See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Struktuur

Asutuse üldandmed

Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
x
31.12.2015
avalik-õiguslik juriidiline isik
Triin Vihalemm

Kontakt

Eesti Vabariik
Tartu
Lossi 36
51014

Otsi publikatsiooni

  • {{item.Name}}
 kuni 
Algus
Hajus
Täpne
  • Leitud 58 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
Consumption Research Revisited: Charting of the Territory and Introducing the Handbook Halkier, Bente; Keller, Margit; Truninger, Monica; Wilska, Terhi-Anna2017Routledge Handbook on Consumption3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, ühiskonnateaduste instituut
Habermas and the role of linguistic interaction in environmental planning: An East European case studyKiisel, Maie2017Habermas and Social Research: Between Theory and Method3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Practice Change and Interventions into Consumers' Everyday Lives Keller, Margit; Vihalemm, Triin2017Routledge Handbook on Consumption3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, ühiskonnateaduste instituut
Russian ethnic identity: subjective meanings from Estonia, Russia and KazakhstanVihalemm, T.; Kaplan, C.2017Body, Personhood and Privacy: Perspectives on the Cultural Other and Human Experience. Approaches to Culture Theory 73.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Routledge Handbook on ConsumptionKeller, Margit; Halkier, Bente; Wilska, Terhi-Anna; Truninger, Monica20174.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, ühiskonnateaduste instituut
Consumers during the 2008-2011 Economic Crisis in Estonia: Mainstream and Grass Roots Media DiscoursesVihalemm, Triin; Keller, Margit; Pihu, Kristin2016Italian1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Consumers, citizens or citizen-consumers? Domestic users in the process of the Estonian electricity market liberalizationVihalemm, T.; Keller, M.2016Energy Research and Social Sciences1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Elu tõelise olemuse tunnetamine, moodsa aja religioon või umbluu – Uue vaimsuse erinevad nimetamis- ja käsitlusviisid EestisUibu, Marko2016Usuteaduslik Ajakiri1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Hidden Religiosity in One of the World’s Least Religious Countries: Estonian Doctor Luule Viilma and Her Spiritual Teachings Uibu, Marko2016Implicit Religion1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Making sense of organizational structure change: a practice-based approachAge Rosenberg, Margit Keller2016Baltic Journal of Management1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Policy and Governance for Sustainable Consumption at the Crossroads of Theories and Concepts Keller, Margit; Halkier, Bente; Wilska, Terhi-Anna2016Environmental Policy and Governance1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Re-emerging Religiosity: The Mainstreaming of New Spirituality in EstoniaUibu, Marko2016Journal of Baltic Studies1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Religiosity as Cultural Toolbox: A Study of Estonian New SpiritualityUibu, Marko20162.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Patients' interpretation of CAM-related information: manoeuvring between patient and consumer positioningsLubi, Kadi; Vihalemm, Triin; Taba, Pille2016The Power of the Media in Health Communication3.1.Tartu Ülikool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Telegram.ee – konspirituaalsuse maaletoojaUibu, Marko2016Vikerkaar6.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Tervisliku liikumise tähendusest - on see sport või midagi muud?Uibu, M.2016Kaja: kommunikatsiooni ja suhtekorralduse ajakiri6.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Imagined Futures of the Circular EconomyWelch, Daniel; Keller, Margit; Mandich, Giuliana20166.6.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, ühiskonnateaduste instituut
Kuidas luua lastele koolides liikumisvõimalusi?Uibu, Marko: Korp, Leene2016Õpetajate Leht6.6.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
"..if there is a party, then there is definitely alcohol" Construction of partying practices and abstinence in Estonian youth forumsParder, Mari-Liisa; Vihalemm, Triin2015Nordic studies on alcohol and drugs1.1.Tartu Ülikool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
The paradox of national language acquisition: Russian-speakers’ labour market positions in EstoniaLeppik, Marianne; Vihalemm, Triin.2015Journal of Baltic Studies1.1.Tartu Ülikool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
How Today's Audience is searching for Contact with traditional Media via FacebookVelsker, Liis; Kõuts, Ragne2015Advances in Printing and Media Technology1.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Keha tähenduse ja rolli muutumine: käsitlused eesti uue vaimsuse õpetustes ja nende järgijate seasUibu, Marko2015Mäetagused1.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Outside Conventional Forms: Religion and Non-Religion in EstoniaRemmel, Atko; Uibu, Marko2015Religion and Society in Central and Eastern Europe1.2.Tartu Ülikool, Usuteaduskond, Usuteaduskonna dekanaat, Kirikuloo õppetool;
Tartu Ülikool, Usuteaduskond, Usuteaduskonna dekanaat, Kirikuloo õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
From Intervention to Social Change: A Guide to Reshaping Everyday PracticesVihalemm, Triin; Keller, Margit; Kiisel, Maie20152.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Modification of an organization’s communication style upon a change in innovation modelSalmu, Regina; Vihalemm, Triin2015Culture’s Software: Communication Styles3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool