See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
17.06.1980
6203972
oliver.parts@taltech.ee

Teenistuskäik

Töökohad ja ametid
01.01.2017–...   
Tallinna Tehnikaülikool, Majandusteaduskond, Ärikorralduse instituut, Dotsent (1,00)
01.09.2012–31.12.2016   
Tallinna Tehnikaülikool, Majandusteaduskond, Ärikorralduse instituut, Turunduse õppetool, Dotsent (1,00)
01.09.2010–31.08.2012   
Tallinna Tehnikaülikool, Majandusteaduskond, Ärikorralduse instituut, Turunduse õppetool, Lektor (1,00)
01.01.2007–31.12.2008   
Majandusteaduskonna nõukogu liige
01.01.2007–31.12.2009   
TÜ ja TTÜ Majandusteaduse alase doktorikooli TTÜ-poolne koordinaator
01.01.2007–31.12.2011   
doktoriõppe töörühma liige
01.01.2006–31.12.2008   
Ärikorralduse instituudi nõukogu liige
2005–2010   
Tallinna Tehnikaülikool, Majandusteaduskond, Ärikorralduse instituut, Turunduse õppetool, Assistent (1,00)
01.01.2003–31.12.2005   
Tallinna Tehnikaülikool ja TTÜ Tallinna Kolledz (tunnitasuline õppejõud)
01.01.2002–31.12.2004   
Eesti Konjunktuuriinstituut, ökonomist (tarbijauuringud)
01.01.2001–31.12.2001   
AS Mööblimaja (praktika)
 
 
Haridustee
2014–2014   
CEEMAN IMTA programm, Bled School of Management, Sloveenia, 06.06.2014 kuni 20.06.2014
2008–2009   
2008 sügis ja 2009 kevad uurimistöö Ljubljana Ülikool, 2009 lisaks võetud kursus Structural equation modeling
2005–2011   
Tallinna Tehnikaülikool (majanduse doktoriõpe)
2003–2005   
Tallinna Tehnikaülikool ärikorralduse teadusmagistriõpe
1998–2002   
Tallinna Tehnikaülikool ärikorralduse bakalaureuse õpe
1986–1998   
Tallinna 8 Keskkool
 
 
Teadusorganisatsiooniline ja -administratiivne tegevus
2022−...   
Retsensent teadusajakirjale Journal Organizations and Markets in Emerging Economies
2022−...   
Retsensent teadusajakirjale Journal of Globalisation and Small Business
2016−...   
TTÜ Ärinduse bakalaureuseõppe programmi nõukoja liige
2015−...   
ICEM 2015, 2016, 2017 konverentside retsensent
2015−...   
ICEM 2015, 2016 konverentside sessiooni Contemporary marketing moderaator ja teemajuht
2014−...   
retsensent ajakirjas Journal of East-West Business
2014−...   
Eesti Teaduse Agentuur (Vabariikliku üliõpilastööde konkursi retsensent Eestis)
2012−...   
ELMAR (AMA Academic Community) liige
2012−...   
Trademarketing konverentsi 2012 teadusliku komitee liige
2011−...   
Slovenia seura liige
2006−2016   
MÜTÜ ja üliõpilaste teaduskonverentsid TTÜ Majandusteaduskonnas
 
 
Lisainfo
15. mai 2022 arvamus artikkel epl.delfi.ee
Oliver Parts: Z-sõjamasin on toonud kaasa ostuhüsteeria, venelased kraabivad kokku nii kulda kui naistepesu . Reklaam ka 16 mai Päevaelehes.
juuni 2021 intervjuu Õhtulehe ajakirjanikule allahindluste ja soodusmüükide teemal. Ilmus Õhtulehes 18 Juuni ja Linnalehes 25. juuni
mai 2021 ettekanne Interntaional may conference on strategic management Serbias veebikonverentsina tarbija hirmust toote lõppemise teemal
Muud tegevused:

mai 2016 ettekanne ICEM konverentsil Tarbijate motiividest šokolaadi ostmisel (Tšehhi, Brno)

aprill 2016 TATM õppekava tutvustus magistrantide infoõhtul

mai 2015 ettekanne Tarbija etnotsentrismist ICEM 2015 konverentsil

aprill 2015 TATM õppekava tutvustus magistrantide infoõhtul

oktoober 2014 Milline on hea reklaam? lühiloeng majandusteaduskonna avatud uste päeval

september 2014 Loeng majandusteaduskonna vilistlastele etnotsentrismist ülikooli vilistlasõhtu raames

juuni 2014 CEEMAN IMTA koolitus Sloveenias, kaks nädalalt, minu grupp saavutas I nädalal esikoha.

mai 2014 ettekanne konverentsil Elamus turunduses, elamus turunduses ja teemaks oli ostusõltuvus

aprill 2014 ICEM konverents Lätis, teemaks oli ostusõltuvus

aprill 2014 Magistriõppe infotunnil majandusteaduskonnas turunduse peaeriala laua modereerimine

mai 2013 Ettekanne konverentsil oma doktoritööst " Muutuv tarbija muutuvas turunduses"

oktoober 2012 Intervjuu TV3 Seitsmesed uudised RIMI kliendikaardi programmist ja terminali pakkumiste teemal

31.03.2012 Doktoritöö tulemuste tutvustamine Helsingis Slovenia seuras, sellel osales ka Sloveenia suursaadik Soomes hr Tone Kajzer

29.03.2012 ICEM rahvusvahelise konverentsi turunduse sektsiooni modereerimine, mille pealkirjaks oli CONTEMPORARY MARKETING: RETHINKING AND REDISCOVERING

31.05.2011 Eesti Noorte Teadlaste Akadeemia noorteprojekt „Teadlaskarjääri populariseerimine koolinoorte hulgas“. Õppeseminar Haljala Gümnaasiumi 9-klassile tarbijakäitumise ettekanne

12.01.2011 Terevisiooni saate live-intervjuu ETV-s suhkrupaanikast ja seda tarbijakäitumise seisukohast vaadatuna

mai 2006 Tarbija etnotsentrismi uurimine kontseptsiooni juubeli kümnisel. Ettekanne teaduskonna avatud teadusseminaril.
Õppetöö aruanne

2005 kuni 2008 põhiliselt õpetasin TMM0100 Turundus harjutusi päevasele õppele ja kaugõppele, magistrantidele juhtimismäng Intopia ja Turunduse kontseptsioonides peamiselt seminare.
2006 õpetasin ka E-turundust, interaktiivset turundust ja 2007 õpetasin ka rahvusvahelist turundust
2009 kevad TMM1020 Turunduse kontseptsioonid (36h, magistrandid), TMV1050 Juhtimismäng (32h, magistrandid)
2009 sügis TMM0100 Turundus (192h, bakalaureused ja magistrandid), TMM0200 Tarbijakäitumine (12h, bakalaureused)
2010 kevad TMM1020 Turunduse kontseptsioonid (36h, magistrandid), TMM1490 Magistriseminar (12h, magistrandid), TMV1050 Juhtimismäng (32h, magistrandid), TMM0120 Hinnakujundus (12h, bakalaureused)
2010 sügis TMM0100 Turundus 224h (bakalaureused ja magistrandid), TMM0200 Tarbijakäitumine (12h, bakalaureused)
2011 kevad TMM1020 Turunduse kontseptsioonid (36h, magistrandid), TMM0120 Hinnakujundus (12h, bakalaureused)
2011 sügis (vaba semester, doktoritöö lõppkirjutamine)
2012 kevad turunduse kontseptsioonid (36h magistrandid), tarbijakäitumine (32h, magistrandid), TMM1290 magistriseminar (10h)
2012 sügis TMM0100 Turundus (200h bakalaureus+mag), TMM1290 Magistriseminar (12h)
2013 kevad TMM1420 Tarbijakäitumine (32h, magistrandid), TMM1020 Turunduse kontseptsioonid (36h magistrandid), TMM1290 Magistriseminar (12h).
2013 sügis TMM0100 Turundus (176h bakalaureus+mag), TMM1290 Magistriseminar (12h)
2014 kevad TMM1020 Turunduse kontseptsioonid (24h magistrantidele), TMM1290 Magistriseminar (12h), TMM1420 Tarbijakäitumine (32h)
2014 sügis TMM0100 Turundus (152h), TMM1290 Magistriseminar
2015 kevad TMM1290 Tarbijakäitumine (32h), TMM1020 Turunduse kontseptsioonid (24h), TMM1420 Magistriseminar (16h), TMM0330 Turundusuuring I (24h)
2015 sügis TMM0100 Turundus (152h), TMM1420 Magistriseminar (16h)
2016 kevad TMM1290 Tarbijakäitumine (64h), TMM1020 Turunduse kontseptsioonid (24h), TMM1420 Magistriseminar (16h)
2016 sügis TMM0100 Turundus (152h), TMM1420 Magistriseminar (16h)
2017 kevad TMM1290 Tarbijakäitumine (48h), BCU2000 Tarbijakäitumine (32h), TMM1020 Turunduse kontseptsioonid (24h), BCU3400 Turundus (Tallinna Kolledž)12h.
2017 sügis TMM0100 Turundus (152h), Magistriseminar (24h), BCU2000 Tarbijakäitumine (32h)
2018 kevad TMM1290 Tarbijakäitumine (32h), TMM1020 Turunduse kontseptsioonid (24h), Magistriseminar (24h)
2018 sügis TMM0100 Turundus (152h), Magistriseminar (24h)
2018 kevad TMM1290 Tarbijakäitumine (32h), TMM1020 Turunduse kontseptsioonid (24h), Magistriseminar (24h)
2018 sügis TMM0100 Turundus (152h, Magistriseminar (24h)
2019 kevad MMM5410 Tarbijakäitumine (32h), MMM5320 Marketing and Sales (32h), Magistriseminar (24h)
2019 sügis TMM0100 Turundus (256h, 8 rühma ja kaks loenguvooru)
2020 kevad MMM5410 Tarbijakäitumine (32h), MMM5320 Marketing and Sales (32h), TMM2450 Consumer Behaviour (32h),
2020 sügis TMM0100 Turundus (152h), Magistriseminar (24h)
2021 kevad MMM5410 Tarbijakäitumine (64h, millest 32h inglise keeles), TMM2450 Consumer Behaviour (48h)
2021 sügis TMM0100 Turundus (152h), Magistriseminar (24h)
2022 kevad MMM5410 Tarbijakäitumine (64h, millest 32h inglise keeles), TMM2450 Consumer Behaviour (32h)

Lisaks magistritööde, bakalaureusetööde, uurimistööde juhendamine. Praktika kuraator turunduse valdkonnas nii magistri (TATM,TVTM) kui bakalaureuse (TABB tasemel).

Kvalifikatsioon

 
 
Teaduspreemiad ja tunnustused
2022, Oliver Parts, Majandusteaduskonna 2022. aasta parim õppejõud ELAV LEGEND kategoorias
2021, Oliver Parts, TMM0100 Turundus bakalaureuseaine valiti Tehnikaülikooli majandusteaduskonna üliõpilaste lemmik õppeaineks. Tiitel anti üle Õpetajate päeva puhul
2020, Oliver Parts, Majandusteaduskonna 2020. aasta parim õppejõud Fashionista kategoorias
2020, Oliver Parts, Tehnikaülikooli majandusteaduskonna üliõpilaste lemmikõppejõud
2019, Oliver Parts, Majandusteaduskonna 2019. aasta parim õppejõud Naljanina kategoorias
2018, Oliver Parts, TTÜ majandusteaduskonna dekaani paikiri 2018: Suurim turundajate tootja
2017, Oliver Parts, TTÜ majandusteaduskonna 2017. aasta parim õppejõud Stiiliguru 2017
2016, Oliver Parts, TTÜ majandusteaduskonna 2016. aasta parim õppejõud Suurima Naljanina kategoorias
2015, Oliver Parts, TTÜ majandusteaduskonna 2015. aasta parim õppejõud humoorikuse kategoorias
2015, Oliver Parts, TTÜ keemiateaduskonna tudengid KAOB õppekaval valisid TMM0100 Turundus aine II kohale parimate ainete hulgas
2011, Oliver Parts, TTÜ majandusteaduskonna 2011. aasta parim õppejõud väga huvitavate seminaride kategoorias
2010, Oliver Parts, William J. Ziegleri nimeline Academy of International Business South-East USA konverentsi parima doktorandi artiikli auhind
2008, Oliver Parts, TTÜ 2007. aasta parima teadusartikli autor sotsiaal- ja humanitaarteaduste valdkonnas
2007, Oliver Parts, Aasta teadustöötaja TTÜ Majandusteaduskonnas
 
 
Teadustöö põhisuunad
ETIS VALDKOND: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.12. Majandusteadus; TÄPSUSTUS: tarbija käitumine, tarbija etnotsentrism, päritolumaa efekt
ETIS VALDKOND: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.12. Majandusteadus; TÄPSUSTUS: turundus

Lõppenud projektid

Juhendatud väitekirjad

Publikatsioonid

Klass
Aasta
Publikatsioon
 
1.1.
2022
3.4.
2021
5.2.
2021
3.1.
2016
1.2.
2015
3.1.
2015
3.1.
2014
4.2.
2014
1.2.
2013
1.2.
2013
4.2.
2013
4.2.
2012
1.2.
2011
2.3.
2011
3.1.
2011
3.1.
2011
3.4.
2011
4.2.
2011
3.4.
2010
3.4.
2010
1.1.
2007
3.4.
2007
6.6.
2006
6.6.
2005
6.7.
2005
6.6.
2004
6.6.
2004
6.6.
2003
6.6.
2003
6.6.
2003
6.6.
2003
6.6.
2002
6.6.
2002
6.6.
2002
6.6.
2002
6.6.
2002
6.7.
2002
6.6.
2001
6.6.
2001
6.6.
2000
9.08.2022
17.06.1980
6203972
oliver.parts@taltech.ee

Career

Institutions and positions
01.01.2017–...   
Tallinn University of Technology , School of Business and Governance, Department of Business Administration, Associate Professor (1,00)
01.09.2012–31.12.2016   
Tallinn University of Technology , School of Business and Governance, Department of Business Administration, Chair of Marketing, Associate Professor (1,00)
01.09.2010–31.08.2012   
Tallinn University of Technology , School of Business and Governance, Department of Business Administration, Chair of Marketing, Lecturer (1,00)
01.01.2007–31.12.2008   
Member of Council of TUT TSEBA
01.01.2007–31.12.2009   
Coordinator of doctoral school in economics in TUT TSEBA
01.01.2007–31.12.2011   
Member of doctoral program work group
01.01.2006–31.12.2008   
Member of Council of Institute of Business Administration in TUT TSEBA
2005–2010   
Tallinn University of Technology , School of Business and Governance, Department of Business Administration, Chair of Marketing, Assistant (1,00)
01.01.2003–31.12.2005   
Marketing and international marketing lecturer in Tallinn University of Technology and in Tallinn College of Tallinn University of Technology
01.01.2002–31.12.2004   
Estonian Institute of Economic Research, consumer researches
01.01.2001–31.12.2001   
AS Mööblimaja (Furniture House). Marketing speciality practise
 
 
Education
2014–2014   
CEEMAN IMTA programme, Bled School of Management, Sloveenia, 06.06.2014 kuni 20.06.2014
2008–2009   
2008 autmn ja 2009 spring research work University of Ljubljana, 2009 was course Structural equation modeling
2005–2011   
Tallinn University of Technology, doctoral program in Economics
2003–2005   
Tallinn University of Technology, business administration. Master of arts in economics (marketing)
1998–2002   
Tallinn University of Technology, Business administration. Batchelor of arts in economics (marketing)
1986–1998   
Tallinn 8. Secondary school
 
 
R&D related managerial and administrative work
2022−...   
Reviewer for Journal Organizations and Markets in Emerging Economies
2022−...   
Reviewer for Journal of Globalisation and Small Business
2016−...   
Member of business administration curriculum commitee
2015−...   
the reviewer of the ICEM conference
2015−...   
ICEM2015, 2016 conference session Contemporary marketing: convener and moderator
2014−...   
reviewer in Journal of East-West Business
2014−...   
Estonian Science Agency (reviewer of best final theses in Estonia)
2012−...   
ELMAR (American Marketing Association Academic Community) member
2012−...   
Member of Scientific Committee of Trademarketing 2012 conference
2011−...   
Slovenia seura member
2006−2016   
MÜTÜ and organising student scientific conferences and seminars at TUT TSEBA
 
 
Additional information
15 May opinon article in epl.delfi.ee about Z-military machine impact on purchase behaviour
June 2021 interview for newspaper Õhtuleht about sales and discounts. It was published in Õhtuleht on 18 June and in Linnaleht on 25 June.
May 2021 presentation for International May Confernce on strategic management in Sebia as online presentation about fear of missing out
Õppetöö aruanne

2005 kuni 2008 põhiliselt õpetasin TMM0100 Turundus harjutusi päevasele õppele ja kaugõppele, magistrantidele juhtimismäng Intopia ja Turunduse kontseptsioonides peamiselt seminare.
2006 õpetasin ka E-turundust, interaktiivset turundust ja 2007 õpetasin ka rahvusvahelist turundust
2009 kevad TMM1020 Turunduse kontseptsioonid (36h, magistrandid), TMV1050 Juhtimismäng (32h, magistrandid)
2009 sügis TMM0100 Turundus (192h, bakalaureused ja magistrandid), TMM0200 Tarbijakäitumine (12h, bakalaureused)
2010 kevad TMM1020 Turunduse kontseptsioonid (36h, magistrandid), TMM1490 Magistriseminar (12h, magistrandid), TMV1050 Juhtimismäng (32h, magistrandid), TMM0120 Hinnakujundus (12h, bakalaureused)
2010 sügis TMM0100 Turundus 224h (bakalaureused ja magistrandid), TMM0200 Tarbijakäitumine (12h, bakalaureused)
2011 kevad TMM1020 Turunduse kontseptsioonid (36h, magistrandid), TMM0120 Hinnakujundus (12h, bakalaureused)
2011 sügis (vaba semester, doktoritöö lõppkirjutamine)
2012 kevad turunduse kontseptsioonid (36h magistrandid), tarbijakäitumine (32h, magistrandid), TMM1290 magistriseminar (10h)
2012 sügis TMM0100 Turundus (200h bakalaureus+mag), TMM1290 Magistriseminar (12h)
2013 kevad TMM1420 Tarbijakäitumine (32h, magistrandid), TMM1020 Turunduse kontseptsioonid (36h magistrandid), TMM1290 Magistriseminar (12h).
2013 sügis TMM0100 Turundus (176h bakalaureus+mag), TMM1290 Magistriseminar (12h)
2014 kevad TMM1020 Turunduse kontseptsioonid (24h magistrantidele), TMM1290 Magistriseminar (12h), TMM1420 Tarbijakäitumine (32h)
2014 sügis TMM0100 Turundus (152h), TMM1290 Magistriseminar
2015 kevad TMM1290 Tarbijakäitumine (32h), TMM1020 Turunduse kontseptsioonid (24h), TMM1420 Magistriseminar (16h), TMM0330 Turundusuuring I (24h)
2015 sügis TMM0100 Turundus (152h), TMM1420 Magistriseminar (16h)
2016 kevad TMM1290 Tarbijakäitumine (64h), TMM1020 Turunduse kontseptsioonid (24h), TMM1420 Magistriseminar (16h)
2016 sügis TMM0100 Turundus (152h), TMM1420 Magistriseminar (16h)
2017 kevad TMM1290 Tarbijakäitumine (48h), BCU2000 Tarbijakäitumine (32h), TMM1020 Turunduse kontseptsioonid (24h), BCU3400 Turundus (Tallinna Kolledž)12h.
2017 sügis TMM0100 Turundus (152h), Magistriseminar (24h), BCU2000 Tarbijakäitumine (32h)
2018 kevad TMM1290 Tarbijakäitumine (32h), TMM1020 Turunduse kontseptsioonid (24h), Magistriseminar (24h)
2018 sügis TMM0100 Turundus (152h), Magistriseminar (24h)
2018 kevad TMM1290 Tarbijakäitumine (32h), TMM1020 Turunduse kontseptsioonid (24h), Magistriseminar (24h)
2018 sügis TMM0100 Turundus (152h, Magistriseminar (24h)
2019 kevad MMM5410 Tarbijakäitumine (32h), MMM5320 Marketing and Sales (32h), Magistriseminar (24h)
2019 sügis TMM0100 Turundus (256h, 8 rühma ja kaks loenguvooru)
2020 kevad MMM5410 Tarbijakäitumine (32h), MMM5320 Marketing and Sales (32h), TMM2450 Consumer Behaviour (32h),
2020 sügis TMM0100 Turundus (152h), Magistriseminar (24h)
2021 kevad MMM5410 Tarbijakäitumine (64h, millest 32h inglise keeles), TMM2450 Consumer Behaviour (48h)
2021 sügis TMM0100 Turundus (152h), Magistriseminar (24h)
2022 kevad MMM5410 Tarbijakäitumine (64h, millest 32h inglise keeles), TMM2450 Consumer Behaviour (32h)

Lisaks magistritööde, bakalaureusetööde, uurimistööde juhendamine. Praktika kuraator turunduse valdkonnas nii magistri (TATM,TVTM) kui bakalaureuse (TABB tasemel).

Qualifications

 
 
Honours and awards
2022, Oliver Parts, The best lecturer in Taltech SBG in the category of living legend
2021, Oliver Parts, TMM0100 bachelor course Marketing was selected as favourite course by faculty of economics students. Title was given because of international teacher's day.
2020, Oliver Parts, The best lecturer in Taltech SBG in the category of Fashionista
2020, Oliver Parts, The favourite lecturer in Taltech SBG
2019, Oliver Parts, The best lecturer at Taltech SBG of the year in the category of merrymaker
2018, Oliver Parts, School of Business and Governance dean's note 2018: the biggest producer of marketers
2017, Oliver Parts, The best lecturer at School of Business and Governance of the year 2017 in the category of most stylish
2016, Oliver Parts, The best lecturer at TUT TSEBA of the year 2016 in the category of humour
2015, Oliver Parts, The best lecturer at TUT TSEBA of the year 2015 in the category of humour
2015, Oliver Parts, TUT chemistry students evaluated TMM0100 Turundus (marketing) as the second place as one of the best courses in the university
2011, Oliver Parts, The best lecturer at TUT TSEBA of the year 2011 in the category of very interesting seminars
2010, Oliver Parts, William J. Ziegler Best Doctoral Student Paper award (Academy of International Business Southeast USA
2008, Oliver Parts, The best scientific article at TUT in year 2007 in the field of social sciences
2007, Oliver Parts, Scientific researcher of the year at TUT TSEBA
 
 
Fields of research
ETIS RESEARCH FIELD: 2. Culture and Society; 2.12. Economics; SPECIFICATION: consumer behaviour, consumer ethnocentrism, country of origin effect
ETIS RESEARCH FIELD: 2. Culture and Society; 2.12. Economics
 
 

Completed projects

Supervised dissertations

Publications

Category
Year
Publication
 
1.1.
2022
3.4.
2021
5.2.
2021
3.1.
2016
1.2.
2015
3.1.
2015
3.1.
2014
4.2.
2014
1.2.
2013
1.2.
2013
4.2.
2013
4.2.
2012
1.2.
2011
2.3.
2011
3.1.
2011
3.1.
2011
3.4.
2011
4.2.
2011
3.4.
2010
3.4.
2010
1.1.
2007
3.4.
2007
6.6.
2006
6.6.
2005
6.7.
2005
6.6.
2004
6.6.
2004
6.6.
2003
6.6.
2003
6.6.
2003
6.6.
2003
6.6.
2002
6.6.
2002
6.6.
2002
6.6.
2002
6.6.
2002
6.7.
2002
6.6.
2001
6.6.
2001
6.6.
2000
9.08.2022

Otsi projekti

  • {{item.Name}}
Asutus on projekti finantseerija   Asutus on projekti teostaja  
  • {{searchListItem.Name}}
Kõik   Tavaprojektid   Ülemprojektid   Alamprojektid  
Kõik
Käimasolevad
Lõppenud
Algus
Hajus
Täpne
  • Leitud 2 kirjet
ProgrammLiikNumberNimiProjekti algusProjekti lõppVastutav täitjaAsutusRahastamine
MUUVERT449Tarbijakäitumise uurimise võrgustik01.10.200930.09.2012René ArvolaTallinna Tehnikaülikool; Tallinna Tehnikaülikool, Majandusteaduskond, Ärikorralduse instituut, Turunduse õppetool5 381,04 EUR
MUUIN570TÜ ja TTÜ majandusteaduse alane doktorikool01.09.200530.06.2008Enn ListraTallinna Tehnikaülikool; Tallinna Tehnikaülikool, Majandusteaduskond132 936,23 EUR