3.04.1950
5241243
pilve.kangsepp@gmail.com

Teenistuskäik

Töökohad ja ametid
01.01.1982–...   
Keeni Põhikooli klassiõpetaja
01.09.2005–31.08.2006   
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, erakorraline lektor (0,50)
01.09.2004–31.08.2005   
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, kasvatusteaduste erakorraline lektor (0,25)
01.01.1979–31.12.1982   
Keeni 8-kl Kooli direktori asetäitja õppe-kasvatustöö alal
01.01.1971–31.12.1979   
Keeni 8-kl Kooli algklasside õpetaja
01.01.1969–31.12.1971   
Restu 8-kl Kooli õpetaja
 
 
Haridustee
2004–2015   
Tartu Ülikool Haridus-ja Sotsiaalteaduste doktoriõpe
1995–1998   
Tallinna Pedagoogikaülikooli magistratuur
1972–1977   
Tallinna Pedagoogiline Instituut
1957–1969   
Valga I Keskkool

Kvalifikatsioon

Teadustöö põhisuunad
VALDKOND: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.10. Kasvatusteadused; CERCS ERIALA: S270 Pedagoogika ja didaktika; PÕHISUUND: Õpilaste iseseisva töö suunamine, õpioskuste kujundamine, funktsionaalse lugemisoskuse arendamine

Publikatsioonid

Klass
Aasta
Publikatsioon
 
1.2.
2011
3.2.
2011
3.2.
2010
3.2.
2005
3.2.
2001
3.2.
1999
6.7.
1998
3.2.
1997
3.2.
1995
3.2.
1990
3.2.
1986
8.05.2018
  • Leitud 13 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
Küsimuste kasutamine kui võimalus toetada õpilaste arusaamist loetust.Kängsepp, P.2015Eesti pedagoogika ja kool LXI3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Using Questions to support Reading with Understanding among Estonian Students.Kängsepp, Pilve.2015Improving Literacy Skills across Learning. CIDREE Yearbook 2015.3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Impact of asking support questions on grades 4 and 7 students reading comprehensionKängsepp, P.2011Creative Education1.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Toetavate küsimuste mõju loetust arusaamiseleKängsepp, P.2011Eesti Pedagoogika ja Kool LX Õpetajailt õpetajale3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Küsimuste mõju loetavast tekstist arusaamiseleKängsepp, P.2010Eesti Pedagoogika ja Kool LIX Õpetajailt õpetajale3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Tekstist arusaamise olenevus õpiku teksti iseärasustestKängsepp, P.2005Eesti Pedagoogika ja Kool LVII3.2.Tartu Ülikool
Õpioskused ja nende tase töös õpikugaKängsepp, Pilve2001Eesti Pedagoogika ja Kool LV Õpetajailt õpetajale3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Klassikursuse kordaja õpioskusedKängsepp, P.1999Haridus3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Klassikursuse kordajate õpioskuste tasemest töös õpikugaKängsepp, Pilve19986.7.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Õpiraskustega õpilaste õpioskuste tasemest.Kängsepp, P.1997Esimesed kooliastmed uuenevas põhikoolis.3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Televisioon algklassi õpilase elus.Kängsepp, P.1995Arenev isiksus muutuvas maailmas.3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Iseseisva töö oskuste areng 3-9kl. Matemaatikas, eesti keeles ja loodusõpetusesKängsepp, P.1990Kooliuuenduse didaktilisi probleeme.3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Iseseisva töö oskused matemaatika, eesti keele loodusõpetuse töövihikuga 3. klassis ja nende oskuste tase 6. klassis Kängsepp, P.1986Õpetuse tunnetuseesmärkide realiseerimisest.3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut