19.08.1968
+3725078842
keiu.kuresaar@gmail.com

Teenistuskäik

Töökohad ja ametid
01.01.2008–...   
Blueground OÜ - juhtimiskonsultant
01.01.2000–...   
vabakutseline konsultant
01.01.2005–31.12.2007   
Solidum AS - arendusjuht
01.01.1998–31.12.2000   
Eesti Energia AS Põhivõrk - assistent
 
 
Haridustee
2008–...   
Estonian Business School - doktorant
2006–2008   
Estonian Business School - sotsiaalteaduste magistrikraad (cum laude)
 
 
Lisainfo
Eesti Konsultantide Assotsiatsiooni ja Kutsekoja poolt akrediteeritud konsultant (kutsetunnistus nr 035639)
Eesti Konsultantide Assotsiatsiooni liige;

Kvalifikatsioon

 
 
Teadustöö põhisuunad
ETIS KLASSIFIKAATOR: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.11. Sotsiaalteadused; TÄPSUSTUS: Kohaturundus
ETIS KLASSIFIKAATOR: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.11. Sotsiaalteadused; TÄPSUSTUS: Asukohaturundus, kohtade (linnade, regioonide) arendamine, juhtimine, asukohaturunduse institutsionaalne aspekt, institutsionaalsete väärtuste mõju kohaturundusele, kultuur, koostöö era-, avaliku- ja kolmanda sektori vahel, jätkusuutlikkuse ja konkurentsivõime tõstmine läbi kohaturunduse.
8.05.2018
19.08.1968
+3725078842
keiu.kuresaar@gmail.com

Career

Institutions and positions
01.01.2008–...   
Blueground Ltd - Business Consultant
01.01.2000–...   
freelance business consultant
01.01.2005–31.12.2007   
Solidum AS - Development Manager
01.01.1998–31.12.2000   
Eesti Energia AS Põhivõrk (National Grid) - assistant
 
 
Education
2008–...   
Estonian Business School - PhD student
2006–2008   
Estonian Business School - MA studies (cum laude)
 
 
Additional information
Accredited Business Consultant by Estonian Consultants´ Association and Estonian Qualification Authority
Member of EKA (Eesti Konsultantide Assotsiatsioon/Estonian Consultants´ Association) ;

Qualifications

 
 
Fields of research
ETIS CLASSIFICATION: 2. Culture and Society; 2.11. Social Sciences; SPECIFICATION: Place Marketing
ETIS CLASSIFICATION: 2. Culture and Society; 2.11. Social Sciences; SPECIFICATION: Place management and development, place marketing, place branding, institutional values and place management, cooperation with private, public and third sector, gaining competitive advantage through place (city, community, destination) management
8.05.2018
  • Leitud 1 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
Väikeettevõtte turundusKuresaar, Keiu2009Ettevõtja käsiraamat6.2.Estonian Business School (SA Estonian Business School)