See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Struktuur

Asutuse üldandmed

Keelekeskus
Language Centre
31.12.2015
avalik-õiguslik juriidiline isik

Kontakt

Eesti Vabariik
Pärnu

Otsi publikatsiooni

  • {{item.Name}}
 kuni 
Algus
Hajus
Täpne
  • Leitud 66 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
Adapting the SILL to measure Estonian learners’ language learning strategies: the development of an alternative modelSaks, Katrin; Leijen, Äli.2018The Language Learning Journal1.1.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Keelekeskus;
Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond
Inglise keele kui võõrkeele õppijate õpistrateegiad ja nende mõju õpitulemusteleSaks, Katrin; Leijen, Äli; Täht, Karin2016Eesti Haridusteaduste Ajakiri1.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Keelekeskus
Supporting Students’ Self-Regulation and Language Learning Strategies in the Blended Course of Professional English Saks, Katrin.20162.3.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Keelekeskus
The Students’ Perceptions and Attitudes to Teaching Profession, the Case of EstoniaSaks, Katrin; Soosaar, Reet; Ilves, Helen.2016The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences EpSBS3.1.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Keelekeskus
Some experiences in exploring an ESP course developmentJeret, Erika2016Studia Humanioria et Paedagogica Collegii Narovensis3.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Keelekeskus
In the footsteps of writers and their charactersJeret, Erika2016Open! : the EATE journal6.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Keelekeskus
Factorial structure of SILL revisited: adaptation of SILL for Estonian EFL learners Saks, Katrin; Leijen, Äli; Õun, Kandela; Täht, Karin.2015Eesti Rakenduslingvistika Ühingu aastaraamat1.1.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Keelekeskus;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool
Kognitiivsete ja metakognitiivsete õpistrateegiate toetamine tehnoloogiaga tõhustatud keeleõppesSaks, Katrin; Leijen, Äli.2015Eesti Haridusteaduste Ajakiri1.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Keelekeskus;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Cross-cultural adaptation and psychometric properties of the Estonian version of MSLQ Saks, Katrin; Leijen, Äli; Edovald, Triin; Õun, Kandela2015Procedia - Social and Behavioral Sciences3.1.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Keelekeskus;
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Developing a Model for Measuring Estonian EFL Learners’ Language Learning Strategies Saks, Katrin; Leijen, Äli; Täht, Karin20153.1.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Keelekeskus;
Tartu Ülikool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
DEVELOPING APPLIED RESEARCH SKILLS FOR VET SCHOOLS AND TOURISM COMPANIES2015REPORTS 158: SUCCESSFUL COOPERATION BETWEEN RESEARCH, EDUCATORS AND ENTREPRENEURS3.4.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Keelekeskus
Students' and Teachers' Perceptions of Teaching Profession: the Case of EstoniaSaks, Katrin; Soosaar, Reet; Ilves, Helen20153.5.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Keelekeskus
Students’ and Teachers’ Perceptions of Teaching Profession: the Case of EstoniaSaks, Katrin; Soosaar, Reet; Ilves, Helen.20153.5.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Keelekeskus
Developing a Model for Measuring EFL Learners’ Language Learning Strategies.Saks, Katrin; Leijen, Äli.20155.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Keelekeskus;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Developing Language Learning Strategies in a Personal Learning EnvironmentSaks, Katrin; Leijen, Äli.20155.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Keelekeskus
Food in classroom2015Open! : the EATE journal6.3.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Keelekeskus
Supporting collaborative and entrepreneurial spirit in the classroomReet Soosaar2015The Journal of Higher Education Language Teaching and Learning; Language Teaching Tomorrow6.3.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Keelekeskus
Travelogue Kalamata - not just olives and SSSJeret, Erika2015Open! : the EATE journal6.3.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Keelekeskus
Turismi oskuskeel2015Reisimaailm. Turismi, majutuse ja toitlustuse erialaajakiri6.3.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Keelekeskus
When ex-pats meets tradesmen or ... how the British cope with Estonian service standardsJeret, Erika2015Open! : the EATE journal6.3.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Keelekeskus
Lõimitud keeleõpe kursuse Toitlustusalane inglise keel näitelJeret, Erika20156.7.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Keelekeskus;
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž
Distinguishing Self-Directed and Self-Regulated Learning and Measuring them in the E-learning ContextSaks, Katrin; Leijen, Äli2014Procedia - Social and Behavioral Sciences3.1.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Keelekeskus;
Tartu Ülikool;
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond
Model for Supporting Cognitive and Metacognitive Strategies in Technology Enhanced Language LearningSaks, Katrin; Leijen, Äli2014The 22nd International Conference on Computers in Education. Main Conference Proceedings3.1.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Keelekeskus;
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond
Developing applied research skills for VET schools and tourism companiesJeret, Erika20145.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Keelekeskus
Developing learners’ self-regulated learning skills and language learning strategies on the basis of a personal learning environment.Saks, Katrin; Leijen, Äli.20145.2.Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Keelekeskus