Struktuur

Asutuse üldandmed

Loodusteadusliku hariduse keskus
Science Education Department
avalik-õiguslik juriidiline isik
Tago Sarapuu

Kontakt

Eesti Vabariik
Tartu
Vanemuise 46 - 211,226-228
51014
(+372) 737 5820
(+372) 737 5822
  • Leitud 3 kirjet
ProgrammNumberNimiProjekti algusProjekti lõppVastutav täitjaAsutusRahastamine kokku
MUUNLOLO09580Loodusteaduslik kirjaoskus gümnaasiumilõpetajate karjäärivaliku mõjutajana (LoteGüm)01.09.200931.03.2014Miia RannikmäeTartu Ülikool; Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus157 862,00 EUR
MUUMLOLH15105RNoorte karjääriteadlikkuse tõstmine teaduse valdkonnas ja selle valiku atraktiivseks muutmine sidusrühmade koostöö abil01.08.201530.11.2018Miia RannikmäeTartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus; Tartu Ülikool, Loodus- ja täppisteaduste valdkond, Ökoloogia ja maateaduste instituut253 750,00 EUR
MUULLOLH15073Projekti „Tõenduspõhine uus lähenemine – uus koolikultuur Eestis (TULUKE)“ raames avatud õpperuumi põhimõtetel kujundatud õppekeskkonna uuringu läbiviimine Tartu Hansa Koolis11.05.201530.04.2016Miia RannikmäeTartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus; Tartu Ülikool, Loodus- ja täppisteaduste valdkond, Ökoloogia ja maateaduste instituut8 028,00 EUR
  • Leitud 172 kirjet
PublikatsioonKlassifikaatorFail
Laius, A.; Post, A.; Rannikmäe, M. (2016). Assessment of scientific literacy of Estonian gymnasium students during the operation of competence-based science curriculum. Universal Journal of Educational Research, 4 (5), 1142−1147.1.2.
Kask, Klaara (2016). Avatud ruumi õppekeskkond Tartu Hansa Koolis - ootused ja arvamused. Pärismaa, S. (Toim.). Uuenduslik koolidisain kui haridusmuutuste kiirendi (89−119). Tartu: Tartu.2.5.
Zacharia, Z. C.; Manoli, C.; Xenofontos, N.; de Jong, T.; Pedaste, M.; van Riesen, S. A. N.; Kamp, E. T.; Mäeots, M.; Siiman, L.; Tsourlidaki, E. (2015). Identifying potential types of guidance for supporting student inquiry when using virtual and remote labs in science: a literature review. Educational Technology Research & Development, 63 (2), 257−302.10.1007/s11423-015-9370-0.1.1.
Soobard, R., Rannikmäe, M. (2015). Examining curriculum related progress using a context-based test instrument – a comparison of Estonian grade 10 and 11 students. Science Education International, 26 (3), 263−283.1.2.
Laius, A.; Post, A.; Rannikmäe, M. (2015). Identifying Estonian Stakeholder Views as the Bases for Designing Science Teachers’ in-Service Course which Support Promotion of Competence Based Curriculum Goals. Science Education International, 26 (11), 62−71.1.2.
Laius, A.; Valdmann, A.; Rannikmäe, M. (2015). A Comparison of Transferable Skills Development in Estonian School Biology at Gymnasium Level. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 177: Global Conference on Contemporary Issues in Education, Las Vegas, USA, 12-14 July 2014. Elsevier, 320−324.10.1016/j.sbspro.2015.02.349.3.1.
Kask, Klaara; Ploomipuu, Inga; Rannikmäe, Miia (2015). Changes in cognitive skills during a gymnasium chemistry course. Procedia-Social and Behavioral Journal, 177: Global Conference on Contemporary Issues in Education. Elsevier, 367−371.3.1.
Soobard, R.; Rannikmäe, M.; Reiska, P. (2015). Upper Secondary Schools Students’ progression in operational scientific skills – a comparison between grade 10 and 12. 177: Global Conference on Contemporary Issues in Education, Las Vegas, USA, 12-14 July 2014. 295−299.10.1016/j.sbspro.2015.02.342.3.1.
Laius, Anne; Rannikmäe, Miia (2015). Assessment of Competence gain of Estonian Gymnasium Students during the Operation of New Competence-Based Science Curriculum. ESERA 2015: The 11th biannual Conference of the European Science Education Research Association ESERA 2015, Helsingi, 31.08 - 04.09.2015. 3.4.
Laius, A.; Kotkas, T.; Rannikmäe, M. (2015). Determining the Opinions of Estonian Stakeholders about 21st Century Skills – As Part of The Profiles’ Delphi Study. Science with and for Society: II IOSTE Eurasian Regional Symposium & Brokerage Event Horizon 2020, Istanbul – TURKEY, 24-26 April 2015. Ed. Bulent CAVAS & Gultekin CAKMAKCI. Istanbul, Turkey: IOSTE, 103−103.3.4.
Kask, Klaara; Rannikmäe, Miia (2015). Exploring Estonian Students’ Ability to handle Chemistry-related everyday Problem Solving – preparation to high school. The 11th biannual Conference of the European Science Education Research Association ESERA 2015, Helsingi, 31.08 - 04.09.2015. 3.4.
Kask, Klaara; Holbrook, Jack; Rannikmäe, Miia (2015). Students' Evaluation of the use of PROFILES Modules to Promote the Learning of Competences. Science with and for Society: II IOSTE Eurasian Regional Symposium & Brokerage Event Horizon 2020, Istanbul – TURKEY, 24-26 April 2015. Ed. Bulent CAVAS & Gultekin CAKMAKCI. Istanbul, Turkey: IOSTE, 104−105.3.4.
Anne Laius, A.; Post, A.; Rannikmae, M. (2015). The Estonian Stakeholders’ Views about the Level of Students’ Scientific Literacy and the Support of New Estonian Competence-based Science Education Curriculum. Becoming Next Generation Science Educators in an Era of Global Science Education Reform: NARST 2015 Annual International Conference, Chicago, IL, April 11 - 14.. Ed. V.L. Akerson, M.M.Atwater, W.C Kyle Jr. US, Chicago, Illinois, 1−6.3.4.
Pedaste, M.; Sarapuu, T. (2014). Design Principles for Support in Developing Students’ Transformative Inquiry Skills in Web-based Learning Environments. Interactive Learning Environments, 22 (3), 309−325.10.1080/10494820.2011.654346.1.1.
Piksööt, J.; Sarapuu, T. (2014). Supporting students’ knowledge transfer in modelling activities. Journal of Educational Computing Research, 50 (2), 213−229.10.2190/EC.50.2.d.1.1.
Castéra, Jérémy; Clément, Pierre (2014). Teachers’ Conceptions About the Genetic Determinism of Human Behaviour: A Survey in 23 Countries. Science & Education, 23 (2), 417−443.10.1007/s11191-012-9494-0.1.1.
Soobard, R.; Rannikmäe, M. (2014). UPPER SECONDARY STUDENTS` SELF-PERCEPTIONS OF BOTH THEIR COMPETENCE IN PROBLEM SOLVING, DECISION MAKING AND REASONING WITHIN SCIENCE SUBJECTS AND THEIR FUTURE CAREERS. Journal of Baltic Science Education, 13 (4), 544−558.1.1.
Laius, Anne; Rannikmäe, Miia (2014). Longitudinal Teacher Training Impact on Students’ Attributes of Scientific Literacy. International Journal of Humanities and Social Science, 4, 63−72.1.2.
Aunap, Raivo; Frey, Jane; Hang, Tiit; Jaagus, Jaak; Järvet, Arvo; Kalm, Volli; Kanal, Arno; Karro, Enn; Kirs, Juho; Kirsimäe, Kalle; Mander, Ülo; Mardiste, Heino; Oja, Tõnu; Peterson, Urmas; Pärtel, Meelis; Rubel, Madis; Sepp, Mait; Tuuling, Igor (2014). Üldmaateadus. Tartu: Eesti Loodusfoto.2.4.
Roosaare, Jüri; Liiber, Ülle; Mõisja, Kiira (2014). Implementing a Geoinformatics Course for Secondary Schools: First Lessons to be Learned. GI_Forum Journal, 254−260.10.1553/giscience2014s254.3.1.
Siiman, L.; Mäeots, M.; Pedaste, M. (2014). Learning Biology with Interactive Digital 3D Content: Teacher Attitudes. Proceedings of the 13th European Conference on e‐Learning ECEL‐2014. 478−484.3.1.
Liiber, Ülle; Roosaare, Jüri; Rootsma, Vaike (2014). Learning World Agriculture with Google Earth and FAOSTAT. In: Thomas Jekel, Eric Sanchez, Inga Gryl, Caroline Juneau-Sion and John Lyon (Ed.). Learning and Teaching with Geomedia (70−79).. Cambridge Scholars Publishing.3.1.
Uuemaa, Evelyn; Liiber, Ülle (2014). The Experience of Using Geoportal in National Geography Olympiad in Estonia. GI_FORUM, 328−331.10.1553/giscience2014s328.3.1.
Soobard, R.; Rannikmäe, M.; Reiska, P. (2014). UPPER SECONDARY STUDENTS’ PROGRESS IN OPERATIONAL SCIENTIFIC LITERACY SKILLS COMPARED TO THEIR SELF-PERCEPTIONS AGAINST THE SAME SKILLS. Proceedings of ICERI2014 Conference: ICERI2014 Conference 17th-19th November 2014, Seville, Spain. IATED, 1296−1302.3.1.
Kask, Klaara; Rannikmäe, Miia (2014). Case study about developing Student Competences in Science Class. In: Bolte, C.; Holbrook, J.; Mamlok-Naaman, R.; Rauch, F. (Eds.) (Ed.). Science Teachers‘ Continuous Professional Development in Europe (181−190).. Klagenfurt: Alpen-Adria Universität Klagenfurt [ilmumas].3.2.
  • Leitud 32 kirjet
PealkiriJuhendatavKraadJuhendajaKaitsmise staatusKaitsmise aastaAsutus
Eesti keemiaõpetajate hinnangud õppekavas toodud eesmärkidele ja nende realiseerumiseleEier, MeritmagistrikraadKlaara KaskKaitstud2015Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus
11. klassi õpilaste huvi loodusteaduslike õppeainete õppimise vastu ja seda mõjutavad teguridSillaots, LeelomagistrikraadMoonika TeppoKaitstud2010Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus
9. klassi õpilaste huvid loodusteaduste õppimisel ja karjääriprioriteedidLinde, KajamagistrikraadMoonika TeppoKaitstud2008Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus
A longitudinal study of science teacher change and its impact on student change in scientific creativity and socio-scientific reasoning skillsLaius, AnnedoktorikraadMiia RannikmäeKaitstud2011Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus
Bioloogilistest protsessidest arusaamise kujundamine 7. klassi õpilastel kontseptuaalsete mudelite abilVillako, Heli-Annelimagistrikraad (teaduskraad)Tago SarapuuKaitstud2007Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus
Development of the 8th grade students’ understanding about chemical bonding and oxides applying different types of multiple representationsZinakov, MaksimmagistrikraadTago SarapuuKaitstud2010Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus
Dilemma lahendamise tulemuslikkus sünkroonse õpikeskkonna rakendamiselJakobson, MartenmagistrikraadTago SarapuuKaitstud2013Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus
Dünaamilise ja staatilise visuaalse info eri vormide rakendamise mõju 7. klassi õpilaste arusaamisele bioloogilistest protsessidestRätsepp, KadimagistrikraadTago SarapuuKaitstud2007Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus
Gümnaasiumilõpetajate loodusteadusliku kirjaoskuse tase kui eeldus edasiõppimiseks tervishoiu valdkonnas Tartu Tervishoiu Kõrgkooli näitelLukas, HeilimagistrikraadInga PloomipuuKaitstud2015Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus
Gümnaasiumiõpilaste arusaamad orgaanilise keemia alustestViil, IndrekmagistrikraadAivar VinneKaitstud2012Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus
Gümnaasiumiõpilaste geograafia-alaste teadmiste kujundamine interaktiivse õpisimulatsiooni rakendamiselJahtmaa, RailimagistrikraadHeli-Anneli VillakoKaitstud2012Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus
Kohaliku toidu eelised ja probleemid ning tarbimisvalikute kriteeriumid kooliõpilastelSinikas, HelenmagistrikraadRegina Soobard; Urmas KokassaarKaitstud2013Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus
Kombineeritud õppe tulemuslikkus õpilaste geograafiateadmiste omandamiselRüütel, TõnismagistrikraadMargus PedasteKaitstud2010Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus
Kontekstipõhiste ülesannete kasutamine geograafia tunnis 11. klassi näitelTõnts, TiiamagistrikraadRegina SoobardKaitstud2013Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus
Kontseptuaalse sidususe kujunemine veebipõhise uurimusliku õpikeskkonna "Noor Loodusuurija" abilSepp, Evaldmagistrikraad (teaduskraad)Kai Pata; Margus PedasteKaitstud2009Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus
Liigikaitse teema õppimine Tallinna Loomaaias mobiilirakendusega AvastusradaMettis, KadrimagistrikraadKlaara Kask; Urmas HeinasteKaitstud2015Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus
Loodusainete relevantne õpetamine: kontekstualiseerimise protsessi mudeli evalvatsioonAit, KertidoktorikraadMiia Rannikmäe; Jack HolbrookJuhendamiselTartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus
Loodusteaduslikku kirjaoskust kujundavate ülesannete koostamine gümnaasiumiõpilastele geograafia kontekstisAndresson, MartmagistrikraadRegina SoobardKaitstud2014Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus
Loodusteadusliku hariduse relevantsus ühe kooli õpilaste arvamuste põhjalPruuns, MarilimagistrikraadMoonika TeppoKaitstud2010Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus
Mooduli „Paberitööstus – kas see on probleem ka Eestis?“ kohandamine kasutamiseks põhikooli ja gümnaasiumi geograafiatundides Luks, GerlimagistrikraadRegina SoobardKaitstud2014Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus
Probleemõppe lõimimine 7.-8. klassi bioloogia tunnijaotuskavasseTärgla, MarlenmagistrikraadMargus PedasteKaitstud2009Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus
Põhikooli loodusteaduste õpetajate valmisolek uurimusliku õppe läbiviimiseksZnamenski, RignemagistrikraadKlaara KaskKaitstud2012Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus
Relevantsete õpetamise strateegiate mõju evalveerimine loodusteadusliku kirjaoskuse kujundamise protsessisVaino, ToomasdoktorikraadMiia Rannikmäe; Katrin VainoJuhendamiselTartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus
The analyses of visualized information in computer-based learning environmentVillako, Heli-AnnelidoktorikraadTago SarapuuJuhendamiselTartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus
The impact of secondary schooling on the views of the nature of science held by post secondary non science major students and their resilience to change from higher learning Rannikmäe, ArnedoktorikraadMiia RannikmäeJuhendamiselTartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat, Loodusteadusliku hariduse keskus