See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
21.02.1969
5069639
siiri.same@gmail.com

Teenistuskäik

Töökohad ja ametid
01.01.2013–31.12.2014   
AS Äripäev, Best Marketing, müügi- ja turundusjuht
01.01.2011–31.12.2012   
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS), rahvusvahelistumise divisjon, turundusjuht
01.01.2008–31.12.2010   
Tallinna Tehnikaülikool, Tallinna Tehnikaülikool; Turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja (1.00) (1,00)
01.01.2007–31.12.2008   
Santa Maria AS, turundusjuht
01.01.2006–31.12.2007   
Kalev Chocolate Factory AS, tootejuht
01.01.2002–31.12.2005   
Hansa Liising Eesti AS, reklaamijuht
01.01.2001–31.12.2002   
Hansa Capitali Grupp, turundusspetsialist
01.01.1993–31.12.2000   
Estline AS, turundusdirektori abi; enne töötasin laevadel
 
 
Haridustee
2010–13.04.2015   
Tallinna Tehnikaülikool, majandusteaduskond, doktorikraad
2003–2006   
Tallinna Tehnikaülikool, majandusteaduskond, ärijuhtimise magistri kraad, cum laude
1989–1994   
Tartu Ülikool, majandusteaduskond, turundus ja kaubandus, võrdsust. magistrikraadiga, cum laude
1983–1987   
Tallinna Inglise Kolledž (end. Tallinna 7. Keskkool)
 
 
Teadusorganisatsiooniline ja -administratiivne tegevus
2010−2015   
Majandusteaduse ja innovatsiooni doktorikooli liige (TÜ, TTÜ ja EBS)
 
 
Loometöö
Turunduskonverentside korraldamine, Best Marketingi turundusklubide modereerimine.
 
 
Teenistuskäigu lisainfo
Olnud TTÜ mittekoosseisuline õppejõud, andnud magistrantidele ainet "Brändi juhtimine" (5 EAP, eksam);
Patendibüroo juhatuse liige 1998-11.2014;
Eesti Suhtekorraldajate Liidu liige (alates 2009), TTÜ Vilistlaskogu liige;

Publikatsioonid

Klass
Aasta
Publikatsioon
 
6.3.
2016
6.3.
2016
2.3.
2015
6.3.
2015
1.2.
2014
1.2.
2014
1.2.
2012
3.1.
2012
3.4.
2012
5.2.
2012
3.1.
2011
6.7.
2006
6.7.
2002
26.06.2018
21.02.1969
5069639
siiri.same@gmail.com
siiri.same@gmail.com

Career

Institution and occupation
01.01.2013–31.12.2014   
AS Äripäev, Best Marketing, Sales and Marketing Manager
01.01.2011–31.12.2012   
Enterprise Estonia, Estonian Investment and Trade Agency, marketing manager
01.01.2008–31.12.2010   
Tallinn University of Technology , Tallinn University of Technology; Head of Marketing and Communications Office (1.00) (1,00)
01.01.2007–31.12.2008   
Santa Maria AS, Marketing Manager
01.01.2006–31.12.2007   
Kalev Chocolate Factory AS, Product Manager
01.01.2002–31.12.2005   
Hansabank Group, Hansa Leasing Estonia, Advertising Manager
01.01.2001–31.12.2002   
Hansabank Group, Hansa Capital Group, Marketing Specialist (pan-Baltic)
01.01.1993–31.12.2000   
Estline AS, Marketing Director Assistant; before Chief Cashier of M/S Estonia, Regina Baltica
 
 
Education
2010–13.04.2015   
Tallinn University of Technology, Economics, PhD student
2003–2006   
Tallinn University of Technology, master´s degree, cum laude
1989–1994   
University of Tartu, equal to master´s degree, cum laude
1983–1987   
Tallinn English College
 
 
R&D related managerial and administrative work
2010−2015   
The Doctoral School in Economics and Innovation, member
 
 
Creative work
Organizing big marketing conferences, moderating Best Marketing' marketing clubs.
 
 
Additional career information
Lectures in Brand Management for master students (5 ETC, exam);
Patent bureau, board member 1998-2014;
Estonian Public Relations Association, member since 2009, TUT Alumni Association, member;

Publications

Category
Year
Publication
 
6.3.
2016
6.3.
2016
2.3.
2015
6.3.
2015
1.2.
2014
1.2.
2014
1.2.
2012
3.1.
2012
3.4.
2012
5.2.
2012
3.1.
2011
6.7.
2006
6.7.
2002
26.06.2018
  • Leitud 13 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
Elamusturunduse mudelSame, Siiri2016Kaja: kommunikatsiooni ja suhtekorralduse ajakiri6.3.
Nõuanded: kuidas koduleht kasumlikumalt tööle pannaSame, Siiri2016Kaja: kommunikatsiooni ja suhtekorralduse ajakiri6.3.
Conceptualization of Experience Marketing and Country Branding from a Marketing Management Perspective Same, Siiri20152.3.
Elamusturundus, riigi brändimine ja Eesti brändSame, Siiri2015Kaja: kommunikatsiooni ja suhtekorralduse ajakiri6.3.
Country branding and country image: insights, challenges and prospects. The Case of Estonia. Same, S.; Solarte-Vasquez, M.C.2014Baltic Journal of European Studies1.2.Tallinna Tehnikaülikool, Majandusteaduskond, Ärikorralduse instituut, Turunduse õppetool
Experience Marketing in Country Branding: Theoretical Developments and an Estonian Case StudySame, S.2014Research in Economics and Business: Central and Eastern Europe1.2.Tallinna Tehnikaülikool, Majandusteaduskond, Ärikorralduse instituut, Turunduse õppetool
Country Branding and Experience Marketing: a Perspective on Sensemaking and Cognition TheoriesSame, S.2012Journal of International Scientific Publications: Economy and Business1.2.Tallinna Tehnikaülikool, Majandusteaduskond, Ärikorralduse instituut, Turunduse õppetool
Marketing Theory: Experience Marketing and Experiential Marketing.Same, S.; Larimo, J.20127th International Scientific Conference "Business and Management-2012", in Vilnius, Lithuania, May 10-11, 2012 : Selected papers3.1.Tallinna Tehnikaülikool, Majandusteaduskond, Ärikorralduse instituut, Turunduse õppetool;
Tartu Ülikool, Majandusteaduskond, Ettevõttemajanduse instituut, Turunduse õppetool
Understanding Experience Marketing: Conceptual Insights and Differences from Experiential Marketing.Same, S.2012International Marketing Trends Conference3.4.Tallinna Tehnikaülikool, Majandusteaduskond, Ärikorralduse instituut, Turunduse õppetool
Experience Marketing: Conceptual Model, Difference from Experiential Marketing and a Pilot StudySame, Siiri2012European Marketing Academy Conference (EMAC) proceedings5.2.Tallinna Tehnikaülikool, Majandusteaduskond, Ärikorralduse instituut, Turunduse õppetool
Experience marketing: conceptual insights and the difference from experiential marketingLeppiman, A.; Same, S.2011University - Business Cooperation Tallinn 20113.1.Tallinna Tehnikaülikool, Majandusteaduskond, Ärikorralduse instituut, Turunduse õppetool
Eesti turundusjuhtide kaubamärgiteadlikkus ja selle tõstmise võimalusedSame, S.20066.7.Tallinna Tehnikaülikool, Majandusteaduskond, Ärikorralduse instituut, Turunduse õppetool
Eesti väikese- ja keskmise suurusega ettevõtete tööstusomandi kaitse alane teadlikkus ja selle tõstmise võimalusedMoorlat, Ott; Bachmann, Talis; Same, Siiri; Moorlat, Mart20026.7.Tallinna Tehnikaülikool;
Tallinna Tehnikaülikool;
Tartu Ülikool, Õigusteaduskond, Avaliku õiguse instituut, Kriminaalõiguse, kriminoloogia ja kognitiivse psühholoogia õppetool ;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond