See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
21.04.1992
helin.semilarski@ut.ee

Teenistuskäik

Töökohad ja ametid
01.09.2016–...   
Miina Härma Gümnaasim, bioloogia- ja inimeseõpetuse õpetaja (0,40)
 
 
Haridustee
01.09.2016–...   
Tartu Ülikool doktoriõpe loodusteaduslik haridus
 
 
Teadusorganisatsiooniline ja -administratiivne tegevus
2017−...   
European Science Education Research Association (ESERA) liige

Kvalifikatsioon

 
 
Teaduspreemiad ja tunnustused
2018, Helin Semilarski, SA Archimedese poolt väljastatud Kristjan Jaagu programmi välissõidu stipendium osalemaks ESERA (European Science Education Research Association) suvekoolis 2018 aastal Soomes, Jyväskyläs.
2018, Helin Semilarski, Dora Pluss lühiajalise õpirände toetused stipendium osalemaks suulise ja poster-ettekandega ERIDOB 2018 konverentsil Hispaanias Zaragosas juulis 2018.
 
 
Teadustöö põhisuunad
ETIS KLASSIFIKAATOR: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.10. Kasvatusteadused; CERCS KLASSIFIKAATOR: S270 Pedagoogika ja didaktika; TÄPSUSTUS: Loodusteaduslik haridus

Publikatsioonid

Klass
Aasta
Publikatsioon
 
3.1.
2020
3.1.
2020
1.1.
2019
1.2.
2019
3.1.
2019
5.2.
2018
1.2.
2017
31.03.2020
21.04.1992
helin.semilarski@ut.ee

Career

Institutions and positions
01.09.2016–...   
Miina Härma Gymnasium, teacher of biology (0,40)
 
 
Education
01.09.2016–...   
University of Tartu Ph.D. study Science Education
 
 
R&D related managerial and administrative work
2017−...   
European Science Education Research Association (ESERA) member

Qualifications

 
 
Honours & awards
2018, Helin Semilarski, SA Archimedes Kristjan Jaak scholarship, aimed for supporting short-time visits. ESERA (European Science Education Research Association) Summer School 2018 Finland, Jyväskyläs.
2018, Helin Semilarski, Dora Plus short study visits scholarship for participating ERIDOB 2018 conference (XII Conference of European Researchers in Didactics of Biology) IN Spain, Zaragosa, in July 2018 with an oral presentation and with a poster presentation.
 
 
Fields of research
ETIS CLASSIFICATION: 2. Culture and Society; 2.10. Education; CERCS CLASSIFICATION: S270 Pedagogy and didactics
 
 

Publications

Category
Year
Publication
 
3.1.
2020
3.1.
2020
1.1.
2019
1.2.
2019
3.1.
2019
5.2.
2018
1.2.
2017
31.03.2020

Otsi publikatsiooni

  • {{item.Name}}
 kuni 
Algus
Hajus
Täpne
  • Leitud 7 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
Upper secondary school students' conceptual understanding of biological core concepts. Semilarski, Helin; Laius, Anne2020INTED2020 Proceedings3.1.Tartu Ülikool, Loodus- ja täppisteaduste valdkond, ökoloogia ja maateaduste instituut
Using genetic variation as an disciplinary core idea in science educationSemilarski, H.; Soobard, R.; Semilarski, H.; Laius, A.; Rannikmäe, M.2020INTED2020 Proceedings3.1.Tartu Ülikool, Loodus- ja täppisteaduste valdkond, ökoloogia ja maateaduste instituut
DEVELOPMENT OF ESTONIAN UPPER SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ BIOLOGICAL CONCEPTUAL UNDERSTANDING AND COMPETENCES Semilarski, H.; Laius, A.; Rannikmäe, M.2019Journal of Baltic Science Education1.1.
Latent Profile Analysis as a Tool to Describe Students’ Achievement in Entering Medicine FacultySemilarski, H.; Laius, A.2019International Journal of Environmental and Science Education1.2.Tartu Ülikool, Loodus- ja täppisteaduste valdkond, ökoloogia ja maateaduste instituut
A complex instrument for measuring the components of gymnasium students' biological literacySemilarski, Helin; Laius, Anne2019EDULEARN19 Proceedings3.1.Tartu Ülikool, Loodus- ja täppisteaduste valdkond, ökoloogia ja maateaduste instituut
Gender differences of Estonian gymnasium students’ biological cognitive skills within socio-scientific issue of lactose intolerance. Laius, Anne;Semilarski, Helin20185.2.Tartu Ülikool, Loodus- ja täppisteaduste valdkond, ökoloogia ja maateaduste instituut
10. ja 11. klassi õpilaste bioloogia-alase kirjaoskuse kognitiivsete komponentide hindaminePost, Aveliis; Semilarski, Helin; Laius, Anne2017Eesti Haridusteaduste Ajakiri = Estonian Journal of Education1.2.Tartu Ülikool, Loodus- ja täppisteaduste valdkond, ökoloogia ja maateaduste instituut