See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
7.07.1992

Teenistuskäik

Haridustee
2012–...   
Tartu Ülikool, meditsiiniteaduste valdkond, arstiteaduskond
2011–2012   
Tartu Ülikool, loodus- ja tehnoloogia valdkond, bioloogia teaduskond
2008–2011   
Tartu Tamme Gümnaasium
 
 
Teadusorganisatsiooniline ja -administratiivne tegevus
2017−...   
Kaasaegse rehabilitatsiooni-lahenduse loomine puutetundlkule tehnoloogiale: sotsiaalsete oskuste treening neuroloogiliste häiretega lastele. (Juh) Anneli Kolk, Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinik
2017−...   
Arvutipõhine rehabilitatsioon neuroloogiliste häiretega laste sotsiaalse kompetentsi treeninguks. (Juh) Anneli Kolk, Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinik.
2016−...   
TÜ Arengufondi uurimistoetus WP3 "Närvisüsteemi kahjustusega laste kognitiivsete häirete arvutipõhise diagnoosimise ja sotsiaalse kompetentsi virtuaalsete meetodite arendamine 2016-2017
24.04.2019

Career

Education
2012–...   
Tartu Ülikool, meditsiiniteaduste valdkond, arstiteaduskond
2011–2012   
Tartu Ülikool, loodus- ja tehnoloogia valdkond, bioloogia teaduskond
2008–2011   
Tartu Tamme Gümnaasium
 
 
R&D related managerial and administrative work
2017−...   
Kaasaegse rehabilitatsiooni-lahenduse loomine puutetundlkule tehnoloogiale: sotsiaalsete oskuste treening neuroloogiliste häiretega lastele. (Juh) Anneli Kolk, Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinik
2017−...   
Arvutipõhine rehabilitatsioon neuroloogiliste häiretega laste sotsiaalse kompetentsi treeninguks. (Juh) Anneli Kolk, Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinik.
2016−...   
TÜ Arengufondi uurimistoetus WP3 "Närvisüsteemi kahjustusega laste kognitiivsete häirete arvutipõhise diagnoosimise ja sotsiaalse kompetentsi virtuaalsete meetodite arendamine 2016-2017
24.04.2019

Otsi publikatsiooni

  • {{item.Name}}
 kuni 
Algus
Hajus
Täpne
  • Leitud 6 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
Structured Model of Neurorehab: A Pilot Study of Modern Multitouch Technology and Virtual Reality Platforms for Training Sociocognitive Deficit in Children with Acquired Brain InjuryKolk, Anneli; Saard, Marianne; Pertens, Lisanna; Kallakas, Triin; Sepp, Kirsi; Kornet, Kai 2019Applied Neuropsychology Child1.1.SA Tartu Ülikooli Kliinikum, Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinik;
Tartu Ülikool, Meditsiiniteaduste valdkond, kliinilise meditsiini instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, psühholoogia instituut
New Platforms for Social Skills Rehabilitation in Children with Acquired Brain Injury. Saard, M; Raud, T; Sepp, K; Pertens, L; Kornet, K; Kolk, A.20173.4.SA Tartu Ülikooli Kliinikum, Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinik;
Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, psühholoogia instituut
New platforms for social skills rehabilitation in children with acquired neurological disordersKolk, A; Raud, T; Pertens, L; Bachmann, M; Sepp, K; Kornet, Kai;…. Saard, M 20173.4.SA Tartu Ülikooli Kliinikum, Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinik;
Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, psühholoogia instituut
Next-generation interactive devices in neurorehabilitation of social skills in children with acquired brain injurySaard, M; Raud, T; Sepp, K; Pertens, L; Kornet, K; ... Kolk, A. 20173.4.SA Tartu Ülikooli Kliinikum, Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinik;
Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, psühholoogia instituut
Structured Model of Neurorehabilitation of Social Skills Deficit Using Modern Multi-User TechnologySaard, M; Raud, T; Sepp, K; Pertens, L; Kornet, K; Kolk, A. 20173.4.SA Tartu Ülikooli Kliinikum, Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinik;
Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, psühholoogia instituut
Using multitouch collaboration technology for social skills rehabilitation for children with neurological disordersKolk, A; Raud, T; Pertens, L; Bachmann, M; Sepp, K; Kornet, Kai;…. Saard, M. 20173.4.SA Tartu Ülikooli Kliinikum, Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinik;
Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, psühholoogia instituut