See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Struktuur

Asutuse üldandmed

Õpetajate seminar
School of Teacher Education
31.12.2015
avalik-õiguslik juriidiline isik

Kontakt

Eesti Vabariik

Otsi publikatsiooni

  • {{item.Name}}
 kuni 
Algus
Hajus
Täpne
  • Leitud 50 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
Eesti keele riiklike tasemetööde tekstimõistmise ülesannete analüüsKärbla, T.; Uibu, K.; Männamaa, M.2017Eesti Rakenduslingvistika Ühingu aastaraamat1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar
Klassiõpetajate arusaamad õppiva organisatsiooni juhtimise distsipliinidestUibu, K.; Kaseorg, M.; Kink, T.2016Eesti Haridusteaduste Ajakiri1.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar;
Tartu Ülikool, Majandusteaduskond, Ettevõttemajanduse instituut, Juhtimise õppetool
Klassiõpetajate keele- ja suhtluseeskuju hindamine emakeeletunnis struktureeritud vaatluse teelUibu, K.; Padrik, M.; Tenjes, S.2016Eesti Haridusteaduste Ajakiri1.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar;
Tartu Ülikool
Assessment of the Students' higher level text comprehension skills in basic school Kärbla, T., Uibu, K.2016Procedia-Social and Behavioral Sciences3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar
Students’ Grammar Mistakes and Effective Teaching StrategiesUibu, K.; Liiver, M.2015International Journal of Teachnig and Education1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar
Erfahrungen der Lehrerinnen mit den Kindern der Neueinwanderer an den estnischen SchulenVäljaots, Meeli; Sikkal, Esta2015Beiträge zum “The Teaching Profession / Profession Lehrer/in New Challenges - New Identities? Neue Herausforderungen - neue Identitäten?”3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar
Language teaching strategies for students’ text comprehension and word semantics acquisition in primary school Timm, M., Uibu, K.2015Languages, Literatures & Literacies5.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar
Phrase Book. English-Estonian. Eesti-inglise vestmik.Ruutmets, Kristel; Kurm Ülle20156.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar
Eesti Haridusteaduste AjakiriUibu, K.; Ugaste, A.; Brown, K.2014Eesti Haridusteaduste Ajakiri4.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar
Juhtimine kui õppiva organisatsiooni alus: õpetaja teadmised, tegevused ja probleemilahendamise oskusKink, T., Uibu, K.2014Teooria kohtub praktikaga: praktilised küsimused õpetajatöös5.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar
Students’ Language Mistakes and Effective Teaching Strategies Uibu, K; Liiver, M.2014Proceedings of the 13th International Academic Conference5.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar
Õpilaste teksti mõistmine ning klassiõpetajate õpetamismeetodid 4. ja 5. klassisKärbla, T; Uibu, K.2014Teooria kohtub praktikaga: praktilised küsimused õpetajatöös5.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar
Longitudinal Study of the Development of Language Competence among Estonian 4th and 5th Grade StudentsUibu, K; Tropp, K.2013Change in Teaching and Learning3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar
Gender-Forschung in Estland vor dem Hintergrund des traditionellen SchulwesensVäljaots, Meeli2013Gendergerechte Bildung und Erziehung in ausgewählten Ländern3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar
Language competences and teaching strategiesUibu, K.; Treial, K.20135.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar
There are places I remember all my life Saluveer, Evi2013OPEN6.6.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar
Bilingual and monolingual students’ linguistic competences and their development at Estonian primary schoolUibu, K.; Tropp, K.2012Children studying in a wrong language: Russian speaking children in Estonian school. Twenty years after the collapse of the Soviet Union3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar
Instructional approaches: Differences between kindergarten and primary school teachersUibu, K.; Kikas, E.; Tropp, K.2011COMPARE - A Journal of International and Comparative Education1.1.Tartu Ülikool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut, Arengupsühholoogia õppetool;
Tallinna Ülikool, Psühholoogia Instituut
Parent and Teacher Ratings of Preschool Boys’ and Girls’ Aggressive Behaviour – a Comparative Study in Estonia and FinlandTropp, Kristiina; Kronqvist, Eeva-Liisa2011Preschool and Primary education3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar
Kinder mit fremder Muttersprache an den estnischen BildungsinstitutionenVäljaots, Meeli; Sikkal, Esta2011Beiträge zum "Internationalen Jahr der Jugend"3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar
The reflections of educational reforms in Estonian teachers’ instructional approaches and teaching practicesUibu, K.; Tropp, K.20115.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar
Young children's acquisition of knowledge about the Earth: A longitudinal studyHannust, T.; Kikas, E.2010Journal of Experimental Child Psychology1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut, Arengupsühholoogia õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar;
Tallinna Ülikool, Psühholoogia Instituut;
Tallinna Ülikool
Algklassiõpilaste matemaatikaalased teadmised, nende areng ja sellega seonduvad teguridPalu, A.20102.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar
Teachers' roles, instructional approaches and teaching practices in the social-cultural contextUibu, K.20102.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar
Word Guessing Test as a measure of verbal ability. Use of the test in different contexts and groupsMännamaa, Mairi20102.3.Tallinna Ülikool;
SA Tartu Ülikooli Kliinikum, Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinik;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Õpetajate seminar