Struktuur

Asutuse üldandmed

Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Chair of Social Communication
31.12.2015
avalik-õiguslik juriidiline isik

Kontakt

Eesti Vabariik
Tartu
(+372) 737 5190
  • Leitud 195 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
Consumption Research Revisited: Charting of the Territory and Introducing the Handbook Halkier, Bente; Keller, Margit; Truninger, Monica; Wilska, Terhi-Anna2017Routledge Handbook on Consumption3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, ühiskonnateaduste instituut
Practice Change and Interventions into Consumers' Everyday Lives Keller, Margit; Vihalemm, Triin2017Routledge Handbook on Consumption3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, ühiskonnateaduste instituut
Routledge Handbook on ConsumptionKeller, Margit; Halkier, Bente; Wilska, Terhi-Anna; Truninger, Monica20174.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, ühiskonnateaduste instituut
Making sense of organizational structure change: a practice-based approachAge Rosenberg, Margit Keller2016Baltic Journal of Management1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Imagined Futures of the Circular EconomyWelch, Daniel; Keller, Margit; Mandich, Giuliana20166.6.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, ühiskonnateaduste instituut
From Intervention to Social Change: A Guide to Reshaping Everyday PracticesVihalemm, Triin; Keller, Margit; Kiisel, Maie20152.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Struggling with the euro: practical adaptation versus ideological resistanceKeller, Margit; Vihalemm, Triin2015The Consumer in Society3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Are Some Practices Denser Than Others? Analytic Implications of Practice Change Implications.Keller, Margit; Vihalemm, Triin20155.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Towards practice-based tools of analysing and planning interventions into the household.Keller, Margit20155.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Keskkonnateadlikkuse paradoksKiisel, Maie2015Bioneer6.6.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Miks ma sõna ei kuulaKiisel, Maie2015Bioneer [Võrguteavik]6.6.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Muutuv maailm ja tuuleveskitega võitlemisele kulutatud aegKiisel, Maie2015Hea Kodanik6.6.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Positioning consumption: A practice theoretical approach to contested consumption and media discourseKeller, Margit; Halkier, Bente2014Marketing Theory1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Pre-schoolers, parents and supermarkets: co-shopping as a social practiceKeller, Margit; Ruus, Riina2014International Journal of Consumer Studies1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Why the transformation of the risk message is a healthy sign: a model of the reception of warning messagesKiisel, Maie; Vihalemm, Triin2014Health, Risk & Society1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Patsiendid info-otsijatena: väljakutsed, võimalused ja ohud Parkinsoni tõve patsientide näitelLubi, Kadi; Vihalemm, Triin; Taba, Pille2014Eesti Arst1.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
SA Tartu Ülikooli Kliinikum, Tartu Ülikooli kliinikumi närvikliinik
Illness-related Information Seeking: The Case of Parkinson’s Disease PatientsLubi, Kadi; Vihalemm, Triin; Taba, Pille.2014Advances in Education Research. 2014 2nd International Conference on Social Science and Health3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
SA Tartu Ülikooli Kliinikum, Tartu Ülikooli kliinikumi närvikliinik;
Tartu Ülikool, Arstiteaduskond, Närvikliinik, Neuroloogia õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Reading as lifestyleLauristin, Marju2014Reading in changing society3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Laulupeoprotsessi tulevik: alternatiivseid stsenaariume Terk, Erik; Lauristin, Marju; Weidebaum, Sten2014Ühesmõtlemine "Laulu- ja tantsupeo puudutus ajas"3.5.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tallinna Ülikool, Eesti Tuleviku-uuringute Instituut;
Tallinna Ülikool, Riigiteaduste Instituut
Sotsioloogiline uuring "Minu laulu- ja tantsupidu".Lauristin, Marju; Vihalemm, Peeter2014Ühesmõtlemine "Laulu- ja tantsupeo puudutus ajas"3.5.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Reading in changing societyLauristin, Marju; Vihalemm, Peeter (Toim)20144.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Electricity market liberalisation: studying reception of media news and electricity consumption with practice theory and positioning analysis Vihalemm, T., Keller, M.20145.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut
How chronically ill patients combine patient and consumer practices in management of illness?Lubi, Kadi; Vihalemm, Triin; Taba, Pille.20145.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Arstiteaduskond, Närvikliinik, Neuroloogia õppetool
Practical engagement and ideological disengagement: Estonian consumers in the flux of changeKeller, Margit20145.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool
Keskkonnakommunikatsioonist kriitiliseltKiisel, Maie2014Kaja6.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Sotsiaalse kommunikatsiooni õppetool