Heiki Krips
https://www.etis.ee/CV/Heiki_Krips/est
13.11.1952
737 6476
heiki.krips@ut.ee
Teenistuskäik
Töökohad ja ametid
01.09.2006–30.04.2007
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, õppekorralduse lektor (1,00)
01.09.2002–31.08.2006
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, õppekorralduse lektor (1,00)
2001–2002
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Lektor (1,00)
01.01.2000–31.12.2001
O/Ü Koolitusgrupp Juhatuse liige
01.01.1998–31.12.2000
Mainori Majanduskool Psühholoogia õppetooli juhataja
01.01.1996–31.12.1998
Tartu Ülikool, Täienduskoolituskeskus, Projektijuht
01.01.1993–31.12.1996
Eesti Sisekaitse Akadeemia, erakorraline dotsent
01.01.1986–31.12.1993
Juhtimise Kõrgem Kool, suhtlemistreener
01.01.1980–31.12.1986
Tallinna Taksopark, psühholoog
Haridustee
1993–1993
Tartu Ülikool, psühholoogiamagister
1975–1980
Tartu Riiklik Ülikool, psühholoog, õpetaja
Kvalifikatsioon
Teaduskraadid
Teadustöö põhisuunad
ETIS KLASSIFIKAATOR: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.10. Kasvatusteadused
ETIS KLASSIFIKAATOR: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.10. Kasvatusteadused
Publikatsioonid
Klass
Aasta
Publikatsioon
1.1.
2016
1.2.
2013
3.2.
2013
3.2.
2013
3.5.
2013
6.2.
2012
1.2.
2011
5.2.
2011
6.2.
2011
3.1.
2010
6.2.
2010
6.2.
2010
6.7.
2010
3.1.
2009
3.1.
2009
5.2.
2009
3.1.
2008
4.2.
2007
6.3.
2007
6.7.
2007
3.2.
2006
3.2.
2005
6.2.
2005
6.2.
2003
6.7.
2003
6.6.
2002
6.6.
2002
3.2.
2001
6.2.
2001
6.7.
2001
1.1.
1992
6.6.
1991
6.3.
1988
24.09.2019
Heiki Krips
https://www.etis.ee/CV/Heiki_Krips/eng
13.11.1952
737 6476
heiki.krips@ut.ee
Career
Institutions and positions
01.09.2006–30.04.2007
University of Tartu, Faculty of Social Sciences and Education, Institute of Education, Lecturer (1,00)
01.09.2002–31.08.2006
University of Tartu, Faculty of Social Sciences and Education, Institute of Education, Lecturer (1,00)
2001–2002
University of Tartu, Faculty of Social Sciences and Education, Institute of Education, Lecturer (1,00)
01.01.2000–31.12.2001
O/Ü Koolitusgrupp,board member
01.01.1998–31.12.2000
Mainor Business School, Chair of Psychology
01.01.1996–31.12.1998
University of Tartu , project manager
01.01.1993–31.12.1996
Estonian Defence Academy, docent
01.01.1986–31.12.1993
Management Training Center, lecturer
01.01.1980–31.12.1986
Tallinn Taxi Park, psychologist
Education
1993–1993
University of Tartu, MA Psychology (1993)
1975–1980
University of Tartu, Psychology (1980)
Qualifications
Academic degrees
Fields of research
ETIS CLASSIFICATION: 2. Culture and Society; 2.10. Education
ETIS CLASSIFICATION: 2. Culture and Society; 2.10. Education; SPECIFICATION: Teachers communicative competence
Publications
Category
Year
Publication
1.1.
2016
1.2.
2013
3.2.
2013
3.2.
2013
3.5.
2013
6.2.
2012
1.2.
2011
5.2.
2011
6.2.
2011
3.1.
2010
6.2.
2010
6.2.
2010
6.7.
2010
3.1.
2009
3.1.
2009
5.2.
2009
3.1.
2008
4.2.
2007
6.3.
2007
6.7.
2007
3.2.
2006
3.2.
2005
6.2.
2005
6.2.
2003
6.7.
2003
6.6.
2002
6.6.
2002
3.2.
2001
6.2.
2001
6.7.
2001
1.1.
1992
6.6.
1991
6.3.
1988
24.09.2019
Publikatsioon | Autorid | Aasta | Väljaande pealkiri | Klassifikaator | Fail | Asutused | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Relationships Between Student Perception of Teacher-Student Relations and PISA Results in Mathematics and Science | Mikk, Jaan; Krips, Heiki; Säälik, Ülle; Kalk, Karmen | 2016 | International Journal of Science and Mathematics Education | 1.1. | Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut; Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond | ||
The Value Priorities of Adolescents in Estonia, Lithuania and Finland: a Comparative Perspective | Krips, H.; Luik, P.; Taimalu, M.; Kukemelk, H.; Saparniene, D.; Saparnis, G.; Soininen, M.; Merisuo-Storm, T. | 2013 | British Journal of Education, Society & Behavioural Science | 1.2. | Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond | ||
Õpetaja suhtlemiskompetentsusest ja selle arendamisest õpetajakoolituses | Krips, Heiki | 2013 | Õpetajate professionaalne areng ja selle toetamine. Projekti „Õpetajate professionaalne areng ja selle toetamine“ tulemused õpetajakoolituse teenistuses“ | 3.2. | Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond | ||
Õpilaste poolt õpetaja käitumisviisidele antavate hinnangute seostest õpilaste õpihuvi ning õpieduga | Säälik, Ülle; Mikk, Jaan; Krips, Heiki; Kalk, Karmen | 2013 | Õpetajate professionaalne areng ja selle toetamine. Projekti „Õpetajate professionaalne areng ja selle toetamine“ tulemused õpetajakoolituse teenistuses“. | 3.2. | Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut; Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond; Tartu Ülikool | ||
Konfliktidest ja grupi konfliktifaasist | Krips, Heiki | 2013 | Seestpoolt poolt suurem Eesti. Haridus ja haritus. Metsaülikool Eestis 2011-2012 | 3.5. | Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond | ||
Suhtlemine probleemsete õpilastega | Krips, Heiki; Siivelt, Piret; Rajasalu, Aila | 2012 | 6.2. | ||||
About the differences of self-perceptions, given by the teachers of art and the teachers of science and the male and female teachers to the statements of social competence | Krips, Heiki; Lehtsaar, Tõnu; Kukemelk, Hasso | 2011 | US-China Education Review A | 1.2. | Tartu Ülikool, Usuteaduskond, Usuteaduskonna dekanaat, Praktilise usuteaduse õppetool; Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond | ||
Student’s Perceptions of Teacher’s Behaviours in Classroom and PISA 2009 Results | Mikk, Jaan; Krips, Heiki | 2011 | 5.2. | Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut; Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond | |||
Konfliktidest ja suhtlemisoskustest õpetamisel ja juhtimisel (teine, täiendatud trükk) | Krips, Heiki | 2011 | 6.2. | ||||
The structure of the social competence of Estonian school teachers | Lehtsaar, T.; Krips, H.; Pulver, A. | 2010 | Teacher’s personality and professionality. Estonian Studies in Education | 3.1. | Tartu Ülikool, Usuteaduskond, Usuteaduskonna dekanaat, Praktilise usuteaduse õppetool; Tallinna Ülikool, Psühholoogia Instituut; Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond | ||
Konfliktidest ja suhtlemisoskustest õpetamisel ja juhtimisel | Krips, Heiki | 2010 | 6.2. | ||||
Kõne koostamise õpik | Krips, Heiki | 2010 | 6.2. | ||||
Valged Lagendikud | Krips, H. | 2010 | 6.7. | ||||
Estonian Teenagers' Employment of Time | Luik, P.; Taimalu, M.; Krips, H.; Kukemelk, H. | 2009 | Teenagers in Estonia: Values and Behaviour | 3.1. | Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut; Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond | ||
Value Judgements by Estonian Teenagers | Krips, H.; Luik, P.; Kukemelk, H.; Taimalu, M. | 2009 | Teenagers in Estonia: Values and Behaviour | 3.1. | Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut; Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond | ||
Estonian students’ occupational preferences | Krips, H.; Taimalu, M.; Luik, P.; Kukemelk, H. | 2009 | 5.2. | Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut; Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond | |||
Teachers`Behaviours in Forms 5 to 9 and Forms 10 to 12 Classrooms | Krips, H. | 2008 | Reforms and Innovations in Estonian Education | 3.1. | Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond | ||
Bettelheim, B.: Muinasjuttude võlujõud | Krips, H. ; Stolovitsh, A. (Toim.) | 2007 | 4.2. | Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Hariduskorralduse õppetool | |||
Õpilaste hinnangutest õpetaja suhtlemisele | Krips, H. | 2007 | Haridus | 6.3. | Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Hariduskorralduse õppetool | ||
Thule päkapikk | Krips, H. | 2007 | 6.7. | ||||
Õpetaja hoolivust väljendavatest käitumisviisidest klassiruumis | Krips, H. | 2006 | Rahvuslik ja rahvusvaheline Eesti hariduses | 3.2. | Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut | ||
Kuidas õpetaja kirjeldab oma suhtlemisoskuste kui õpilaste arengut ja õppimist mõjutavate, eesmärgipäraste käitumisviiside kasutamist klassiruumis | Krips, H. | 2005 | Haridus muutuste ja traditsioonide keerises | 3.2. | Tartu Ülikool; Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Hariduskorralduse õppetool | ||
Suhtlemisoskustest õpetamisel ja juhtimisel | Krips, H. | 2005 | 6.2. | Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond | |||
Suhtlemisoskustest õpetamisel ja juhtimisel | Krips, H. | 2003 | 6.2. | Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond | |||
Loomade seiklused | Krips, H. | 2003 | 6.7. |