See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Struktuur

Asutuse üldandmed

Pedagoogika osakond
Department of general education
31.12.2015
avalik-õiguslik juriidiline isik
Piret Luik

Kontakt

Eesti Vabariik

Otsi publikatsiooni

  • {{item.Name}}
 kuni 
Algus
Hajus
Täpne
  • Leitud 199 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
Estonia: School Governance in Estonia - Turnaround from Order-Oriented to Inclusive and Evidence-Based GovernanceKitsing M., Kukemelk H.2020Educational Authorities and the Schools - Organisation and Impact in 20 States3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond
Supporting the construction of teacher’s practical knowledge through different interactive formats of oral reflection and written reflectionAllas, R.; Leijen, Ä.; Toom, A.2017Scandinavian Journal of Educational Research1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Factors of Participants and Blogs that Predict Blogging Activeness During Teaching Practice and Induction YearLuik, Piret; Taimalu, Merle2016The International Review of Research in Open and Distance Learning1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Relationships Between Student Perception of Teacher-Student Relations and PISA Results in Mathematics and Science Mikk, Jaan; Krips, Heiki; Säälik, Ülle; Kalk, Karmen2016International Journal of Science and Mathematics Education1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond
Why did I dropout? Former students’ recollections about their study process and factors related to leaving the doctoral studies. Leijen, Ä.; Lepp, L.; Remmik, M.2016Studies in Continuing Education1.1.Tartu Ülikool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
The Role of Programming Experience in ICT Students’ Learning Motivation and Academic AchievementKori, K., Pedaste, M., Leijen, Ä., Tõnisson, E.2016International Journal of Information and Education Technology1.2.Tartu Ülikool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Matemaatika-informaatikateaduskond, Arvutiteaduse instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond
Õpetajakoolituse üliõpilaste hoiakud ja teadlikkus soolise võrdõiguslikkuse küsimusesMägi, Eve; Biin, Helen; Trasberg, Karmen; Kruus, Kersti2016Eesti Haridusteaduste Ajakiri1.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond
Hilda Taba's scholarly heritage and impact on multicultural educationTrasberg, Karmen2016Leading Education: The Distinct Contributions of Educational Research and Researchers5.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond
Teaching New Immigrants in Estonian Schools - Challenges for Support NetworkTrasberg, Karmen; Kond, Juta2016Education Policy and Culture: Consistent and Radical Transformations5.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond
Hariduse dünaamikastTrasberg, Karmen; Brown, D. Kara2016Eesti Haridusteaduste Ajakiri6.9.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond
Factorial structure of SILL revisited: adaptation of SILL for Estonian EFL learners Saks, Katrin; Leijen, Äli; Õun, Kandela; Täht, Karin.2015Eesti Rakenduslingvistika Ühingu aastaraamat1.1.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Keelekeskus;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool
The Simulated Acculturation Model in the FOUNTAINS-GameMännamaa, I.; Leijen, Ä.2015Simulation & Gaming1.1.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Perspectives for Defining Student Teacher Performance-Based Teaching Skills Indicators to Provide Formative Feedback through Learning Analytics Krull, E.; Leijen, Ä.2015Creative Education1.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Õpetajahariduse sajand rahvusülikoolisTrasberg, Karmen; Krull, Edgar2015Tartu Ülikooli Ajaloo Küsimusi1.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond
Cross-cultural adaptation and psychometric properties of the Estonian version of MSLQ Saks, Katrin; Leijen, Äli; Edovald, Triin; Õun, Kandela2015Procedia - Social and Behavioral Sciences3.1.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Keelekeskus;
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Developing a Model for Measuring Estonian EFL Learners’ Language Learning Strategies Saks, Katrin; Leijen, Äli; Täht, Karin20153.1.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Keelekeskus;
Tartu Ülikool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Developing a questionnaire to uncover teachers’ thinking in instructional planningKoni, I.; Krull, E.2015Procedia - Social and Behavioral Sciences3.1.Tartu Ülikool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond
Differences in Thinking Between Experienced and Novice Teachers when Solving Problematic Pedagogical SituationsPilvar, A.; Leijen, Ä.2015Procedia - Social and Behavioral Sciences3.1.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
One approach to developing student teacher lesson analysis skills. Oras, K.; Sisask, S.; Liivat, A.; Krull, E.2015Tradition and Innovation in Education3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli loodusmuuseum ja botaanikaaed, Tartu Ülikooli Muuseumid;
Tartu Ülikool
Perception of Professional Identity Among the Violin Teachers of Estonian Music SchoolsLeijen, Ä.; Linde, R.; Kivestu, T.2015Procedia - Social and Behavioral Sciences3.1.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia, Muusikaosakond
Pre-servise teachers' practical knowledge as emerged from teaching lessons in the practicum Mena, J.; García, M.; Gómez, R.; Husu, J.; Toom, A.; Knezic, D.; Leijen, Ä.; Allas, R.; Pedaste, M.; Meijer, P.; Heikonen, L.; Tiilikainen, M.2015INTED2015 Proceedings3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Arvutialgebra süsteemide kasutamine juurvõrrandite tutvustamiselHõim, Terje; Jukk, Hannes; Lepp, Marina; Pihlap, Sirje; Tõnisson, Eno2015Koolimatemaatika3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Matemaatika-informaatikateaduskond, Matemaatika Instituut;
Tartu Ülikool, Matemaatika-informaatikateaduskond, Arvutiteaduse instituut;
Tartu Ülikool, Matemaatika-informaatikateaduskond, Matemaatika Instituut, Koolimatemaatika keskus
Hilda Taba - värvikas elu ja särav karjäär.Trasberg, K.; Krull, E.2015Hilda Taba. Kasvatus ja haridus.3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond
IKT kasutamine I ja II kooliastme matemaatikatundidesKukk, Helena; Pihlap, Sirje2015Koolimatemaatika3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond
Performance-based competency requirements for student teachers: a validation studyHunt, P.; Leijen, Ä.; Malva, L.; Slof, B.; van der Schaaf, M.2015INTED2015 Proceedings3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond