Struktuur

Asutuse üldandmed

Avatud ülikooli keskus
Open University Centre
01.01.2011
avalik-õiguslik juriidiline isik

Kontakt

Eesti Vabariik
Lossi 24, Tartu
51003
( 372) 737 5620
( 372) 737 5562
  • Leitud 79 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
From Document to Practice: Application of Outcome-Based Assessment in the Curricula of Police and Border Guard ServiceVanari, Kätlin; Pilli, Einike2012The Handbook of College and University Teaching: Global Perspectives3.1.Tartu Ülikool, Tugiüksused, Avatud ülikooli keskus
Eriala- ja üldharidusõpingute lõimimine kutseõppesPilli, Einike; Kuusk, Tiina20126.2.Tartu Ülikool, Tugiüksused, Avatud ülikooli keskus;
Tartu Ülikool, Tugiüksused
Põhikooli valikaine karjääriõpetusPilli, Einike; Lehtsalu, Mare20114.2.Tartu Ülikool, Tugiüksused, Avatud ülikooli keskus
Väljundipõhine hindamine kõrgkoolisPilli, Einike20102.2.Tartu Ülikool, Tugiüksused, Avatud ülikooli keskus
E-learning quality assurance system for e-courses in EstoniaDremljuga-Telk, M.; Koitla, E.; Kusnets, K.; Kusmin, M.; Niitsoo, M.; Pilt, L.; Plank, T.; Varendi, M.; Villems, A.20103.4.Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Tartu Ülikooli Füüsika Instituut;
Tartu Ülikool, Matemaatika-informaatikateaduskond, Arvutiteaduse instituut, Tarkvarasüsteemide õppetool;
Tallinna Tehnikaülikool;
Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Informaatika osakond;
Tartu Ülikool, Tugiüksused, Avatud ülikooli keskus
Recognition of prior and experiental learning in European universitiesValk, Aune2009Assessment in Education1.2.Tartu Ülikool, Tugiüksused, Avatud ülikooli keskus;
Eesti Kirjandusmuuseum
Bologna protsess Eestis 2004-200820093.2.Tartu Ülikool, Tugiüksused, Avatud ülikooli keskus;
Eesti Kirjandusmuuseum
Creating mobiles or building monuments - Theological education in the framework of lifelong learningPilli, E.2009Ecumenical Theological Educatin3.2.Tartu Ülikool, Tugiüksused, Avatud ülikooli keskus
Euroopa dimensioonide edendamine kõrghariduses Valk, A.2009Bologna protsess Eestis 2004-20083.2.Tartu Ülikool, Tugiüksused, Avatud ülikooli keskus;
Eesti Kirjandusmuuseum
Keskendumine elukestvale õppele Valk, A.2009Bologna protsess Eestis 2005-20083.2.Tartu Ülikool, Tugiüksused, Avatud ülikooli keskus;
Eesti Kirjandusmuuseum
CatechumenatePilli, E.2009A Dictionary of European Baptist Life and Thought3.3.Tartu Ülikool, Tugiüksused, Avatud ülikooli keskus
The Impact of Bologna process on theological higher education in Estonia: Trends in curriculum developmentKährik, A.2009Ecumenical Theological Education3.4.Tartu Ülikool, Tugiüksused, Avatud ülikooli keskus;
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia, Kultuurhariduse osakond
Õppekava arendamise juhendmaterjalRutiku, S.; Valk, A.; Pilli, E.; Vanari, K.20096.2.Tartu Ülikool, Tugiüksused, Avatud ülikooli keskus;
Sisekaitseakadeemia;
Tartu Ülikool
Kultuur kui kasvukeskkond ja kooskasvamise koht2009Õpetajate Leht6.6.Tartu Ülikool, Tugiüksused, Avatud ülikooli keskus;
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia, Kultuurhariduse osakond
Doctoral education in transition to knowledge-based societyKärner, A.; Puura, V.2008Trames : Journal of the Humanities and Social Sciences1.1.Tartu Ülikool, Tugiüksused, õppeosakond;
Tartu Ülikool;
Tartu Ülikool, Tugiüksused, Avatud ülikooli keskus;
Tallinna Tehnikaülikool, TTÜ Geoloogia Instituut;
Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Tartu Ülikooli Ökoloogia- ja Maateaduste Instituut, Geoloogia ja mineraloogia õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Estonia: Relations between Christian and Non-Christian Religious Organisations and the State of Religious FreedomVakker, Triin; Rohtmets, Priit2008Religion, State and Society1.1.Tartu Ülikool, Tugiüksused, Avatud ülikooli keskus;
Tartu Ülikool, Usuteaduskond
Supporting Christian Lifelong Learning. Defining the goal and overcoming the barriersPilli, E.2008Body and Soul in the Conceptions of the Religions1.2.Tartu Ülikool, Tugiüksused, Avatud ülikooli keskus;
Tartu Ülikool, Usuteaduskond
Doktoriõpe ning sünenergia Euroopa kõrgharidus- ja teadusruumi vahelPuura, V.2008Bologna protsess Eestis 2004-20083.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Tugiüksused, Avatud ülikooli keskus
Educating for WisdomPilli, E.2008Church-Based Theology for Ministerial Practice3.2.Tartu Ülikool, Tugiüksused, Avatud ülikooli keskus
Iseloomulikke jooni doktoriõppe arengust Tartu Ülikoolis geoloogia eriala näitel.Puura, Väino; Preeden, Ulla; Tammiksaar, Erki2008Eesti doktoriõppe kvaliteedi, tulemuslikkuse ja jätkusuutlikkuse tagamise süsteem. Artiklid ja kokkuvõtted IV3.2.Tartu Ülikool, Tugiüksused, Avatud ülikooli keskus;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Tartu Ülikooli Ökoloogia- ja Maateaduste Instituut, Geoloogia osakond;
Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Tartu Ülikooli Ökoloogia- ja Maateaduste Instituut, Inimgeograafia ja regionaalplaneerimise õppetool;
Eesti Maaülikool, Teadusprorektori vastutusala, Karl Ernst von Baeri maja teadusloo uurimise keskus
Religiooniõpetus postmodernses kontekstisPilli, E.2008Töid Religioonipedagoogikast3.2.Tartu Ülikool, Tugiüksused, Avatud ülikooli keskus
Sisse- ja väljajuhatuseksValk, A.2008Quo vadis Eesti Kõrgharidus? Uuringud 2005-20073.2.Tartu Ülikool, Tugiüksused, Avatud ülikooli keskus
Õppekavad ja õppekavaarendusKährik, A.2008Quo vadis, Eesti kõrgharidus? Uuringud 2005-20073.2.Tartu Ülikool, Tugiüksused, Avatud ülikooli keskus
Doktoriõpe ja Eesti majandusarengu stsenaarium "Põhjatäht"Puura, V.2008Eesti doktoriõppe kvaliteedi, tulemuslikkuse ja jätkusuutlikkuse tagamise süsteem. Ettekanded ja artiklid3.5.Tartu Ülikool, Tugiüksused, Avatud ülikooli keskus
Eesti doktoriõppe kvaliteedi, tulemuslikkuse ja jätkusuutlikkuse tagamise süsteem. Ettekanded ja artiklidPuura, V., Kärner, A., Voolaid, E., Saluveeer, M.(Toim.)20084.2.Tartu Ülikool, Tugiüksused, Avatud ülikooli keskus;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
SA Archimedes