See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Struktuur

Asutuse üldandmed

Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus
Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus
06.01.2010
avalik-õigusliku juriidilise isiku asutus

Kontakt

Eesti Vabariik
  • Leitud 25 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
The screening of SLC6A8 deficiency among Estonian families 5 with X-linked mental retardationPuusepp, H.; Kall, K.; Salomons, G.S.; Talvik, I.; Mannamaa, M.; Rein, R.; Jakobs, C.; Õunap, K.2010Journal of Inherited Metabolic Disease1.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus;
SA Tartu Ülikooli Kliinikum, Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinik;
SA Tartu Ülikooli Kliinikum;
Tartu Ülikool, Arstiteaduskond, Lastekliinik, Pediaatria õppetool
Supervision and research training within the professional research community: Seeking new challenges of doctoral education in EstoniaKärner, A.20092.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus
Lapse üldoskuste arengMännamaa, M., Marats, I2009Üldoskuste areng koolieelses eas3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus;
SA Tartu Ülikooli Kliinikum, Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinik
Using Storytelling at Primary School: On the Example of Estonian TeachersUibu, K.2009We Speak the Same Culture. Congress Proceedings A Comparative Analysis of Folk Tales: A Multicultural Perspective5.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Tartu Ülikooli Õpetajate Seminar, Alus- ja alghariduse õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus
The Roles of a Primary School Teacher in the Information SocietyUibu, K.; Kikas, E.2008Scandinavian Journal of Educational Research1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Tartu Ülikooli Õpetajate Seminar, Alus- ja alghariduse õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus
Riskivastsündinute jälgimise juhend lapse esimesel ja teisel eluaastalToome, L.; Varendi, H.; Ilgina, O.; Jaanson, E.; Kaasik, B.; Kruustük, K.; Kolk, A.; Lõivukene, R.; Maas, H.; Meriste, S.; Mägi, M.-L.; Männamaa, M.; Pakosta, T.; Salong, K.; Sander, V.; Stelmach, T.; Tänavsuu, T.; Utsal, Ü.2008Eesti Arst1.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus;
SA Tartu Ülikooli Kliinikum, Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinik;
Tartu Ülikool, Arstiteaduskond, Kõrvakliinik;
Tartu Ülikool;
SA Tartu Ülikooli Kliinikum;
Tartu Ülikool, Arstiteaduskond, Kirurgiakliinik, Kirurgiliste haiguste õppetool;
SA Tallinna Lastehaigla;
Tartu Ülikool, Arstiteaduskond, Lastekliinik
IntervjuuMännamaa, M.2008Õppimine ja õpetamine koolieelses eas3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus;
SA Tartu Ülikooli Kliinikum, Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinik
Testid ja testimineKikas, E.; Männamaa, M.2008Õppimine ja õpetamine koolieelses eas3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Tartu Ülikooli Õpetajate Seminar, Alus- ja alghariduse õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus;
SA Tartu Ülikooli Kliinikum, Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinik;
Tallinna Ülikool, Psühholoogia Instituut
VaatlusMännamaa, M.2008Õppimine ja õpetamine koolieelses eas3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus;
SA Tartu Ülikooli Kliinikum, Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinik
The screening of creatine transporter defect among Estonian families with X-linked mental retardationÕunap, K.; Puusepp, H.; Kall, K.; Männamaa, M.; Jakobs, C.; Salomons, G.2008Jorunal of Inherited Metabolic Disease5.1.Tartu Ülikool, Arstiteaduskond, Lastekliinik, Pediaatria õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus;
SA Tartu Ülikooli Kliinikum, Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinik
Using Media Education in Teaching History Luisk, Ü.2008TRAINING RESOURCES FOR HISTORY EDUCATION6.2.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Ajaloo ja arheoloogia instituut, Arhiivinduse õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus
The Roles of the Techer in Using ICT: Examples of Four Types of TeachersUibu, K.; Marandi, T.2007The Power of Media in Education. Proceedings of the 2nd International Network-Based Education 2007 Conference3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Tartu Ülikooli Õpetajate Seminar, Alus- ja alghariduse õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus
AjalookaardidRaudsepp, A.; Luisk, Ü.; Hiiemaa, K.; Pajur, A.20076.2.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Ajaloo osakond;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Ajaloo ja arheoloogia instituut, Eesti ajaloo õppetool, Eesti ajaloo õppetool;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Ajaloo ja arheoloogia instituut, Arhiivinduse õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus;
Tartu Ülikool
Holokaust : õppematerjal : [allikad, õppeülesanded, mälestused, teabetekstidBirn, Ruth; Hiio, Toomas; Kand, Mart; Luisk, Ülle; Mattson, Christer; Maripuu, Meelis; Oja, Mare; Oja, Ragne; Riigor, Indrek; Seiman, Elle; Kuuste, Heli; Orntlich, Anne-Mari; Kroonmaa, Angelika; Tali, Jana; Tali, Olger20076.2.MTÜ S-KESKUS;
Tartu Ülikool;
Tallinna Ülikool, Ajaloo Instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Ajaloo ja arheoloogia instituut, Arhiivinduse õppetool;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Ajaloo ja arheoloogia instituut
Läbivad teemad õppekavas: kasutamata sünergiavõimalusedHarro-Loit, H.; Kello, K.; Ugur, K.; Kõiv, P.; Luisk, Ü.2007Haridus6.3.Tartu Ülikool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Ajaloo ja arheoloogia instituut, Arhiivinduse õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Ajakirjanduse õppetool
Infotehnoloogia kasutamisest õppetöös: ettekujutus ja tegelikkusUibu, K.2006Avatud kool ja tõhus õppimine3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Tartu Ülikooli Õpetajate Seminar, Alus- ja alghariduse õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus
Roles of the Primary School Teacher in the Computer-based Instructional SettingsUibu, K.20065.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Tartu Ülikooli Õpetajate Seminar, Alus- ja alghariduse õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus
Instruktori abilineOts, Aivar; Kusnets, Tamur; Nemvalts, Riina; Nurmoja, Villiko; Edussaar, Egge; Paasmäe, Peeter20066.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus;
Kaitseväe Akadeemia
Integrating ICT into Primary School TeachingUibu, K.; Marandi, T.2005Learning and Instruction on Multiple Contexts and Settings III. Proceedings of the Fifth Joensuu Symposium on Learning and Instruction3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Tartu Ülikooli Õpetajate Seminar, Alus- ja alghariduse õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus
Roles of Primary School Teachers in Information Society on the Examples of Teachers-PC Users in TeachingUibu, K.2005Koulutuksen kulttuurit ja hyvinvoinnin politiikat5.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Tartu Ülikooli Õpetajate Seminar, Alus- ja alghariduse õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus
Õpioskused ja õppekavaMännamaa, M, Kikas, E2005Haridus6.6.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus;
SA Tartu Ülikooli Kliinikum, Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinik;
Tallinna Ülikool, Psühholoogia Instituut
Info- ja kommunikatsioonitehnoloogia rakendamine ajaloo tunnisLuisk, Ü.20056.7.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Ajaloo ja arheoloogia instituut, Arhiivinduse õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus
Klassiõpetaja rolli muutus infokeskkonnasUibu, K.2004Töö- ja koostöökultuur koolis3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Tartu Ülikooli Õpetajate Seminar, Alus- ja alghariduse õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus
Mõistetüübi ja informatsiooni organiseerimise viisi seotus probleemilahenduse edukusegaOts, A.2003KVÜÕA toimetised1.3.Kaitseväe Akadeemia;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus
Erivajadustega laste hoolekande- ja rehabiliteerimisvajaduste hindamine ja kulg : (kolme teadustöö lepingu materjalid) : teostamise ajavahemik: septembrist detsembrini 1999Kõrgesaar, J.; Neare, V.; Kuusik, Ü.; Melsas, M.; Susi, A.; Gross-Paju, K.; Kruustükk, K.; Veenpere, R.; Kikas, E.; Koorits, M.; Rander, M.; Männamaa, M.; Marats, I.; Muug, K.; Essenson, E.; Ehe, J.; Toom, K.; Kiik, R.; Täht, H.; Kimm, E. ... Kiis, K.19993.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Eripedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Sotsioloogia ja sotsiaalpoliitika instituut, Sotsiaaltöö ja sotsiaalpoliitika õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Tartu Ülikooli Õpetajate Seminar, Alus- ja alghariduse õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus;
SA Tartu Ülikooli Kliinikum, Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinik;
Haridus- ja Teadusministeerium;
Tallinna Pedagoogiline Seminar;
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, Sotsiaaltöö korralduse osakond;
Tallinna Ülikool, Psühholoogia Instituut;
Tartu Ülikool, Arstiteaduskond