See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Struktuur

Asutuse üldandmed

Üldpedagoogika õppetool
Chair of General Paedagogy
07.07.2008

Kontakt

Eesti Vabariik
( 372) 737 5155

Otsi publikatsiooni

  • {{item.Name}}
 kuni 
Algus
Hajus
Täpne
  • Leitud 267 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
Enhancing ethnic diversity - a challenge for teacher education in EstoniaTrasberg, K.2008Teacher of the 21st Century: Quality Education for Quality Teaching3.4.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool
Kiusamine Eesti koolisKõiv, K.2008Põhjala foorum: koolikiusamine – kool, kodu, internet5.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool
Inimeseõpetus. 7. klassi töövihikKõiv, K.20086.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool
Koolist väljalangevus - vaikijate hääledKõiv, K.2008Õpetajate Leht6.6.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool
Differences in teachers' comments on classroom events as indicators of their professional developmentKrull, E.; Oras, K.; Sisask, S.2007Teaching and Teacher Education1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Estonian vocational teachers' attitudes towards inclusive education for students with special educational needsRose, R.; Kaikkonen, L.; Kõiv, K.2007International Journal of Special Education1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool
Promoting teacher education curricula by using methods of historical research: Estonian caseKrull, E.2007Trames : Journal of the Humanities and Social Sciences1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Self-Reported Fears as Indicators of Young Children’s Well-Being in Societal Change: A Cross-Cultural PerspectiveLahikainen, A.R.; Taimalu, M.; Korhonen, P.; Kraav, I.2007Social Indicators Research1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool
Kasvatuse eritingimusi vajavate õpilaste koolid Eestis: ülevaadeKõiv, Kristi20073.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool
Perepäevahoid lapsehoiu vormina. Lapse areng koolieelses eas ja lapsehoiu erinevad vormidKraav, I.20073.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool
Meaning of money: differences between bullies, victims and control group studentsKõiv, K.2007Citizenship Education in Society: Proceedings of ninth Conference of the Children’s Identity and Citizenship in Europe Thematic Network3.4.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool
Sotsiaalne probleem - tavakooli sobimatu õpilane - koolisotsiaaltöö praktika ja teooria aspektistKadajas, T.20073.4.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool
Teachers as nation builders - development of the educational ideas during the 19th and 20th Century in EstoniaTrasberg, K.2007Changing Education in a Changing Society3.4.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool
Kiusamine koolis – õpilaste ja õpetajate perspektiivKõiv, K.2007Hariduskonverents 2007. Haridus – alus Eesti edule. 24.09.2007. Tallinna Ülikooli Konvernetsikeskuses3.5.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool
Sekkumine koolikiusamise korral – mõju kiusamise ulatuseleKõiv, K.2007Seminari materjalid: Kiusamisvastase projekti mõju koolikeskkonnas3.5.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool
Sotsiaalsete probleemidega õpilased pedagoogika ja sotsiaalpedagoogika diskursuse aspektistKadajas, T.2007Haridus õiguse ja kohustusena3.5.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool
Sotsiaalsete probleemidega õpilased pedagoogika ja sotsiaalpedagoogika diskursuse aspektistKadajas, T.2007Haridus õiguse ja kohustusena3.5.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool
Kasvatuse eritingimusi vajavate õpilaste koolid Eestis – kasvatus või karistusasutus?Kõiv, K.2007Kool kohustuse ja võimalusena5.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool
Meaning of money: Differences between bullies, victims and control group studentsKõiv, K.2007Conference programme and abstracts book5.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool
Prosocial skills problems of victims and bullies in peer and teacher-pupil relationsKõiv, K.2007Final programme. Abstracs5.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool
Человековедение. Рабочая детрадь для 7-го классаKõiv, K.20076.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool
Estonia - Punishment or support for pupils with emotional and behavioural difficulties? Kõiv, K.2007EuroNews on Special Needs Education6.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool
Kas kooli on vaja sotsiaalpedagoogi või koolisotsiaaltöötajat?Kadajas, T.2007Sotsiaaltöö6.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool
Koolist väljelangenute vaatenurk: väljalangevuse peamised põhjused ja agressiivse käitumise kogemus koolist väljalangenute hinnangulKõiv, Kristi2007Haridus6.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool
Väliskontaktid õpetajahariduses kahe maailmasõja vahelTrasberg, K.2007Haridus6.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool