See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
7.12.1962
+372 50 44 605
tiina.merkuljeva@isci.ee

Teenistuskäik

Töökohad ja ametid
01.01.2013–...   
Arengupartner Tiina Merkuljeva OÜ, Arengupartner Tiina Merkuljeva OÜ, juhatuse esimees, superviisor, coach (1,00)
01.01.2011–...   
International Supervision and Coaching Institute MTÜ, International Supervision and Coaching Institute, Coach ja superviisor, juhatuse esimees (1,00)
18.05.2015–30.04.2016   
Eesti Sotsiaalkindlustusamet, Lastekaitse üksuse EMP finantsmehhanismi „Riskilapsed ja –noored“ eelnevalt kindlaks määratud projekti osa „Piirkondlike üksuste loomine laste ja perede toetamiseks“ koordinaator. (1,00)
01.10.2010–31.08.2011   
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, teeninduskorralduse lektor (0,60)
01.09.2009–30.09.2010   
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, teeninduskorralduse lektor (0,50)
01.09.2008–31.08.2009   
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, teeninduskorralduse lektor (0,50)
01.01.2008–31.12.2012   
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Turismiosakond; Teeninduskorralduse lektor
01.09.2004–01.09.2015   
Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor, juhtimise õppetooli lektor (0,40)
01.01.1998–31.12.2011   
Teeninduskvaliteedi Instituut OÜ, Koolitaja - organisatsioonide konsultant
 
 
Haridustee
2012–...   
Estonian Business School doktorant, juhtimisteadus
2003–2006   
Institut für Supervision Organisation Kommunikation; tunnustatud superviisor ja organisatsioonide konsultant.
1998–2008   
Rootsi Moreno Instituut; Psühhodraama rakendaja - grupiterapeut.
1984–1990   
Tartu Ülikool; eripedagoogika, MA (cum laude)
 
 
Teadusorganisatsiooniline ja -administratiivne tegevus
2007−...   
Eesti Supervisiooni- ja Coachingu Ühingu liige.
2000−...   
Eesti Täiskasvanute Koolitajate Assotsiatsiooni ANDRAS liige. Omistatud andragoogi VII kutsekvalifikatsioon.
2008−2010   
Äripäeva käsiraamatud. Teeninduskäsiraamatu peatoimetaja.
 
 
Teenistuskäigu lisainfo
Pikaajaline kogemus täiskasvanute koolitajana ja organisatsioonide konsultandina.

Peamised valdkonnad: juhtimise konsulteerimine ja juhtide coaching; haridus- ja sotsiaalvaldkonna asutuste töötajate supervisioon; meeskonna- ja koostöötreeningud; organisatsioonide arendusprogrammid.;

Kvalifikatsioon

 
 
Teadustöö põhisuunad
VALDKOND: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.11. Sotsiaalteadused; CERCS ERIALA: S189 Organisatsiooniteadus ; PÕHISUUND: Sotsiaaltöö supervisioon ja sosiaaltöötajate jõustamine.

Publikatsioonid

Klass
Aasta
Publikatsioon
 
3.1.
2017
3.2.
2014
5.2.
2014
3.4.
2013
3.4.
2013
6.2.
2013
6.7.
2013
5.2.
2012
5.2.
2010
6.7.
2010
5.2.
2009
5.2.
2008
5.2.
2006
5.2.
2006
6.6.
2006
6.6.
2006
5.2.
2005
6.4.
2005
6.6.
2005
6.6.
2003
6.6.
1999
8.05.2018
7.12.1962
+372 50 44 605
tiina.merkuljeva@isci.ee

Career

Institution and occupation
01.01.2013–...   
Arengupartner Tiina Merkuljeva OÜ, Arengupartner Tiina Merkuljeva OY, Chairman of the board, supervisor, coarch (1,00)
01.01.2011–...   
International Supervision and Coaching Institute MTÜ, International Supervision and Coaching Institute, Coach and supervisor (1,00)
18.05.2015–30.04.2016   
Estonian Social Insurance Board, Co-ordinator of the project "Establishment of regional units for supporting children and families". (1,00)
01.10.2010–31.08.2011   
University of Tartu, Pärnu College, University of Tartu, Lecturer in Service Management (0,60)
01.09.2009–30.09.2010   
University of Tartu, Pärnu College, University of Tartu, Lecturer (0,50)
01.09.2008–31.08.2009   
University of Tartu, Pärnu College, University of Tartu, Lecturer (0,50)
01.01.2008–31.12.2012   
University of Tartu, Pärnu College, University of Tartu, Department of Tourism Studies; Lecturer of Service Management
01.09.2004–01.09.2015   
Estonian Entrepreneurship University of Applied Sciences, Department of Management lecturer (0,40)
01.01.1998–31.12.2011   
Service Quality Institute, Trainer - consultant
 
 
Education
2012–...   
Estonian Business School doktoral student, science of management
2003–2006   
Institut für Supervision Organisation Kommunikation; certificated supervisor and organizational consultant.
1998–2008   
Swedish Moreno Institute; Sertificate practitioner (CP) of psychodrama.
1984–1990   
University of Tartu; Education sciences, special pedagogue, MA (cum laude)
 
 
R&D related managerial and administrative work
2007−...   
The member of Association of Coaching and Supervision.
2000−...   
The member of Association of Estonian Adult Educators Andras, professional qualification of adult educator - level IV.
2008−2010   
Editor of Service Handbook.
 
 
Additional career information
Long-term experience in the field of adult education and consulting organizations.

The main areas: Management consulting and coaching; Supervision in education and social field (individual and group-supervision); Teams building and training; Organization development. ;

Qualifications

 
 
Field of research
FIELD OF RESEARCH: 2. Culture and Society; 2.11. Social Sciences; CERCS SPECIALTY: S189 Organizational science ; SPECIALITY: The Role of Social Work Supervision to improve the empowerment of Social workers.

Publications

Category
Year
Publication
 
3.1.
2017
3.2.
2014
5.2.
2014
3.4.
2013
3.4.
2013
6.2.
2013
6.7.
2013
5.2.
2012
5.2.
2010
6.7.
2010
5.2.
2009
5.2.
2008
5.2.
2006
5.2.
2006
6.6.
2006
6.6.
2006
5.2.
2005
6.4.
2005
6.6.
2005
6.6.
2003
6.6.
1999
8.05.2018
  • Leitud 21 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
Supervision Experience and Exprctation of Child Protection workers in Estonian municipalities.Merkuljeva, Tiina; Pelinka, Anton; Rupar, Brigita; Geiβler-Piltz, Brigitte; et.al.2017Inspire and be inspired.3.1.Estonian Business School (SA Estonian Business School)
Service interaction as a co-experience.Merkuljeva, Tiina.2014E-PROCEEDINGS The 5th International Research Symposium in Service Management (IRSSM5): Service Imperatives in the New Economy – Future Directions in Service Research June 8-3.2.Estonian Business School (SA Estonian Business School)
Lastekaitsetöötajate professionaalsuse ja tööalase toimetuleku toetamine järjepideva töönõustamise kaudu.Merkuljeva, Tiina; Vesso, Signe.2014Ettekannete teesid5.2.International Supervision and Coaching Institute;
Estonian Business School (SA Estonian Business School)
Dialogical and hermeneutic approach to the study of the phenomenon "value co-creation "and „value in use“ in the service scienceMerkuljeva, Tiina20133.4.Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor;
Estonian Business School (SA Estonian Business School)
Understanding service interaction through the symbolic interactionism perspective.Merkuljeva, Tiina20133.4.Estonian Business School (SA Estonian Business School)
Ettevõtlusõpe kõrgkoolisElenurm, Tiit; Janter, Irene; Liivat, Anto; Kaldma, Maire; Karm, Toomas; Kiili, Jaanus; Kross, Peeter; Kumpas, Kaija; Maripuu, Indrek; Merkuljeva, Tiina; Pihlak, Ülle; Saal, Toomas; Titov, Eneken; Torokoff-Engelbrecht, Made; Tunkkari-Eskelinen, Minna; Täks, Marge.20136.2.Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor;
Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor;
Tallinna Tehnikakõrgkool;
Tartu Ülikool;
Estonian Business School (SA Estonian Business School)
Lastekaitsetöötajatele suunatud supervisiooni süsteemi väljatöötamineMerkuljeva, Tiina; Vesso, Signe.20136.7.Estonian Business School (SA Estonian Business School)
Ettekanne: Kuidas koos kliendiga väärtust luuaMerkuljeva, Tiina20125.2.
Ettekanne: Klienditeeninduse kvaliteedi hindamine ja tulemuste mõõtmineMerkuljeva, Tiina20105.2.
Kolme erikooli olustik ja sellest tulenevad supervisioonisuumadMerkuljeva, Tiina20106.7.
Ettekanne: Kuidas kuulata kliendi vajadusiMerkuljeva, Tiina20095.2.
Hea teenindus sünnib meeskonnatöö tulemusel Merkuljeva, Tiina20085.2.
Ettekanne: Mida klient teenindajalt tegelikult ootab Merkuljeva, Tiina20065.2.
Ettekanne:Kuidas lahendada konfliktsituatsioonid nii, et keegi ei tunneks end haavatuna? Merkuljeva, Tiina20065.2.
Hea sekretär kohtleb ka kolleege kui firmale väärtuslikke kliente Merkuljeva, Tiina2006Tartu Postimees6.6.
Vastuseis otsese juhiga vähendab meeskonna suutlikkustMerkuljeva, Tiina2006Äripäev. Juhtimine6.6.
Ettekanne: Eesti parimad teenindajad. Millised nad on? Merkuljeva, Tiina20055.2.
TeeninduskäsiraamatMerkuljeva, Tiina; Aedma, Katrin.20056.4.
Hea teenindaja vajab koolitustMerkuljeva, Tiina2005Postimees 20.dets6.6.
Kuidas tööandjana atraktiivne olla Merkuljeva, Tiina2003Ajakiri Saldo, oktoober 20036.6.
Teenindaja entusiasmi ja vabatahtlikku kaasamõtlemist ei saa osata Merkuljeva, Tiina1999Eesti Optika Ettevõtete Liidu Infoleht nr.2, oktoober 19996.6.