See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Struktuur

Asutuse üldandmed

Informaatika õppetool
Informaatika õppetool
31.08.2015
avalik-õiguslik juriidiline isik

Kontakt

Eesti Vabariik

Otsi publikatsiooni

  • {{item.Name}}
 kuni 
Algus
Hajus
Täpne
  • Leitud 30 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
Multi-perspective exploration as a tool for mixed methods research. Niglas, K.; Kaipainen, M.; Kippar, J.2008Advances in Mixed Methods Research: Theories and Applications3.1.Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond, Informaatika õppetool
Empirical Evaluation of a Mathematical Model of Ethnolinguistic Vitality: the Case of VõroEhala, Martin; Niglas, Katrin2007Journal of Multilingual and Multicultural Development1.1.Tallinna Ülikool, Filoloogiateaduskond, Eesti filoloogia osakond, Üld- ja rakenduslingvistika õppetool;
Tallinna Ülikool, Filoloogiateaduskond, Eesti filoloogia osakond;
Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond, Informaatika õppetool
Spreadsheet Software Can Facilitate Mixed Methods Research - Using Old Tools in a New Context!Niglas, Katrin2007Journal of Mixed Methods Research1.2.Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond, Informaatika õppetool
Community Ethics and Challenges to Intellectual PropertyKikkas, Kaido2007Philosophy in Engineering3.2.Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond, Haridustehnoloogia keskus;
Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond, Informaatika õppetool
Introducing the quantitative-qualitative continuum: An alternative view on teaching research methods coursesNiglas, Katrin2007Learning and teaching of research methods at university3.2.Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond, Informaatika õppetool
Switching between two "languages" - an effective way to develop students' ability to understand and communicate statisticsNiglas, Katrin2007Learning and teaching of research methods at university3.2.Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond, Informaatika õppetool
Multi-perspective exploration as a tool for mixed methods researchNiglas, Katrin; Mauri, Kaipainen2007Programme. Mixed Methods Conference 20075.2.Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond, Informaatika õppetool
Computational and Spatially-Organised NarrativityKaipainen, M.; Thomas, M.2006Digital Creativity1.1.Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond, Informaatika õppetool
Language attitudes of Estonian secondary school studentsEhala, Martin; Niglas, Katrin2006Journal of Language Identity & Education1.1.Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond, Informaatika õppetool;
Tallinna Ülikool, Filoloogiateaduskond, Eesti filoloogia osakond, Üld- ja rakenduslingvistika õppetool;
Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Matemaatika-loodusteaduskonna dekanaat
Narrative logic of enactive cinema: ObsessionTikka, P.; Vuori, R.; Kaipainen, M.2006Digital Creativity1.1.Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond, Informaatika õppetool
Old man paragraph vs the Internet kid: challenges to intellectual property in a networked societyKikkas, Kaido2006Proceedings of the IADIS International Conference "WWW/Internet 2006"3.4.Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond, Haridustehnoloogia keskus;
Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond, Informaatika õppetool
Combining qualitative and quantitative approachesNiglas, Katrin20069th Conference of EARLI's JURE "Models and learning: theory, design and application" : 30th June - 4th July 2006, Tartu, Estonia : [abstracts] / University of Tartu5.2.Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond, Informaatika õppetool
Kartta tutkimusmenetelmien maastostaEstola, E.; Heikkinen, H.L.T.; Huttunen, R.; Niglas, K.; Syrjälä, L.; Tynjälä, P.2006Abstraktit. Kasvatustieteen tila ja tutkimuskäytännöt. Paradigmat katosivat - mitä jäljellä?5.2.Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond, Informaatika õppetool
Soft ontology in the context of mixed methods researchNiglas, Katrin2006Mixed Methods Conference 2006, 8-11 July 2006, Cambridge UK : Programme5.2.Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond, Informaatika õppetool
Teaching research methods courses in the framework of qualitative-quantitative continuumNiglas, Katrin2006Abstraktit. Kasvatustieteen tila ja tutkimuskäytännöt. Paradigmat katosivat - mitä jäljellä?5.2.Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond, Informaatika õppetool
Tehnoloogia omaksvõtu probleemid Tallinna Ülikoolis : (Elektroonilise Registreerumise Süsteemi näitel) : magistritööGross, Triinu; Kuusik, Rein (juhendaja); Niglas, Katrin (konsultant)20066.7.Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond, Informaatika õppetool
Exploring political agendas with advanced visualizations and interface toolsBerg, M.; Marttila, T.; Kojo, I.; Kaipainen, M.2005e-Service Journal1.2.Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond, Informaatika õppetool
Kartta kasvatustieteen maastostaHeikkinen, Hannu; Huttunen, Rauno; Niglas, Katrin; Tynjälä, Päivi2005Kasvatus1.2.Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond, Informaatika õppetool
Ülikooliasjades kaasarääkimiseks ja otsustamiseks on vaja doktorikraadi Niglas, Katrin2005Eesti doktoriõppe kvaliteedi, tulemuslikkuse ja jätkusuutlikkuse tagamise süsteem : artiklid ja edulood. I : [Eesti Riikliku Arengukava meede 1.1 : tööjõu paindlikkust, toimetulekut ja elukestvat õpet tagav ning kõigile kättesaadav haridussüsteem] = Assurance system for quality, effectiveness and sustainability of doctoral studies in Estonian universities3.2.Tallinna Ülikool;
Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond, Informaatika õppetool
Swiching between everyday and statistical languages to develop students’ statistical reasoningNiglas, Katrin20053.4.Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond, Informaatika õppetool
University-Level Data Analysis Courses With The Emphasis On Understanding And Communication Of Statistics – A Ten Years Action Research ProjectNiglas, Katrin; Osula, Kairi2005The Proceedings of the ISI / IASE Satellite on Statistics Education and the Communication of Statistics, Sydney5.1.Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond, Informaatika õppetool;
Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Matemaatika-loodusteaduskonna dekanaat
Practice-based research at the University of Art and Design HelsinkiKaipainen, Mauri2004Digital Creativity1.1.Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond, Informaatika õppetool;
Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond, Informaatika õppetool
Eesti koolinoorte keelehoiakudEhala, Martin; Niglas, Katrin2004Akadeemia1.3.Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond, Informaatika õppetool;
Tallinna Ülikool, Filoloogiateaduskond, Eesti filoloogia osakond, Üld- ja rakenduslingvistika õppetool;
Tallinna Ülikool, Filoloogiateaduskond, Eesti filoloogia osakond
The combined use of qualitative and quantitative methods in educational researchNiglas, Katrin20042.3.Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond, Informaatika õppetool;
Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Matemaatika-loodusteaduskonna dekanaat
Kvalitatiivsete ja kvantitatiivsete meetodite vahekorrast sotsiaal- ja kasvatusteaduslikus uurimistöösNiglas, Katrin2004Interdistsiplinaarsus sotsiaal- ja kasvatusteadustes : Sotsiaal- ja kasvatusteaduste doktorantide II teaduskonverents 25.-26. aprillil 2003 TPÜ-s : Artiklite kogumik3.5.Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond, Informaatika õppetool;
Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Matemaatika-loodusteaduskonna dekanaat