See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
15.05.1949
prjsimons@gmail.com

Teenistuskäik

Töökohad ja ametid
01.01.2014–...   
Visie op leren direktor; sõltumatu konsultant ja teadur
01.01.2010–31.12.2014   
Hollandi hariduse juhtimise kooli (NSO) direktor
01.01.2006–31.12.2010   
IVLOS haridusinstituudi dekaan
01.01.2001–31.12.2014   
Õppetooli "Õppimine koos IKT-ga" juhataja Utrechti Ülikoolis
01.01.2001–31.12.2010   
IKT hariduse keskuse direktor Utrechti Ülikoolis
01.01.1997–31.12.2001   
Teadustöö Instituudi NUOVO direktor Nijmegeni Ülikooli Sotsiaalteaduskonnas
01.01.1993–31.12.1995   
European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI) president
01.01.1990–31.12.2001   
Hariduspsühholoogia professor Nijmegeni Ülikoolis
01.01.1986–31.12.1990   
Magistri programmi "Õppimise ja arengu juhendamine" õppedirektor TIAS ärikoolis Tilburgi Ülikoolis
01.01.1979–31.12.1990   
Hariduspsühholoogia nooremteadur ja hiljem vanemteadur Tilburgi Ülikooli
01.01.1974–31.12.1979   
Nooremteadur Nijmegeni Ülikooli arengupsühholoogia osakonnas
01.01.1973–31.12.1974   
Nooremteadur Asterdami Ülikooli arengupsühholoogia osakonnas
 
 
Haridustee
1979–1981   
Hariduspsüholoogia doktorikraad Tilburgi Ülikoolis
1971–1973   
arengu-/hariduspsüholoogia magister Amsterdami Ülikoolis
1967–1971   
Psühholoogia bakaleureus Utrechti Ülikoolis
1961–1967   
Beta Gümnaasium
1955–1961   
Roelof Venema algkool Amstelveen´is

Kvalifikatsioon

 
 
Teadustöö põhisuunad
ETIS KLASSIFIKAATOR: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.8. Psühholoogia; CERCS KLASSIFIKAATOR: S262 Arengupsühholoogia; TÄPSUSTUS: Arengupsühholoogia: kognitiivne areng, sotsiaalne areng, isiklik ja pesonali areng
ETIS KLASSIFIKAATOR: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.11. Sotsiaalteadused; CERCS KLASSIFIKAATOR: S212 Tööjõu- ja ettevõtlussotsioloogia; TÄPSUSTUS: Tööga seotud õppimine: inimressursside arendamine, õppimine töökohal, organisatsiooniline õppimine, õppeorganisatsioonid, organisatsioonilised muutused
ETIS KLASSIFIKAATOR: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.10. Kasvatusteadused; CERCS KLASSIFIKAATOR: S283 Psühhopedagoogika; TÄPSUSTUS: Õppimise psühholoogia: õppimise teooriad, õppimise stiilid, mõjukad õpikeskkonnad, ühisõpe, praktika kogukonnad
ETIS KLASSIFIKAATOR: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.10. Kasvatusteadused; CERCS KLASSIFIKAATOR: S281 Arvuti õpiprogrammide kasutamise metoodika ja pedagoogika ; TÄPSUSTUS: Informatsiooni tehnoloogia ja õppimine: digitaalne pedagoogika, õpetajate ja nõustajate kompetenstused, on-line kogukonnad, elektroonilsed õpikeskkonnad

Juhendamisel väitekirjad

Juhendatud väitekirjad

Publikatsioonid

Klass
Aasta
Publikatsioon
 
3.1.
2016
1.1.
2012
1.1.
2012
1.1.
2012
1.1.
2012
1.1.
2012
1.1.
2012
1.1.
2012
1.1.
2012
6.1.
2012
1.1.
2011
1.1.
2011
1.1.
2011
1.1.
2011
1.1.
2010
1.1.
2010
1.1.
2010
1.1.
2009
1.1.
2009
1.1.
2009
1.1.
2008
1.1.
2008
1.1.
2008
1.1.
2008
1.1.
2008
1.1.
2008
1.1.
2008
3.1.
2008
1.1.
2007
1.1.
2007
1.1.
2007
1.1.
2007
1.1.
2007
3.4.
2007
5.2.
2007
5.2.
2007
5.2.
2007
1.1.
2006
1.1.
2006
1.1.
2006
1.1.
2006
1.2.
2006
3.1.
2006
3.1.
2006
3.4.
2006
1.1.
2005
1.1.
2004
1.1.
2004
3.1.
2004
24.04.2019
15.05.1949
prjsimons@gmail.com

Career

Institutions and positions
01.01.2014–...   
Director of Visie op leren; independent consultant and researcher
01.01.2010–31.12.2014   
Director of the Netherlands School of Educational Management (NSO)
01.01.2006–31.12.2010   
Dean of the IVLOS institute of Education
01.01.2001–31.12.2014   
Chair in Learning with ICT, Utrecht University
01.01.2001–31.12.2010   
Director of Centre for ICT in education Utrecht University
01.01.1997–31.12.2001   
Director of the Research Institute NUOVO in the Faculty of Social Sciences of the University of Nijmegen
01.01.1993–31.12.1995   
President of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI)
01.01.1990–31.12.2001   
Professor of educational psychology, especially work related learning at the University of Nijmegen
01.01.1986–31.12.1990   
Director of Studies of the master program “management of learning and development" at TIAS business school of Tilburg University
01.01.1979–31.12.1990   
Junior and later Senior researcher in educational psychology at Tilburg University
01.01.1974–31.12.1979   
Junior researcher at the department of developmental psychology of the University of Nijmegen
01.01.1973–31.12.1974   
Junior researcher at the department of developmental psychology of the University of Amsterdam (the Netherlands)
 
 
Education
1979–1981   
PHD in educational psychology at Tilburg University
1971–1973   
M.Sc. in developmental / educational psychology at the University of Amsterdam
1967–1971   
Ba in psychology at Utrecht University
1961–1967   
Gymnasium Beta
1955–1961   
Elementary school Roelof Venema school in Amstelveen

Qualifications

 
 
Fields of research
ETIS CLASSIFICATION: 2. Culture and Society; 2.8. Psychology; CERCS CLASSIFICATION: S262 Development psychology ; SPECIFICATION: Developmental Psychology: cognitive development, social development, personal and personnel development
ETIS CLASSIFICATION: 2. Culture and Society; 2.11. Social Sciences; CERCS CLASSIFICATION: S212 Sociology of labour, sociology of enterprise ; SPECIFICATION: Work – related learning: human resources development, learning on the job, organisational learning, learning organisations, organisational change
ETIS CLASSIFICATION: 2. Culture and Society; 2.10. Education; CERCS CLASSIFICATION: S283 Psychopedagogy ; SPECIFICATION: Psychology of learning: learning theories, learning styles, powerful learning environments, collective learning, communities of practice
ETIS CLASSIFICATION: 2. Culture and Society; 2.10. Education; CERCS CLASSIFICATION: S281 Computer-assisted education ; SPECIFICATION: Information technology and learning: digital pedagogy, competencies of teachers and counsellors, on-line communities, electronic learning environments
 
 

Dissertations under supervision

Supervised dissertations

Publications

Category
Year
Publication
 
3.1.
2016
1.1.
2012
1.1.
2012
1.1.
2012
1.1.
2012
1.1.
2012
1.1.
2012
1.1.
2012
1.1.
2012
6.1.
2012
1.1.
2011
1.1.
2011
1.1.
2011
1.1.
2011
1.1.
2010
1.1.
2010
1.1.
2010
1.1.
2009
1.1.
2009
1.1.
2009
1.1.
2008
1.1.
2008
1.1.
2008
1.1.
2008
1.1.
2008
1.1.
2008
1.1.
2008
3.1.
2008
1.1.
2007
1.1.
2007
1.1.
2007
1.1.
2007
1.1.
2007
3.4.
2007
5.2.
2007
5.2.
2007
5.2.
2007
1.1.
2006
1.1.
2006
1.1.
2006
1.1.
2006
1.2.
2006
3.1.
2006
3.1.
2006
3.4.
2006
1.1.
2005
1.1.
2004
1.1.
2004
3.1.
2004
24.04.2019

Otsi projekti

  • {{item.Name}}
Asutus on projekti finantseerija   Asutus on projekti teostaja  
  • {{searchListItem.Name}}
Kõik   Tavaprojektid   Ülemprojektid   Alamprojektid  
Uus Frascati (2015)
Uus ja vana Frascati (otsing uue järgi väljastab ka seotud vanad)
Kõik
Käimasolevad
Lõppenud
Algus
Hajus
Täpne
  • Leitud 1 kirjet
ProgrammLiikNumberNimiProjekti algusProjekti lõppVastutav täitjaAsutusFinantseerijapoolne rahastamine
IUTIUT34-6Nutikad tehnoloogiad ja digitaalne kirjaoskus õppimiskäsituse muutmisel01.01.201531.12.2020Margus PedasteTartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, haridusteaduste instituut444 000,00 EUR