See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
28.02.1963
53319653
mairi.mannamaa@ut.ee

Teenistuskäik

Töökohad ja ametid
01.09.2016–31.08.2018   
Tartu Ülikool, Meditsiiniteaduste valdkond, kliinilise meditsiini instituut, lastehaiguste teadur (0,15)
1993–...   
SA Tartu Ülikooli Kliinikum, Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinik, kliiniline psühholoog (1,00)
2013–30.04.2016   
Tallinna Ülikool, Psühholoogia Instituut, Vanemteadur (0,50)
2011–2012   
Tallinna Ülikool, Psühholoogia Instituut, Teadur (0,50)
01.01.2008–31.12.2009   
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Haridusteaduskond, erakorraline teadur (0,20)
26.06.2007–31.12.2007   
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Haridusteaduskond, erakorraline teadur (0,50)
15.01.2007–25.06.2007   
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, erakorraline teadur (0,50)
2007–2009   
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus, Erakorraline teadur (0,20)
 
 
Haridustee
2005–2010   
doktorantuur, Tartu Ülikool (pedagoogika)
1998–2000   
rakendusmagistratuur (kliiniline psühholoogia), Tartu Ülikool
1981–1987   
Tartu Ülikool, psühholoogia
 
 
Teadusorganisatsiooniline ja -administratiivne tegevus
2002−...   
Eesti Psühholoogide Liidu (EPÜ) liige
2002−...   
Union of Estonian Psychologists
1994−...   
Eesti Lastepsühholoogide Ühing
1994−...   
Union of Estonian Child Psychologists
 
 
Teenistuskäigu lisainfo
2000 - Tartu Ülikooli, MSc (psühholoogia)
2010 - Tartu Ülikool, PhD (pedagoogika);

Kvalifikatsioon

 
 
Teaduspreemiad ja tunnustused
2017, Mairi Männamaa, I preemia kasvatusteaduste tööde riiklikul konkursil artikli "Profiles of self-regulation in elementary grades: relations to math and reading skills" eest (autorid: Mägi, Männamaa, Kikas)
2017, Mairi Männamaa, I preemia kasvatusteaduslike tööde riikliku konkursil didaktilis-rakendsulike tööde/õpikute kategoorias "Koolipsühholoogide hindamisvahendite komplekt. Manuaal" eest (autorid: Kikas, Männamaa, Soodla, Toomela, Kaldoja, Jõgi, Palu)
2016, Mairi Männamaa, II preemia kasvatusteaduslike tööde riiklikul konkursil artikli „Õpetamistegevused ja õpilaste tekstimõistmine üleminekul esimesest kooliastmest teise astmesse“ eest
 
 
Teadustöö põhisuunad
VALDKOND: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.8. Psühholoogia; PÕHISUUND: Laste võimete ja saavutuste hindamine. Verbaalsed teadmised. Erivajadustega lapsed ja nende vanemad
VALDKOND: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.8. Psühholoogia; CERCS ERIALA: S260 Psühholoogia
 
 
Lisainfo
kliiniline (laste)psühholoog, kliiniline neuropsühholoog

Publikatsioonid

Klass
Aasta
Publikatsioon
 
1.1.
2018
1.2.
2018
1.1.
2017
5.2.
2017
1.1.
2016
3.3.
2016
3.3.
2016
3.3.
2016
3.3.
2016
3.3.
2016
5.2.
2016
5.1.
2015
5.2.
2015
5.2.
2015
1.2.
2014
1.3.
2014
5.1.
2014
1.1.
2013
5.2.
2013
5.2.
2013
5.2.
2013
1.1.
2012
1.1.
2012
1.1.
2012
5.1.
2012
5.2.
2012
1.1.
2011
3.1.
2011
3.1.
2011
5.2.
2011
5.2.
2011
1.2.
2010
2.3.
2010
3.1.
2010
5.2.
2010
3.2.
2009
1.1.
2008
1.1.
2008
1.3.
2008
3.2.
2008
3.2.
2008
3.2.
2008
5.1.
2008
1.1.
2007
6.6.
2005
1.3.
2004
1.3.
2002
3.3.
1999
28.02.1963
53319653
mairi.mannamaa@ut.ee

Publications

Category
Year
Publication
 
1.1.
2018
1.2.
2018
1.1.
2017
5.2.
2017
1.1.
2016
3.3.
2016
3.3.
2016
3.3.
2016
3.3.
2016
3.3.
2016
5.2.
2016
5.1.
2015
5.2.
2015
5.2.
2015
1.2.
2014
1.3.
2014
5.1.
2014
1.1.
2013
5.2.
2013
5.2.
2013
5.2.
2013
1.1.
2012
1.1.
2012
1.1.
2012
5.1.
2012
5.2.
2012
1.1.
2011
3.1.
2011
3.1.
2011
5.2.
2011
5.2.
2011
1.2.
2010
2.3.
2010
3.1.
2010
5.2.
2010
3.2.
2009
1.1.
2008
1.1.
2008
1.3.
2008
3.2.
2008
3.2.
2008
3.2.
2008
5.1.
2008
1.1.
2007
6.6.
2005
1.3.
2004
1.3.
2002
3.3.
1999
  • Leitud 9 kirjet
ProgrammLiikNumberNimiProjekti algusProjekti lõppVastutav täitjaAsutusFinantseerijapoolne rahastamine
ETFETF7388Areng üleminekul lasteaiast kooli ja esimeses kolmes klassis –vastastikune interaktsioon lastevanemate, õpetajate ja laste vahel01.01.200831.12.2011Eve KikasTartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut54 053,78 EUR
MUUAU/8410 (Nr. 30.2-10.2/1470)Eesti õpetajate õpikäsitlused ja õpetamispraktikad ning nende seosed õpilaste arengu ja õppimisega01.09.201031.08.2014Eve KikasTallinna Ülikool; Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut; Tallinna Ülikool, Psühholoogia Instituut147 020,82 EUR
ETFETF9101Individuaalsed ja kontekstuaalsed erinevused algklasside õpilaste teadmiste arengus 01.01.201231.12.2012Eve KikasTallinna Ülikool, Psühholoogia Instituut15 735,60 EUR
IUTIUT3-3Indiviidi akadeemiline ja isiksuslik areng formaalharidussüsteemis01.01.201331.12.2018Aaro ToomelaTallinna Ülikool, Loodus- ja terviseteaduste instituut639 000,00 EUR
MUUR/3512 (TLÜ senati teaduskomisjoni istungi protokoll 29.04.2013 nr 14)Laste areng lasteaiast kooli: jätkuuuring01.05.201315.05.2016Eve KikasTallinna Ülikool, Psühholoogia Instituut27 924,00 EUR
MUUKA/8914Põhikooli õpilaste psüühiliste protsesside hindamisvahendite komplekti koostamine ja tugispetsialistide koolitamine01.07.201430.04.2016Eve KikasTallinna Ülikool; Tallinna Ülikool, Psühholoogia Instituut253 624,00 EUR
SFSF0180025s08SOTSIALISATSIOONIMUSTRI MUUTUMINE ÜLEMINEKUÜHISKONNAS JA SELLE SEOS LAPSE ARENGUGA (EESTI NÄITEL)01.01.200831.12.2013Tiia TulvisteTartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond237 775,06 EUR
ETFETF5371Õpilaste mõtlemises, võimete ja motivatsiooniliste uskumuste seosed teadmiste ja nende arenguga01.01.200331.12.2006Eve KikasTartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond39 251,83 EUR
MUUS10012 (nr 933)Üldpädevused ja nende hindamine01.01.201131.12.2014Eve KikasTallinna Ülikool; Tallinna Ülikool, Psühholoogia Instituut339 360,00 EUR