Struktuur

Asutuse üldandmed

Bioloogia-geograafiateaduskonna dekanaat
Dean's Office
31.12.2007
avalik-õiguslik juriidiline isik

Kontakt

Eesti Vabariik
Vanemuise 46-20251014, TartuTartu maakond, EESTI
51014
( 372) 737 5820
( 372) 737 5822
  • Leitud 152 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
Teachers’conceptions on environment and GMO in twelve European countriesClément, P.; Castéra, J.; Laurent, C.; Caravita, S.; Rauma-Kosonen, A-L.; Varga, A.; Turcinaviciene, J.; Samonek-Miciuk, E.; Kozan-Naumescu, A.; Pace, P.; Pata, K.; Valanides, N.; Bogner, F.; Carvalho, G.20103.4.Tartu Ülikool;
Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut;
Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Bioloogia-geograafiateaduskonna dekanaat
Multiple Literacy and Science Education: ICTs in Formal and Informal Learning EnvironmentsRodrigues, S. (Toim.)20094.1.Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Bioloogia-geograafiateaduskonna dekanaat
Scottish student primary teachers’ levels of mathematics competence and confidence for teaching mathematics: some implications for national qualifications and initial teacher educationHenderson, S.; Rodrigues, S.2008Journal for Education for Teaching1.2.Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Bioloogia-geograafiateaduskonna dekanaat
The formation of the learners' semiosphere by authentic inquiry with an integrated learning object "Young Scientist"Pata, K.; Pedaste, M.; Sarapuu, T.2007Computers and Education1.1.Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Bioloogia-geograafiateaduskonna dekanaat, Loodusteaduste didaktika lektoraat
The Effect of Environmental Knowledge on the Formation of Students´ Personal AttributesTõldsepp, A.; Jürviste, P.2007Europe Needs More Scientists - the Role of Eastern and Central European Science Educators3.2.Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Bioloogia-geograafiateaduskonna dekanaat
The Stable Interest in Chemistry or Positive Attitude Towards Chemistry?Tõldsepp, A.2007Kimijas Izglitiba Skola - 20073.2.Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Bioloogia-geograafiateaduskonna dekanaat
Keemia - Orgaaniline keemia gümnaasiumileKarelson, M.; Tõldsepp, A.20076.2.Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Bioloogia-geograafiateaduskonna dekanaat;
Tallinna Tehnikakõrgkool
RakumaailmSarapuu, T.20076.2.Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Bioloogia-geograafiateaduskonna dekanaat, Loodusteaduste didaktika lektoraat
Õpetame orgaanilist keemiat - ÕpetajaraamatTõldsepp, A.20076.2.Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Bioloogia-geograafiateaduskonna dekanaat
A Comparison of Reasoning Processes in a Collaborative Modelling Environment: Learning About Genetics Problems Using Virtual ChatPata, K.; Sarapuu, T.2006International Journal of Science Education1.1.Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Bioloogia-geograafiateaduskonna dekanaat, Loodusteaduste didaktika lektoraat
Inter-relations of tutor's and peers' scaffolding and decision-making discourse actsPata, K.; Lehtinen, E.; Sarapuu, T.2006Instructional Science1.1.Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Bioloogia-geograafiateaduskonna dekanaat, Loodusteaduste didaktika lektoraat
The factors influencing the outcome of solving story-problems in a Web-based learning environmentPedaste, M.; Sarapuu, T.2006Interactive Learning Environments1.1.Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Bioloogia-geograafiateaduskonna dekanaat, Loodusteaduste didaktika lektoraat
Problem solving in web-based learning environmentPedaste, M.20062.3.Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Bioloogia-geograafiateaduskonna dekanaat, Loodusteaduste didaktika lektoraat
Geography education in EstoniaLiiber, Ü.2006Geography education around the world / Geographische Erziehung international3.2.Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Tartu Ülikooli Ökoloogia- ja Maateaduste Instituut, Inimgeograafia ja regionaalplaneerimise õppetool;
Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Bioloogia-geograafiateaduskonna dekanaat, Loodusteaduste didaktika lektoraat
The Influence of Teamwork by Science Teachers on Change of Students’ Attitudes towards ScienceLaius, Anne; Rannikmäe, Miia2006Science and Technology Education for a Diverse World. Dilemmas, Needs and Partnerships3.2.Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Bioloogia-geograafiateaduskonna dekanaat, Loodusteaduste didaktika lektoraat;
Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond
Exploring Students’ Socio-Scientific Argumentation Skills in Estonian Basic School Science ClassesLaius, A.; Rannikmäe, M.2006Proceedings of the XII IOSTE (International Organisation for Science and Technology Education) Symposium3.4.Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Bioloogia-geograafiateaduskonna dekanaat, Loodusteaduste didaktika lektoraat;
Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond
Exploring the Students’ Socio-Scientific Argumentation Skills in Estonian Basic School Science ClassesLaius, A.2006ESERA Summer School 2006. Programme and Synopses3.4.Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Bioloogia-geograafiateaduskonna dekanaat, Loodusteaduste didaktika lektoraat
Does teaching for "ecological sustainability" influence basic school students' environmental value systemsPata, K.; Metsalu, E.2006Promoting Education for Sustainable Development in Europe5.2.Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Bioloogia-geograafiateaduskonna dekanaat, Loodusteaduste didaktika lektoraat
Estonian Teachers' Attitudes Towards Hands-On Activities in Elementary School Science LessonsLeuhin, Illar; Bhattacharya, Madhumita20069th Conference of EARLI's JURE5.2.Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Bioloogia-geograafiateaduskonna dekanaat, Loodusteaduste didaktika lektoraat;
Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond
Exploring students' use of scientific argumentation skills when facing a socio-scientific problem in juhior high schoolPetersen, M.; Laius, A.; Rannikmäe, M.20065.2.Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Bioloogia-geograafiateaduskonna dekanaat, Loodusteaduste didaktika lektoraat
The Influence of Virtual Inquiry with "Young Scientist" on Primary Students' Conceptual Development About Seasonal ChangesPata, K.2006Models and Learning: Theory, Design and Application5.2.Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Bioloogia-geograafiateaduskonna dekanaat, Loodusteaduste didaktika lektoraat
The Role of Virtual Inquiry Simulation "Young Scientist" in Developing Students' Conceptual CoherenceSepp, E.; Pata, K.2006Models and Learning: Theory, Design and Application5.2.Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Bioloogia-geograafiateaduskonna dekanaat, Loodusteaduste didaktika lektoraat
The type and state of 10th grade students' socio-scientific argumentation skills in science classesLaius, A.; Rannikmäe, M.20065.2.Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Bioloogia-geograafiateaduskonna dekanaat, Loodusteaduste didaktika lektoraat
Eksaminandile bioloogia riigieksamistAher, S.; Harak, M.; Järvalt, H.; Kokassaar, U.; Koppel, L.; Lehtmets, E.; Maasik, E.; Nurk, R.; Parts, A.; Pedaste, M.; Pung, S.; Valdmann, A.; Varend, L.; Viikmaa, M.20066.2.Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Bioloogia-geograafiateaduskonna dekanaat, Loodusteaduste didaktika lektoraat;
Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Bioloogia-geograafiateaduskonna dekanaat, Loodusteaduste didaktika lektoraat;
Tartu Kommertsgümnaasium
Põhikooli lõpetajatele bioloogia eksamistAher, S.; Järvalt, H.; Kokassaar, U.; Lehtmets, E.; Maasik, E.; Parts, A.; Pedaste, M.; Pung, S.; Tint, R.; Valdmann, A.; Varend, L.20066.2.Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Bioloogia-geograafiateaduskonna dekanaat, Loodusteaduste didaktika lektoraat;
Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Bioloogia-geograafiateaduskonna dekanaat, Loodusteaduste didaktika lektoraat;
Tartu Kommertsgümnaasium