08-0001) loodud õpiobjekti „Sihitise vormid tegusõna kindla kõneviisi isikulise tegumoe korral“ autor (2009)..
ESF kõrghariduse e-õppe programmi BeSt raames (programmi kood 1.2.0102.08-0001) e-kursuse „Vene keel algajatest edasijõudnutele“ õppe- ja juhendmaterjalide väljatöötamine ning kursuse disainimine Moodle keskkonnas (2009)..
ESF kõrghariduse e-õppe programmi BeSt raames (programmi kood 1.2.0102.08-0001) loodud õpiobjekti „Sihitise vormid tegusõna kindla kõneviisi umbisikulise tegumoe ning käskiva kõneviisi korral" (2009)..
ESF kõrghariduse e-õppe programmi BeSt raames loodud õpiobjekti "Eesti keele harjutusvara: sõnade 'tulema', 'minema', 'käima' kasutamine" autor (2011)..

Kvalifikatsioon

 
 
Teadustöö põhisuunad
VALDKOND: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.10. Kasvatusteadused; CERCS ERIALA: S272 Õpetajakoolitus
VALDKOND: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.8. Psühholoogia; CERCS ERIALA: S263 Sotsiaalpsühholoogia; PÕHISUUND: Kultuuridevaheline kommunikatsioon

Publikatsioonid

Klass
Aasta
Publikatsioon
 
1.2.
2016
1.2.
2016
1.2.
2015
1.2.
2014
3.2.
2012
5.2.
2011
5.2.
2011
3.4.
2010
1.2.
2009
6.2.
2009
6.7.
2007
3.4.
2006
30.07.2018
aurika.komsaare@ut.ee

Career

Institution and occupation
01.09.2016–...   
University of Tartu, Faculty of Arts and Humanities, Viljandi Culture Academy, Lecturer (1,00)
01.01.2016–31.08.2016   
University of Tartu, Faculty of Arts and Humanities, Viljandi Culture Academy, Lecturer in Intercultural Communication (1,00)
01.09.2011–31.12.2015   
University of Tartu, Viljandi Culture Academy, University of Tartu, Lecturer in Intercultural Communication (1,00)
01.09.2008–31.08.2011   
University of Tartu, Viljandi Culture Academy, University of Tartu, Lecturer in Intercultural Communication (1,00)
01.09.2007–31.08.2008   
University of Tartu, Viljandi Culture Academy, University of Tartu, Assistant extraordinarius (1,00)
21.08.2006–31.08.2007   
University of Tartu, Viljandi Culture Academy, University of Tartu, Assistant extraordinarius (1,00)
26.08.2005–20.08.2006   
University of Tartu, Viljandi Culture Academy, University of Tartu, Assistant extraordinarius (1,00)
 
 
Education
2004–2008   
1988–1993   
 
 
Creative work
.
.
.
.
.

Qualifications

 
 
Field of research
FIELD OF RESEARCH: 2. Culture and Society; 2.10. Education; CERCS SPECIALTY: S272 Teacher education
FIELD OF RESEARCH: 2. Culture and Society; 2.8. Psychology; CERCS SPECIALTY: S263 Social psychology
 
 

Publications

Category
Year
Publication
 
1.2.
2016
1.2.
2016
1.2.
2015
1.2.
2014
3.2.
2012
5.2.
2011
5.2.
2011
3.4.
2010
1.2.
2009
6.2.
2009
6.7.
2007
3.4.
2006
30.07.2018
  • Leitud 13 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
Haridusliku mängu mõju osalejate akulturatsioonihoiakuteleMännamaa, Ivar; Komsaare, Aurika; Leijen, Äli2016Eesti Haridusteaduste Ajakiri1.2.Tartu Ülikool, Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond, Viljandi kultuuriakadeemia
Relations Between Students’ Cognitive Style and Their Learning Method PreferencesKomsaare, Aurika2016Journal of Teaching and Education1.2.Tartu Ülikool, Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond, Viljandi kultuuriakadeemia
Nelja loomevaldkonna üliõpilaste kognitiivsete stiilide erinevused Tartu ülikooli Viljandi kultuuriakadeemia näitelKomsaare, Aurika2015Estonian National Defence College (ENDC) Proceedings1.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia, Kultuurhariduse osakond
Cognitive Style and a Field of Studies: Comparison of Art Students and Leisure Time Management Students in EstoniaKomsaare, Aurika2014International Journal of Arts and Sciences1.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia, Kultuurhariduse osakond
Erasmus Intensive Projects as a Field of Student and Faculty LearningKomsaare, A.; Nielsen, K.20135.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia, Kultuurhariduse osakond;
Tartu Ülikool
Developing Professional Cultures: Teaching Methods in Estonian Teacher-Training CurriculaKomsaare, A.2012The International Handbook of Cultures of Professional Development for Teachers: Comparative international issues in Collaboration, Reflection, Management and Policy3.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia, Kultuurhariduse osakond
Adventure-Based Learning Techniques in Service of Practicing Intercultural CommunicationKomsaare, A.20115.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia, Kultuurhariduse osakond
Experiential learning methods in teacher educationKomsaare, A.20115.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia, Kultuurhariduse osakond
The Range of Methods in Estonian Teacher-Training CurriculaKomsaare, Aurika20103.4.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia, Kultuurhariduse osakond
The communication choices of Russian-speaking students as factors that influence their acculturation: The case of University of Tartu Viljandi Culture AcademyKomsaare, A.2009The International Journal of Learning1.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia, Kultuurhariduse osakond
Noorsootöötaja mitmekultuurilises keskkonnasNielsen, K.; Komsaare, A.; Männamaa, I.; Eit, P.; Must, M.20096.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia, Kultuurhariduse osakond;
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia
Eesti keelt teise keelena kõnelevate üliõpilaste kommunikatsioonivalikutest tulenevad akulturatsiooni mõjutavad tegurid: Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia näitel: magistritööKomsaare, A.20076.7.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia, Kultuurhariduse osakond;
Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut
Nooremas täiskasvanueas õppijaKomsaare, A.2006Rahvuslik ja rahvusvaheline Eesti hariduses3.4.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia, Kultuurhariduse osakond