See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Struktuur

Asutuse üldandmed

Arengupsühholoogia õppetool
Chair of Developmental Psychology
31.12.2015
avalik-õiguslik juriidiline isik

Kontakt

Eesti Vabariik
Tartu
(+372) 737 5902

Otsi publikatsiooni

  • {{item.Name}}
 kuni 
Algus
Hajus
Täpne
  • Leitud 103 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
Helping parents with chores or going out with friends: Cultural differences in adolescents’ responses to potentially conflicting expectations of parents and peersTamm, A.; Kasearu, K.; Tulviste, T.; Trommsdorff, G.; Saralieva, Z.2017Journal of Adolescent Research1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut, Arengupsühholoogia õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsioloogia õppetool
Value Priorities of Younger and Older Adults in Seven European CountriesTulviste, T.; Kall, K.; Rämmer, A.2017Social Indicators Research1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut, Arengupsühholoogia õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, psühholoogia instituut;
Tallinna Ülikool, Ühiskonnateaduste instituut
Composition of Estonian infants’ expressive lexicon according to the adaptation of CDI / Words and GesturesSchults, Astra; Tulviste, Tiia2016First Language1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut, Arengupsühholoogia õppetool
Sources of individual variation in Estonian toddlers’ expressive vocabulary Urm, Ada; Tulviste, Tiia2016First Language1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut, Arengupsühholoogia õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, psühholoogia instituut
The association between the COMT gene Val158Met polymorphism and preschoolers’ autobiographical memory details and narrative cohesivenessTõugu, Pirko; Vaht, Mariliis; Tulviste, Tiia; Veidebaum, Toomas; Harro, Jaanus2016Cognitive Development1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut, Arengupsühholoogia õppetool;
Tervise Arengu Instituut
Estonian preterm and full term children’s early vocabularySchults, A., Tulviste, T.2016Actas-Proceedings-Actes VIIIth International Conference of Language Acquisition5.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Eripedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut, Arengupsühholoogia õppetool
Association between bone stiffness and nutritional biomarkers combined with weight-bearing exercise, physical activity, and sedentary time in preadolescent children. A case-control study.Herrmann, D.; Pohlabeln, H.; Gianfagna, F.; Konstabel, K.; Lissner, L.; Marild, S.; Molnar, D.; Moreno, LA.; Siani, A.; Sioen, I.; Veidebaum, T.; Ahrens, W.2015Bone1.1.Tervise Arengu Instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut, Arengupsühholoogia õppetool
Eating traits questionnaires as a continuum of a single concept. Uncontrolled eating.Vainik, U.; Neseliler, S.; Konstabel, K.; Fellows, L. K.; Dagher, A.2015Appetite1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut, Eksperimentaalpsühholoogia õppetool;
Tervise Arengu Instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut, Arengupsühholoogia õppetool
Incidence of blood pressure in children - effects of physical activity and sedentary behaviors: the IDEFICS study. High blood pressure, lifestyle and childrenMoraes, A, C, F.; Carvalho, H, B.; Siani, A.; Barba, G.; Veidebaum, T.; Tornaritis, M.; Molnar, D.; Ahrens, W.; Wirsik, N.; De Henauw, S; Marild, S.; Lissner, L.; Konstabel, K.; Pitsiladis, Y.; Moreno, L A.2015International Journal of Cardiology 1.1.Tervise Arengu Instituut;
Tervise Arengu Instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut, Arengupsühholoogia õppetool
The role of gender, values, and culture in adolescent bystanders' strategiesTamm, A.; Tulviste, T.2015Journal of Interpersonal Violence1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut, Arengupsühholoogia õppetool
Tracking of physical activity in pubertal boys with different BMI over two-year periodRääsk, Triin; Konstabel, Kenn; Mäestu, Jarek; Lätt, Evelin; Jürimäe, Toivo; Jürimäe, Jaak2015Journal of Sport Sciences1.1.Tartu Ülikool, Kehakultuuriteaduskond, Spordibioloogia ja füsioteraapia instituut;
Tartu Ülikool, Kehakultuuriteaduskond, Spordipedagoogika ja treeninguõpetuse instituut, Treeninguõpetuse õppetool;
Tervise Arengu Instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut, Arengupsühholoogia õppetool;
Tartu Ülikool
The very first words of Estonian children: A comparison of two parental report types.Schults, A.; Tulviste, T.2015Advances in Pediatric Research1.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut, Arengupsühholoogia õppetool
Developing and understanding of elementary astronomy: is the truth in the eye of the beholder?Liin, Triin2015The routledge international handbook of young children's thinking and understanding3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut, Arengupsühholoogia õppetool
ELIKTUS osalejate hirmudTulviste, Tiia2015Lapsest täiskasvanuks, Eestis. ELIKTU 1998-20153.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut, Arengupsühholoogia õppetool
Väärtuspädevuse iseärasused ja arengu toetamineTulviste, T., Tamm, A.2015Õppimine ja õpetamine kolmandas kooliastmes. Üldpädevused ja nende arendamine3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut, Arengupsühholoogia õppetool
Väärtuspädevus - mis see on ja kust tuleb?Tulviste, T., Tamm, A.2015Õpetajate Leht6.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut, Arengupsühholoogia õppetool
A Comparison of Self-Other Agreement in Personal Values versus the Big Five Personality Traits Dobewall, Henrik; Aavik, Toivo; Konstabel, Kenn; Schwartz, Shalom H.; Realo, Anu2014Journal of Research in Personality1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut;
Tervise Arengu Instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut, Arengupsühholoogia õppetool
Accuracy, Consensus, In-Group Bias, and Cultural Frame Shifting in the Context of National Character StereotypesLönnqvist, Jan-Erik; Konstabel, Kenn; Lönnqvist, Nellystiina; Verkasalo, Markku2014Journal of Social Psychology1.1.Tervise Arengu Instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut, Arengupsühholoogia õppetool
Gender differences in the content of preschool children’s recollections: A longitudinal studyTõugu, Pirko; Tulviste, Tiia; Suits, Kristi2014International Journal of Behavioral Development1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut, Arengupsühholoogia õppetool
Objectively measured physical activity in European children. the IDEFICS studyKonstabel, K.; Veidebaum, T.; Verbestel, V.; Moreno, L.A.; Bammann, K.; Tornaritis, M.; Eiben, G.; Molnar, D.; Siani, A.; Sprengler, O.; Wirsik, N.; Ahrens, W.; Pitsiladis, Y.2014International Journal of Obesity1.1.Tervise Arengu Instituut;
Tervise Arengu Instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut, Arengupsühholoogia õppetool
Socialization Values and Parenting Practices as Predictors of Parental Involvement in their Children's Educational Process Kikas, E.; Tulviste, T.; Peets, K.2014Early Education and Development1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut, Arengupsühholoogia õppetool;
Tallinna Ülikool, Psühholoogia Instituut
Stability and change in value consensus of ethnic Estonians and Russian-speaking minority Tulviste, T.; Konstabel, K.; Tulviste, P.2014International Journal of Intercultural Relations1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut, Arengupsühholoogia õppetool
The influence of individual and situational factors on children’s choice of a conflict management strategyTamm, Anni; Tõugu, Pirko; Tulviste, Tiia2014Early Education and Development1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut, Arengupsühholoogia õppetool
Value Priorities of Early AdolescentsTulviste, Tiia; Tamm, Anni2014Journal of Adolescence1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut, Arengupsühholoogia õppetool
Aerobic Capacity, Activity Levels and Daily Energy Expenditure in Male and Female Adolescents of the Kenyan Nandi Sub-Group. Gibson, A.R.; Ojiambo, R.; Konstabel, K.; Lieberman, D.E; Reilly, J.J.; Speakman, J.R.; Pitsiladis, Y.P.2013PLOS ONE1.1.Tervise Arengu Instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut, Arengupsühholoogia õppetool