Struktuur

Asutuse üldandmed

Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat
Dean's Office
avalik-õiguslik juriidiline isik

Kontakt

Eesti Vabariik
Tartu
Vanemuise 46-202
51014
(+372) 737 5820
(+372) 737 5822
  • Leitud 7 kirjet
ProgrammNumberNimiProjekti algusProjekti lõppVastutav täitjaAsutusRahastamine kokku
MUUSLOLO14170Kaitsealase teadus- ja arendustegevuse üldpädevuse „Tehnoloogiad“ arendamine ja hoidmine õppe-, teadus- ja arendustegevuse kaudu03.12.201431.01.2020Mart NoormaTartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat; Tartu Ülikool, Loodus- ja täppisteaduste valdkond253 000,00 EUR
MUUNLOLO09580Loodusteaduslik kirjaoskus gümnaasiumilõpetajate karjäärivaliku mõjutajana (LoteGüm)01.09.200931.03.2014Miia RannikmäeTartu Ülikool; Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus157 862,00 EUR
MUUSLOLO09032/2Noor teadlane 201125.03.201130.06.2011Margus PedasteTartu Ülikool; Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat7 987,91 EUR
MUUMLOLH15105RNoorte karjääriteadlikkuse tõstmine teaduse valdkonnas ja selle valiku atraktiivseks muutmine sidusrühmade koostöö abil01.08.201530.11.2018Miia RannikmäeTartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus; Tartu Ülikool, Loodus- ja täppisteaduste valdkond, Ökoloogia ja maateaduste instituut253 750,00 EUR
MUULLOLH15073Projekti „Tõenduspõhine uus lähenemine – uus koolikultuur Eestis (TULUKE)“ raames avatud õpperuumi põhimõtetel kujundatud õppekeskkonna uuringu läbiviimine Tartu Hansa Koolis11.05.201530.04.2016Miia RannikmäeTartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus; Tartu Ülikool, Loodus- ja täppisteaduste valdkond, Ökoloogia ja maateaduste instituut8 028,00 EUR
MUUSLOLO12213Robootika kursuse vahendid Robootika laborisse01.11.201228.02.2013Karl KruusamäeTartu Ülikool; Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat3 619,00 EUR
MUUSLOLO11007Tiigrihüppe Sihtasutuse LTT valdkonna projektide tulemuslikkuse hindamise uuring01.01.201101.09.2012Miia RannikmäeTartu Ülikool; Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat18 957,00 EUR
  • Leitud 310 kirjet
PublikatsioonKlassifikaatorFail
Laius, A.; Post, A.; Rannikmäe, M. (2016). Assessment of scientific literacy of Estonian gymnasium students during the operation of competence-based science curriculum. Universal Journal of Educational Research, 4 (5), 1142−1147.1.2.
Kask, Klaara (2016). Avatud ruumi õppekeskkond Tartu Hansa Koolis - ootused ja arvamused. Pärismaa, S. (Toim.). Uuenduslik koolidisain kui haridusmuutuste kiirendi (89−119). Tartu: Tartu.2.5.
Zacharia, Z. C.; Manoli, C.; Xenofontos, N.; de Jong, T.; Pedaste, M.; van Riesen, S. A. N.; Kamp, E. T.; Mäeots, M.; Siiman, L.; Tsourlidaki, E. (2015). Identifying potential types of guidance for supporting student inquiry when using virtual and remote labs in science: a literature review. Educational Technology Research & Development, 63 (2), 257−302.10.1007/s11423-015-9370-0.1.1.
Soobard, R., Rannikmäe, M. (2015). Examining curriculum related progress using a context-based test instrument – a comparison of Estonian grade 10 and 11 students. Science Education International, 26 (3), 263−283.1.2.
Laius, A.; Post, A.; Rannikmäe, M. (2015). Identifying Estonian Stakeholder Views as the Bases for Designing Science Teachers’ in-Service Course which Support Promotion of Competence Based Curriculum Goals. Science Education International, 26 (11), 62−71.1.2.
Laius, A.; Valdmann, A.; Rannikmäe, M. (2015). A Comparison of Transferable Skills Development in Estonian School Biology at Gymnasium Level. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 177: Global Conference on Contemporary Issues in Education, Las Vegas, USA, 12-14 July 2014. Elsevier, 320−324.10.1016/j.sbspro.2015.02.349.3.1.
Kask, Klaara; Ploomipuu, Inga; Rannikmäe, Miia (2015). Changes in cognitive skills during a gymnasium chemistry course. Procedia-Social and Behavioral Journal, 177: Global Conference on Contemporary Issues in Education. Elsevier, 367−371.3.1.
Soobard, R.; Rannikmäe, M.; Reiska, P. (2015). Upper Secondary Schools Students’ progression in operational scientific skills – a comparison between grade 10 and 12. 177: Global Conference on Contemporary Issues in Education, Las Vegas, USA, 12-14 July 2014. 295−299.10.1016/j.sbspro.2015.02.342.3.1.
Laius, Anne; Rannikmäe, Miia (2015). Assessment of Competence gain of Estonian Gymnasium Students during the Operation of New Competence-Based Science Curriculum. ESERA 2015: The 11th biannual Conference of the European Science Education Research Association ESERA 2015, Helsingi, 31.08 - 04.09.2015. 3.4.
Laius, A.; Kotkas, T.; Rannikmäe, M. (2015). Determining the Opinions of Estonian Stakeholders about 21st Century Skills – As Part of The Profiles’ Delphi Study. Science with and for Society: II IOSTE Eurasian Regional Symposium & Brokerage Event Horizon 2020, Istanbul – TURKEY, 24-26 April 2015. Ed. Bulent CAVAS & Gultekin CAKMAKCI. Istanbul, Turkey: IOSTE, 103−103.3.4.
Kask, Klaara; Rannikmäe, Miia (2015). Exploring Estonian Students’ Ability to handle Chemistry-related everyday Problem Solving – preparation to high school. The 11th biannual Conference of the European Science Education Research Association ESERA 2015, Helsingi, 31.08 - 04.09.2015. 3.4.
Kask, Klaara; Holbrook, Jack; Rannikmäe, Miia (2015). Students' Evaluation of the use of PROFILES Modules to Promote the Learning of Competences. Science with and for Society: II IOSTE Eurasian Regional Symposium & Brokerage Event Horizon 2020, Istanbul – TURKEY, 24-26 April 2015. Ed. Bulent CAVAS & Gultekin CAKMAKCI. Istanbul, Turkey: IOSTE, 104−105.3.4.
Anne Laius, A.; Post, A.; Rannikmae, M. (2015). The Estonian Stakeholders’ Views about the Level of Students’ Scientific Literacy and the Support of New Estonian Competence-based Science Education Curriculum. Becoming Next Generation Science Educators in an Era of Global Science Education Reform: NARST 2015 Annual International Conference, Chicago, IL, April 11 - 14.. Ed. V.L. Akerson, M.M.Atwater, W.C Kyle Jr. US, Chicago, Illinois, 1−6.3.4.
Kahn, Iiris; Ahte, Priit; Piir, Geven; Sild, Sulev; Maran, Uko (2015). Accessibility of Published QSAR Models: Environmental Fate Endpoints. Conferentia Chemometrica 2015: Conferentia Chemometrica, Budapest, Hungary, Sept. 13-16, 2015. Ed. Karoly Heberger. Research Centre for Natural Sciences, Chemometrics and Chemoinformatics Working Group of the Hungarian Academy of Sciences, P33−P33.5.2.
Pedaste, M.; Sarapuu, T. (2014). Design Principles for Support in Developing Students’ Transformative Inquiry Skills in Web-based Learning Environments. Interactive Learning Environments, 22 (3), 309−325.10.1080/10494820.2011.654346.1.1.
Piksööt, J.; Sarapuu, T. (2014). Supporting students’ knowledge transfer in modelling activities. Journal of Educational Computing Research, 50 (2), 213−229.10.2190/EC.50.2.d.1.1.
Castéra, Jérémy; Clément, Pierre (2014). Teachers’ Conceptions About the Genetic Determinism of Human Behaviour: A Survey in 23 Countries. Science & Education, 23 (2), 417−443.10.1007/s11191-012-9494-0.1.1.
Soobard, R.; Rannikmäe, M. (2014). UPPER SECONDARY STUDENTS` SELF-PERCEPTIONS OF BOTH THEIR COMPETENCE IN PROBLEM SOLVING, DECISION MAKING AND REASONING WITHIN SCIENCE SUBJECTS AND THEIR FUTURE CAREERS. Journal of Baltic Science Education, 13 (4), 544−558.1.1.
Laius, Anne; Rannikmäe, Miia (2014). Longitudinal Teacher Training Impact on Students’ Attributes of Scientific Literacy. International Journal of Humanities and Social Science, 4, 63−72.1.2.
Aunap, Raivo; Frey, Jane; Hang, Tiit; Jaagus, Jaak; Järvet, Arvo; Kalm, Volli; Kanal, Arno; Karro, Enn; Kirs, Juho; Kirsimäe, Kalle; Mander, Ülo; Mardiste, Heino; Oja, Tõnu; Peterson, Urmas; Pärtel, Meelis; Rubel, Madis; Sepp, Mait; Tuuling, Igor (2014). Üldmaateadus. Tartu: Eesti Loodusfoto.2.4.
Roosaare, Jüri; Liiber, Ülle; Mõisja, Kiira (2014). Implementing a Geoinformatics Course for Secondary Schools: First Lessons to be Learned. GI_Forum Journal, 254−260.10.1553/giscience2014s254.3.1.
Siiman, L.; Mäeots, M.; Pedaste, M. (2014). Learning Biology with Interactive Digital 3D Content: Teacher Attitudes. Proceedings of the 13th European Conference on e‐Learning ECEL‐2014. 478−484.3.1.
Liiber, Ülle; Roosaare, Jüri; Rootsma, Vaike (2014). Learning World Agriculture with Google Earth and FAOSTAT. In: Thomas Jekel, Eric Sanchez, Inga Gryl, Caroline Juneau-Sion and John Lyon (Ed.). Learning and Teaching with Geomedia (70−79).. Cambridge Scholars Publishing.3.1.
Uuemaa, Evelyn; Liiber, Ülle (2014). The Experience of Using Geoportal in National Geography Olympiad in Estonia. GI_FORUM, 328−331.10.1553/giscience2014s328.3.1.
Soobard, R.; Rannikmäe, M.; Reiska, P. (2014). UPPER SECONDARY STUDENTS’ PROGRESS IN OPERATIONAL SCIENTIFIC LITERACY SKILLS COMPARED TO THEIR SELF-PERCEPTIONS AGAINST THE SAME SKILLS. Proceedings of ICERI2014 Conference: ICERI2014 Conference 17th-19th November 2014, Seville, Spain. IATED, 1296−1302.3.1.