Struktuur

Asutuse üldandmed

Informaatika Instituut
Institute of Informatics
avalik-õiguslik juriidiline isik
Peeter Normak
Peeter Normak

Kontakt

Eesti Vabariik
Tallinn
Narva mnt. 25
10120
6 409 421
  • Leitud 16 kirjet
PerenimiEesnimiCV
AdelyarSayed HassanEST / ENG
AL-SmadiMohammadEST / ENG
ApseDanelEST / ENG
ArakelyanArmanEST / ENG
JaanusJörgen
KaldeKätlinEST / ENG
KloosterAareEST / ENG
LaugassonEdmundEST / ENG
LilleorgAaliEST / ENG
LorenzBirgyEST / ENG
MõttusMatiEST / ENG
PentelAvarEST / ENG
QayumiKarimaEST / ENG
RutkowskaJoanna AgataEST / ENG
TagaväljaEve
ViikLinnar
  • Leitud 150 kirjet
ProgrammNumberNimiProjekti algusProjekti lõppVastutav täitjaAsutusRahastamine kokku
MUUTA/1051110. Euroopa Konverents E-learning (ECEL-2011)09.11.201112.11.2011Birgy LorenzTallinna Ülikool; Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut1 742,00 EUR
MUUAU/7909 (Nr 1.1-5.1/09/2405)7.raamkava projekti LeFlow (Learning Flow) ettevalmistamine10.07.200903.11.2009Mart LaanpereTallinna Ülikool; Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut11 042,85 EUR
MJDMJD28Activity patterns in informal virtual learning communities01.01.201031.12.2012Sonia SousaTallinna Ülikool; Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut92 702,82 EUR
MUUTT/11511Airman Chain OÜ innovatsiooniosak07.11.201131.01.2012Jaagup KipparTallinna Ülikool; Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut4 800,00 EUR
MUU4.5-2/59Ajahaldusprogrammi www.toggl.com kasutatavuse uuring17.08.200902.10.2009Mart LaanpereTallinna Ülikool; Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut3 834,70 EUR
MUUTT/7912Antiigiveeb.ee veebilehe baasil kuulutuste avaldamise ja haldamise lahendus03.09.201221.12.2012Priit TammetsTallinna Ülikool; Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut4 800,00 EUR
MUUTT/9010Apple Podcast serveril põhineva teenustekeskkonna kasutajalood, stsenaariumid ja disain01.09.201030.11.2010Mart LaanpereTallinna Ülikool; Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut3 834,70 EUR
MUUTT/5411Automaatse kehavälise defibrillaatori kasutamist tutvustava ja juhendava interaktiivse lahenduse koostamine01.05.201131.01.2012Andrus RindeTallinna Ülikool; Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut4 800,00 EUR
MUUTT/10910Best-Vet Eliit Loomakliinikule veebikeskkonna prototüübi loomine13.12.201004.04.2011Mart LaanpereTallinna Ülikool; Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut3 834,69 EUR
MUUTA/6212Birgy Lorenz osalemine suvekoolis25.08.201201.09.2012Peeter NormakTallinna Ülikool; Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut1 052,00 EUR
MUUÕA/8813Boldic - avatud õppematerjalid01.07.201330.08.2015Hans PõldojaTallinna Ülikool; Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut2 000,00 EUR
ERMOSERMOS82Bridging the digital divide with mobile digital libraries 01.01.201231.12.2013Isaias Barreto Da RosaTallinna Ülikool, Informaatika Instituut64 100,00 EUR
MUUTT/414Broneerimissüsteemi väljatöötamine02.01.201428.03.2014Lili KesaTallinna Ülikool; Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut4 800,00 EUR
MUUÕA/110 (ES/09/LLP-LdV/TOI/149075)CATEL01.10.200930.09.2011Mart LaanpereTallinna Ülikool; Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut29 901,00 EUR
MUUÕA/10613 (540572-LLP-1-2013-1-PT-ERASMUS-EKA)CIAKL II - loovtööstuse kogemuse kasutamine õppetöös01.10.201330.09.2015David Ribeiro LamasTallinna Ülikool; Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut18 871,00 EUR
MUURU/5812CIALK01.01.201230.06.2013Andrus RindeTallinna Ülikool; Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut13 148,00 EUR
MUUÕA/10514Creative Classroom - Loov klassiruum01.09.201431.08.2016Mart LaanpereTallinna Ülikool; Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut33 349,00 EUR
MUU4.5-2/77Dictumi veebipõhine nõustamis- ja koolitustugikeskkond23.07.200930.11.2009Mart LaanpereTallinna Ülikool; Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut3 834,70 EUR
MUUTP/5214Digipööre01.03.201431.12.2015Mart LaanpereTallinna Ülikool; Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut55 456,00 EUR
MUUÕA/6013Digiturbe valdkonda käsitleva õppe- ja teadussuuna väljaarendamine Tallinna Ülikoolis informaatika instituudis01.06.201330.11.2016Birgy LorenzTallinna Ülikool; Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut168 000,00 EUR
MUU4.5-2/138Dokumendihaldus- ja digitaalarhiivi lahenduste kasutatavuse uuring02.01.201009.05.2010Mart LaanpereTallinna Ülikool; Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut7 669,40 EUR
MUUÕA/3209 (Nr. 01-0509. Nr. 02-0509)Eakate arvutikoolitus - noorelt seeniorile01.05.200930.10.2009Andrus RindeTallinna Ülikool; Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut23 113,46 EUR
MUU4.5-2/57Eesti Nukuehitus OÜ kodulehe disainilahenduste väljatöötamine16.06.200901.09.2009Andrus RindeTallinna Ülikool; Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut3 834,70 EUR
MUUF/1114 (TLÜ senati teaduskomisjoni istungi protokoll nr 11 14.04.2014 )Eesti vahekeele korpuse optimeerimine ja e-teenuste laiendamine 01.01.201431.12.2016Jaagup KipparTallinna Ülikool, Informaatika Instituut3 076,00 EUR
MUUF/2613 (TLÜ senati teaduskomisjoni istungi protokoll 18.11.2013)Eesti vahekeele korpuse teise põlvkonna arendamine: üleminekuetapp 01.01.201415.05.2016Pille EslonTallinna Ülikool, Informaatika Instituut4 000,00 EUR
  • Leitud 464 kirjet
PublikatsioonKlassifikaatorFail
Pentel, Avar (2017). Emotions and User Interactions with Keyboard and Mouse. <i>8th International Conference on Information, Intelligence, Systems and Applications (IISA2017), August 28-30, 2017, Larnaca, Cyprus.</i> IEEE Digital Library: IEEE, [ilmumas].3.1.
Pentel, Avar (2017). High Precision Handedness Detection Based on Short Input Keystroke Dynamics. <i>8th International Conference on Information, Intelligence, Systems and Applications (IISA2017), August 28-30, 2017, Larnaca, Cyprus.</i> IEEE Digital Library: IEEE, [ilmumas].3.1.
Pata, K; Santos, P.; Burchert, J. (2016). Social recognition provision patterns in professional Q&amp;A forums in Healthcare and Construction. Computers in Human Behavior, 55, 571−583.1.1.
Karima Qayumi, Alex Norta (2016). Business-Intelligence Mining of Large Decentralized Multimedia Datasets with a Distributed Multi-Agent System. International Journal of Computer, Electrical, Automation, Control and Information Engineering, 10 (6), 1068−1077.1.2.
Laugasson, Edmund; Quaicoe, James Sunney; Jeladze, Eka; Jesmin, Triinu (2016). Bridging digital divide in schools in developing countries: perceptions of teachers of free software opportunities. <i>HCI International 2016: HCI International 2016 Toronto, Canada, 17 - 22 July 2016 The Westin Harbour Castle Hotel.</i> Springer, 1−12 [forthcoming].3.1.
Quaicoe, James Sunney (2016). Concept Maps as Semantic Tools for Developing Services Ontology: The Digital Learning Ecosystem of Selected Basic Schools in Ghana. <i>Innovating with Concept Mapping, 2: CMC 2016 – 7th International Conference on Concept Mapping | Tallinn, Estonia – September 5-9, 2016.</i> Ed. Alberto J. Cañas, Priit Resika, Joseph D. Novak. Tallinn: Institute for Human and Machine Cognition, 62−71.3.1.
Quaicoe,James Sunney; Pata, Kai (2016). Digital Divide in Learning Services in Ghana’s Basic School. <i>Advances in Web-Based Learning – ICWL 2016: International Conference on Web-based Learning - ICWL 2016 in Rome, Italy, 26-29 October 2016..</i> Ed. M. Spaniol, M. Temperini, D.K.W. Chiu, I. Marenzi, U. Nanni. Spring: Springer International Publishing, 83−88.3.1.
Quaicoe,James Sunney; Kai, Pata; Jeladze, Eka (2016). Digital Learning Ecosystem Services and Educational Change in Ghana’s Basic Schools. <i>EDULEARN 16: 8th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies. Barcelona(Spain) 4th to 6th July 2016.</i> Ed. L. Gómez Chova, A. López Martinez, &amp; I. Candel Torres. iated, 4887−4895. (EDULEARN 16 Proceedings).10.21125/edulearn.2016.2165.3.1.
Hoić-Božić, Nataša; Laanpere, Mart; Pata, Kai; Franković, Ivona; Teder, Signe (2016). Introducing Inquiry-Based Learning to Estonian Teachers: Experiences from the Creative Classroom Project. In: Petar Biljanović (Ed.). MIPRO 2016 39th International Convention. (1115−1120).MIPRO, Opatija 30.05 - 03.06.2016. Rijeka, Croatia: Croatian Society for Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics.3.1.
Rutkowska, Joanna; Bańka, Olga; Wodyk, Zuzanna; Lamas, David (2016). Loyalty Theory Flashcards as a Design Tool in a Design Research Project: A Case Study of the Food Delivery App. <i>Proceedings of the 9th Nordic Conference on Human-Computer Interaction.</i> ACM, 1−4.10.1145/2971485.2995351.3.1.
Ley, Tobias; Seitlinger, Paul; Pata, Kai (2016). Patterns of Meaning in a Cognitive Ecosystem: Modeling Stabilization and Enculturation in Social Tagging Systems. In: U. Cress, H. Jeong, &amp; J. Moskaliuk (Ed.). Mass Collaboration and Education (143−163). Switzerland: Springer. (Computer-Supported Collaborative Learning Series; 16).10.1007/978-3-319-13536-6.3.1.
Pata, K., Tammets, K., Laanpere, M., Al Smadi, M., Tomberg, V. (2016). Three curriculum maturing cycles in academic curriculum management systems. <i>Learning Technology for Education in Cloud : 5th International Workshop, LTEC 2016: Learning Technology for Education in Cloud (LTEC) 2016.</i> Ed. Lorna Uden, Dario Liberona. Heidelberg: Springer, 1−12. (Communications in Computer and Information Science) [ilmumas].3.1.
Vega-Gorgojo, Guillermo; Asensio-Pérez, Juan Ignacio; Gómez-Sánchez, Eduardo; Bote-Lorenzo, Miguel Luis; Muñoz-Cristóbal, Juan; Ruiz-Calleja, Adolfo (2015). A Review of Linked Data Proposals in the Learning Domain. Journal of Universal Computer Science, 21 (2), 326−364.1.1.
Ley, Tobias; Seitlinger, Paul (2015). Dynamics of Human Categorization in a Collaborative Tagging System: How Social Processes of Semantic Stabilization Shape Individual Sensemaking. Computers in Human Behavior, 51 Part A, 140−151, 10.1016/j.chb.2015.04.053.1.1.
Ioannou, Andri; Zaphiris, Panayiotis; Loizides, Fernando; Vasiliou, Christina (2015). Let&#39;S Talk About Technology for Peace: A Systematic Assessment of Problem-Based Group Collaboration Around an Interactive Tabletop. Interacting with Computers, 27 (2), 120−132.1.1.
Eslon, Pille; Paeoja, Heleriin (2015). Samatähenduslike sünteetiliste ja analüütiliste verbide kasutamine. Lähivõrdlusi. Lähivertailuja, 25, 63−104, 10.5128/LV25.04.1.1.
Seitlinger, Paul; Ley, Tobias; Albert, Dietrich (2015). Verbatim and semantic imitation in indexing resources on the Web: A fuzzy-trace account of social tagging. Applied Cognitive Psychology, 29 (1), 32−48, 10.1002/acp.3067.1.1.
Luik, P., Siibak, A., Normak, P. (2015). Eessõna. Digikultuur haridusruumis. Eesti Haridusteaduste Ajakiri, 3 (2), 1−9.10.12697/eha.2015.3.2.01.1.2.
Hedayati, Mohammad Hadi; Laanpere, Mart (2015). Identifying Requirements for Vocational ICT Curricula in Afghanistan. Journal of Vocational Education and Training, 7 (1), 1−9.1.2.
Tammets, K; Laanpere, M. (2015). Õpianalüütika kontseptuaalne raamistik ja selle rakendatavus Eesti kontekstis. Eesti Haridusteaduste Ajakiri, 3 (2), 216−246.1.2.
Mõttus Mati, David Lamas (2015). Aesthetics of Interaction Design: A Literature Review. In: Proceeding MIDI &#39;15 Proceedings of the Mulitimedia, Interaction, Design and Innnovation (x−x). ACM Digital Library: ACM.3.1.
Eradze, Maka; Pata, Kai; Laanpere, Mart (2015). Analyzing Learning Flows in Digital Learning Ecosystems. In: Yueh-Min Huang, Frederick Li, Qun Jin (Ed.). Advances in Web-Based Learning – ICWL 2013 Workshops (63−72).. Berlin-Heidelberg: Springer Heidelberg. (Lecture Notes in Computer Science; 8390).10.1007/978-3-662-46315-4_7.3.1.
Kwiatkowska, Joanna; Górnicka, Olga; Bartkowski, Wiesław; Lamas, David (2015). Applying generative techniques to avoid technology push effect in design ideas and prototypes created by technology oriented people. <i>MIDI &#39;14: Proceedings of the 2015 Mulitmedia, Interaction, Design and Innovation International Conference on Multimedia, Interaction, Design and Innovation.</i> New York: Association for Computing Machinery (ACM) , x.3.1.
Tomberg, Vladimir; Schulz, Trenton; Kelle, Sebastian (2015). Applying Universal Design Principles to Themes for Wearables. <i>UAHCI 2015, II: HCI International 2015, Los Angeles, California, USA, 2-7 August 2015.</i> Ed. M. Antona and C. Stephanidis. Switzerland: Springer, 550−560. (LNCS ; 9176).3.1.
Seitlinger, Paul; Kowald, Dominik; Kopeinik, Simone; Hasani-Mavriqi, Ilire; Ley, Tobias; Lex, Elisabeth (2015). Attention Please ! A Hybrid Resource Recommender Mimicking Attention-Interpretation Dynamics. In: Proceedings of the 24th international conference on World Wide Web (WWW 2015) companion, May 18–22, 2015, Florence, Italy (339−345). New York: ACM.3.1.
  • Leitud 163 kirjet
PealkiriJuhendatavKraadJuhendajaKaitsmise staatusKaitsmise aastaAsutus
Ennastjuhtiva õppija toetamine organisatsioonis Põhja-Eesti Regionaalhaigla näitel Hettel SõrmusmagistrikraadTerje VäljatagaKaitstud2012Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut
Võrguseire lahenduste analüüs Eesti riigiasutuste näitelUrmo Sutermäemagistrikraad (teaduskraad)Birgy Lorenz; Toomas LepikKaitstud2015Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut
A Digital Safety Model for Understanding Teenage Internet User's Concerns - doktorikraadKaido KikkasKaitstud2017Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut
Activity Situated Semiotics in HCI: Digitally Augmenting the Museum Experience - doktorikraadDavid Ribeiro LamasJuhendamiselTallinna Ülikool, Informaatika Instituut
Agiilse metoodika rakendamine projekti My.spaceman näitelJanno KetolainenmagistrikraadPeeter NormakKaitstud2011Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut
Ajaveebipõhiste kursuste haldamise vahendi vajaduste analüüsHeili SaiamagistrikraadHans PõldojaKaitstud2010Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut
Analyzing Learning Interactions: Towards a Unified Model for “Offline” and Online Analytics - doktorikraadMart LaanpereJuhendamiselTallinna Ülikool, Informaatika Instituut
Androidil töötavate seadmete turvalisus ettevõtte seisukohast AS Tridens näitelKirsi MilkmagistrikraadEdmund LaugassonKaitstud2014Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut
Applying Gamification in an Online Course of Computer HardwareMehis KülamagistrikraadArgo Ilves; Piret LehisteKaitstud2015Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut
Blogikoolituse modifitseerimine vastavalt Pae Gümnaasiumi õpetajate ootustele ja vajadusteleIlja SchmidtmagistrikraadTiina TambaumKaitstud2011Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut
Challenge Health Management Information Systems in Developing CounriesAbdul Wahid SamadzaidoktorikraadDavid Ribeiro LamasJuhendamiselTallinna Ülikool, Informaatika Instituut
Constructing Online Identities and Means of ApplicationMarek MühlbergmagistrikraadKaido KikkasJuhendamiselTallinna Ülikool, Informaatika Instituut
Cyber Security in Estonia: Lessons from the Year 2007 CyberattackmagistrikraadIsaias Barreto Da RosaKaitstud2012Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut
Design artefacts as business decision prompts: tackling the design and business value gapJoanna Agata KwiatkowskadoktorikraadDavid Ribeiro LamasJuhendamiselTallinna Ülikool, Informaatika Instituut
Designing a Knowledge Environment for Teachers in the Context of Professional Development Programme DigiTigerKersti PeenemamagistrikraadMart LaanpereKaitstud2011Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut
Designing for Good User Experience with Lean Principles. The Case of Roomforit.comValeria GasikmagistrikraadDavid Ribeiro LamasKaitstud2013Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut
Designing Pedagogical Scenarios for One-to-one Computing in BYOD ClassroomsMarina KurvitsdoktorikraadTerje Väljataga; Mart LaanpereJuhendamiselTallinna Ülikool, Informaatika Instituut
Digitaalse narratiivi kasutamise võimalused lasteaiasKärt KasemagistrikraadKai PataKaitstud2016Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut
Digitaalse õpimapi rakendamine algklasside õppetöösIrena SinkmagistrikraadHans PõldojaKaitstud2014Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut
Digitaalsed tehnoloogiad mitteformaalse õppe toetajana noorsootöösKadri RiismagistrikraadHans PõldojaKaitstud2015Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut
Digitaalsete bioloogia õppematerjalide analüüs lähtuvalt riiklikest õppekavadest ja õpetajate vajadustestUrve JõgimagistrikraadKairit TammetsKaitstud2012Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut
Digital Transformation: Learning Practices and Organisational Change in a Regional VET CentreHirv, JaanikamagistrikraadKai Pata; Tobias LeyKaitstud2016Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut
Digivahendite kasutusmustrid esimese kooliastme õpetajatel ja õpilastel Tartu Descartes’i kooli näitelKadi EnnokmagistrikraadMart LaanpereKaitstud2015Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut
E - kursuste õppedisaini modelleerimine ja toestamine multimeediumipõhise õppematerjali abil Eesti e-kutsekooli kontekstisKerli KusnetsmagistrikraadMart LaanpereKaitstud2007Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut
E-kursuse disain NaiskodukaitseleNele PernitsmagistrikraadKairit TammetsKaitstud2013Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut