See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
18.06.1967
56223241
riina.vahtramae@mail.ee

Teenistuskäik

Töökohad ja ametid
01.01.2006–...   
Rocca al Mare kooli Vodja Individuaalõppekeskus, sotsiaalpedagoog
2005–...   
Tallinna Ülikool, Sotsiaalteaduskond, Sotsiaaltöö osakond, Sotsiaalpedagoogika lektoraat, magistrant (1,00)
01.01.2000–31.12.2006   
Järva Maakohus, kriminaalhooldaja
01.01.1994–31.12.2000   
Kareda Vallavalitsus, sotsiaalnõunik
01.01.1994–31.12.1997   
Paide Gümnaasium, käsitööõpetaja
 
 
Haridustee
1994–1998   
Tallinna Pedagoogikaülikool, sotsiaalpedagoogika
1991–1994   
Kehtna Kõrgem Põllumajanduskool, kodumajandusõpetaja
1977–1985   
Paide 1. Keskkool
1974–1977   
Peetri Põhikool
 
 
Teadusorganisatsiooniline ja -administratiivne tegevus
2001−...   
Järva MV alaealiste komisjon
2004−2005   
Kriminaalpreventiivne projekt "Turvaline Järvamaa", töögrupi liige

Kvalifikatsioon

Teadustöö põhisuunad
VALDKOND: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.11. Sotsiaalteadused; PÕHISUUND: TORE (MTÜ NÜ Tugiõpilaste Oma Ring Eestis) kui sotsiaalpedagoogiline meede Eesti koolides
 
 
Lisainfo
magistrant
8.05.2018
18.06.1967
56223241
riina.vahtramae@mail.ee

Career

Institution and occupation
01.01.2006–...   
Rocca al Mare School, Centre of Individual Education; social pedagogue
2005–...   
Tallinn University, Faculty of Social Sciences, Department of Social Work, Sotsiaalpedagoogika lektoraat, Other staff (1,00)
01.01.2000–31.12.2006   
Järva County Court, probation officer
01.01.1994–31.12.2000   
Kareda Commune Administration, social councel
01.01.1994–31.12.1997   
Paide Gymnasium, teacher
 
 
Education
1994–1998   
Pedagogical University of Tallinn, social pedagogics
1991–1994   
Kehtna College of Agriculture, teacher of home economics
1977–1985   
Paide I Secondary School
1974–1977   
Peetri Elementary School

Qualifications

Field of research
FIELD OF RESEARCH: 2. Culture and Society; 2.11. Social Sciences
8.05.2018