See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Struktuur

Asutuse üldandmed

Pedagoogika osakond
Department of General Education
06.01.2010

Kontakt

Eesti Vabariik
Ülikooli 16, ruumid 115,116 51014, Tartu Tartu maakond, EESTI
51014
( 372) 737 5155
( 372) 737 5156

Otsi publikatsiooni

  • {{item.Name}}
 kuni 
Algus
Hajus
Täpne
  • Leitud 467 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
Normaalkoolid: kas anakronism või õpetajakoolituse tulevik?Krull, E.2009Akadeemia1.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Õppekavaüleste ideede kajastamise traditsioonid, tendentsid ja võimalused Eesti üldhariduskooli õppekavadesKrull, E.2009Haridus1.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool
Bullying among Estonian pupils: an overviewKõiv, K.2009Teenagers in Estonia: Values and behaviour3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Estonian Teenagers' Employment of TimeLuik, P.; Taimalu, M.; Krips, H.; Kukemelk, H.2009Teenagers in Estonia: Values and Behaviour3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Value Judgements by Estonian TeenagersKrips, H.; Luik, P.; Kukemelk, H.; Taimalu, M.2009Teenagers in Estonia: Values and Behaviour3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Effective Characteristics of Learning MultimediaLuik, P.2009Handbook of Research on New Media Literacy at the K-12 Level: Issues and Challenges3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Hariduse arengusuunad EestisTrasberg, K.; Tiit, E.M.2009Eesti Inimarengu Aruanne 20083.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Matemaatika-informaatikateaduskond
Policies and practices for teaching sociocultural diversity. Concepts, principles and challenges in teacher educationArnesen, A.-L.; Hadzhitheodoulou-Liozidou, P.; Birzea, C.; Essomba, M.; Allan, J.; Trasberg, K.; Chavdarova-Kostova, S.; Furch, E.; Vallianatos, A.; Dumont, B.; Quiriazi, V.; Rossi, C.20093.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Trends of educational development in EstoniaTrasberg, K.; Tiit, E.M.2009Estonian Human Development Report 20083.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Matemaatika-informaatikateaduskond
Adolescents’ attitudes toward human rights and responsibilities: Comparison between juvenile delinquents and nondelinquentsKõiv, K.2009Eleventh European Conference Human Rights and Citizenship Education. 21-23 May 2009. Conference programme5.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Bullying in a school context: Teachers as victimsKõiv, K.2009ICPED 2009 International Conference „Psychology and Education: Practices, Teaching and Research“ Program & abstarcts5.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Influence of whole-school anti-bullying intervention on the prevalence of the pupils’ and teachers’ bullying behaviorKõiv, K.2009The South-East European Regional Conference of Psychology – 2009. Southeasten Europe Looking Ahead: Paradigms, Schools, Needs and Achievements of Psychology in the Region. Conference papers5.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Inimeseõpetuse uuenev ainekavaKõiv, Kristi; Kull, M.; Põiklik, E.2009Õpetajate Leht6.6.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
AssotsiatiivõpeKrull, E.2009TEA entsüklopeedia6.7.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
AvastusõpeKrull, E.2009TEA entsüklopeedia6.7.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Tartu Ülikool Haridusteaduskond Pedagoogika osakond 2009. DVDJaliviste, J.; Kõiv, K.; Saar, E.20096.7.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
A Survey of Academic Officers Regarding Performance Appraisal in Estonian and American UniversitiesHerdlein, R.; Kukemelk, H.; Türk, K.2008Journal of Higher Education Policy and Management1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Majandusteaduskond, Ettevõttemajanduse instituut, Juhtimise õppetool;
Tartu Ülikool, Majandusteaduskond, Juhtimise ja turunduse instituut;
Tartu Ülikool
Changes in learning process caused by the implementation of ICT in education in Estonian in-service and pre-service teachers perceptionsLuik, P.; Kukemelk, H.2008US-China Education Review1.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Symbolic consumption in juvenile delinquents' and nondelinquents' product choicesKõiv, K.2008Pedagogika1.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Young Children's Subjective Well-Being and Family Discontents in a Changing Cultural ContextLahikainen, A.R.; Tolonen, K.; Kraav, I.2008Child Indicators Research1.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Õppetunni mudelite rakendamineKrull, E.2008Haridus1.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Educational Reform in a Small Country: The Case of EstoniaAlajõe, S.; Ginter, J.2008Reforms and innovations in Estonian Education3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž;
Tartu Ülikool
Models of instruction as Tools for Analyzing LessonsKrull, E.2008Reforms and Innovations in Estonian Education3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Teachers' Understandings of Learning and TeachingLuik, P.; Kukemelk, H.2008Reforms and Innovations in Estonian education3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Teachers`Behaviours in Forms 5 to 9 and Forms 10 to 12 ClassroomsKrips, H.2008Reforms and Innovations in Estonian Education3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond