See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
8.12.1941
5063255
viivi.neare@tps.edu.ee

Teenistuskäik

Töökohad ja ametid
2012–...   
Tallinna Ülikool, Pedagoogiline Seminar, Dotsent (1,00)
2002–...   
Tallinna Pedagoogiline Seminar, Dotsent (1,00)
 
 
Haridustee
1962–1966   
Lõpetatud eksternina Vändra Keskkool; Moskva Riiklik V.I.Lenini nim.Pedagoogilise Instituudi Defektoloogia osakond
 
 
Teadusorganisatsiooniline ja -administratiivne tegevus
1972−1984   
Kaitstud teaduste kandidaadi väitekiri teemal Arvu eelkujutluste omandamise iseärasused erivajadustega ja erivajadusteta 6 - 9-aastastel lastel
 
 
Loometöö
Osalus Grandiuuringus Tartu Ülikoolis prof.Jaan Kõrgesaarè juhendamisel teemal Hariduslike erivajadustega õpilased Eesti maa- ja linnakoolides. Nende toimetulek. .

Publikatsioonid

Klass
Aasta
Publikatsioon
 
6.3.
2007
3.2.
1999
3.3.
1999
3.2.
1998
3.2.
1998
3.2.
1998
3.2.
1998
3.2.
1998
3.2.
1981
26.06.2018
  • Leitud 9 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
Koolitused lasteaiaõpetajatele erivajadustega lastestNeare, V.; Häidkind, P.2007Eripedagoogika6.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Eripedagoogika osakond, Erivajaduste pedagoogika õppetool;
Eesti Eripedagoogide Liit;
Tallinna Pedagoogiline Seminar
Kontakti loomine lapsega. Kujuneva koolivalmiduse sotsiaalse aspekti arvestamine. Martinson, Marianne Pandis, Meeli Neare, Viivi1999Lapsest saab koolilaps: materjale koolivalmidusest ja selle kujunemisest.3.2.Tallinna Ülikool;
Tallinna Pedagoogiline Seminar
Erivajadustega laste hoolekande- ja rehabiliteerimisvajaduste hindamine ja kulg : (kolme teadustöö lepingu materjalid) : teostamise ajavahemik: septembrist detsembrini 1999Kõrgesaar, J.; Neare, V.; Kuusik, Ü.; Melsas, M.; Susi, A.; Gross-Paju, K.; Kruustükk, K.; Veenpere, R.; Kikas, E.; Koorits, M.; Rander, M.; Männamaa, M.; Marats, I.; Muug, K.; Essenson, E.; Ehe, J.; Toom, K.; Kiik, R.; Täht, H.; Kimm, E. ... Kiis, K.19993.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Eripedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Sotsioloogia ja sotsiaalpoliitika instituut, Sotsiaaltöö ja sotsiaalpoliitika õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Tartu Ülikooli Õpetajate Seminar, Alus- ja alghariduse õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus;
SA Tartu Ülikooli Kliinikum, Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinik;
Haridus- ja Teadusministeerium;
Tallinna Pedagoogiline Seminar;
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Sotsiaaltöö korralduse osakond;
Tallinna Ülikool, Psühholoogia Instituut;
Tartu Ülikool, Arstiteaduskond
5-6-aastaste laste kujuneva koolivalmiduse selgitamine intervjuu abil. Neare, V.1998Eripedagoogika. Matemaatika3.2.Tartu Ülikool;
Tallinna Pedagoogiline Seminar
Hariduslike erivajadustega laste toetamineNeare, V.1998Eripedagoogika. Matemaatika3.2.Tartu Ülikool;
Tallinna Pedagoogiline Seminar
I, II, III klassi õpilaste oskused matemaatikasNeare, V.1998Eripedagoogika. Matemaatika3.2.Tartu Ülikool;
Tallinna Pedagoogiline Seminar
Integreerimisega on vaja alustada võimalikult varaNeare, V.1998Hariduslikud erivajadused 19983.2.Tartu Ülikool;
Tallinna Pedagoogiline Seminar
Tekstülesannete lahendamine algoritmide abilNeare, V.1998Eripedagoogika. Matemaatika3.2.Tartu Ülikool;
Tallinna Pedagoogiline Seminar
Eripedagoogika küsimusi Neare, Viivi; Kees, Paul1981Loenguid pedagoogikast : koolieelse pedagoogika ja psühholoogia eriala üliõpilastele / Paul Kees; Viivi Neare ; E. Vilde nim. Tallinna Pedagoogiline Instituut; vastutav toimetaja T. Tulva3.2.Tallinna Ülikool;
Tallinna Pedagoogiline Seminar