See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
marika.reinmets@ut.ee

Teenistuskäik

Töökohad ja ametid
2018–...   
Progepisik OÜ, juhatuse liige ja koolitaja (1,00)
1996–...   
Marika Reinmets FIE - füüsilisest isikust ettevõtja (robootika- ja IT-koolitused, huviringid, töötoad jne), koolitaja (1,00)
2006–2016   
Tallinna Südalinna Kool, füüsika- ja robootikaõpetaja (0,50)
2003–2004   
Eesti Infotehnoloogia Kolledž, täiendkoolituse koordinaator (0,50)
2001–2002   
Tallinna Ettevõtlusamet, ettevõtluskonsultant (0,50)
1990–2001   
Gustav Adolfi Gümnaasium (kuni 08.11.1991 Tallinna 1.Keskkool), füüsika- ja informaatikaõpetaja (1,00)
 
 
Haridustee
2015–...   
Tartu Ülikool, Loodus- ja täppisteaduste valdkond, arvutiteaduse instituut, informaatika doktoriõpe
2010–2011   
Tallinna Tehnikaülikool, tehnikaõpetaja magistriõpe (cum laude)
1984–1990   
Tallinna Pedagoogiline Instituut (praegune Tallinna Ülikool), matemaatika-füüsika eriala
16.05.2019
marika.reinmets@ut.ee

Career

Institutions and positions
2018–...   
Progepisik OÜ, board member and educator (1,00)
1996–...   
Marika Reinmets FIE - Entrepreneur in the field of education of robotics and computer sciences (workshops, robotics hobby groups, teaching etc), educator (1,00)
2006–2016   
Tallinna Südalinna Kool, teacher of science and robotics (0,50)
2003–2004   
The Estonian Information Technology College, Coordinator of in-service training (0,50)
2001–2002   
City Enterprise Department of Tallinn, Entrepreneurship consultant (0,50)
1990–2001   
Gustav Adolf Grammar School (until 08.11.1991 Tallinn 1. Secondary School), Teacher of science and computer sciences (1,00)
 
 
Education
2015–...   
University of Tartu, Faculty of Science and Technology, Institute of Computer Science,PhD student of computer science
2010–2011   
Tallinn University of Technology, MA studies in engineering education (cum laude)
1984–1990   
Tallinn Pedagogical Institute, Diploma studies in mathematics-physics
16.05.2019