See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Struktuur

Asutuse üldandmed

Haridusteaduskonna dekanaat
Dean's Office
06.01.2010
avalik-õigusliku juriidilise isiku asutus

Kontakt

Eesti Vabariik
Tartu
Salme 1a
51014
(+372) 737 6440

Otsi publikatsiooni

  • {{item.Name}}
 kuni 
Algus
Hajus
Täpne
  • Leitud 641 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
The screening of SLC6A8 deficiency among Estonian families 5 with X-linked mental retardationPuusepp, H.; Kall, K.; Salomons, G.S.; Talvik, I.; Mannamaa, M.; Rein, R.; Jakobs, C.; Õunap, K.2010Journal of Inherited Metabolic Disease1.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus;
SA Tartu Ülikooli Kliinikum, Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinik;
SA Tartu Ülikooli Kliinikum;
Tartu Ülikool, Arstiteaduskond, Lastekliinik, Pediaatria õppetool
Matemaatika töövihik 3. klassile, 1. osaKubri, K.; Palu, A.; Vares, M.20106.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Tartu Ülikooli Õpetajate Seminar, Alus- ja alghariduse õppetool
Associations between Verbal Reasoning, Normative Beliefs about Aggression, and AggressionKikas, E.; Peets, K.; Tropp, K.; Hinn, M.2009Journal of Research on Adolescence1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Tartu Ülikooli Õpetajate Seminar, Alus- ja alghariduse õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Comprehension and production of noun compounds by Estonian children with specific language impairmentPadrik, M; Tamtik, M.2009Clinical Linguistics & Phonetics1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Eripedagoogika osakond
The Role of Individual and Contextual Factors in the Development of Math SkillsKikas, E.; Peets, K.; Palu, A.; Afanasjev, J.2009Educational Psychology1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Tartu Ülikooli Õpetajate Seminar, Alus- ja alghariduse õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Matemaatika-informaatikateaduskond, Matemaatika Instituut, Koolimatemaatika keskus
Normaalkoolid: kas anakronism või õpetajakoolituse tulevik?Krull, E.2009Akadeemia1.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Õppekavaüleste ideede kajastamise traditsioonid, tendentsid ja võimalused Eesti üldhariduskooli õppekavadesKrull, E.2009Haridus1.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool
Supervision and research training within the professional research community: Seeking new challenges of doctoral education in EstoniaKärner, A.20092.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus
Bullying among Estonian pupils: an overviewKõiv, K.2009Teenagers in Estonia: Values and behaviour3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Estonian Teenagers' Employment of TimeLuik, P.; Taimalu, M.; Krips, H.; Kukemelk, H.2009Teenagers in Estonia: Values and Behaviour3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Value Judgements by Estonian TeenagersKrips, H.; Luik, P.; Kukemelk, H.; Taimalu, M.2009Teenagers in Estonia: Values and Behaviour3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Effective Characteristics of Learning MultimediaLuik, P.2009Handbook of Research on New Media Literacy at the K-12 Level: Issues and Challenges3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Hariduse arengusuunad EestisTrasberg, K.; Tiit, E.M.2009Eesti Inimarengu Aruanne 20083.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Matemaatika-informaatikateaduskond
Lapse üldoskuste arengMännamaa, M., Marats, I2009Üldoskuste areng koolieelses eas3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus;
SA Tartu Ülikooli Kliinikum, Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinik
Policies and practices for teaching sociocultural diversity. Concepts, principles and challenges in teacher educationArnesen, A.-L.; Hadzhitheodoulou-Liozidou, P.; Birzea, C.; Essomba, M.; Allan, J.; Trasberg, K.; Chavdarova-Kostova, S.; Furch, E.; Vallianatos, A.; Dumont, B.; Quiriazi, V.; Rossi, C.20093.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Trends of educational development in EstoniaTrasberg, K.; Tiit, E.M.2009Estonian Human Development Report 20083.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Matemaatika-informaatikateaduskond
Adolescents’ attitudes toward human rights and responsibilities: Comparison between juvenile delinquents and nondelinquentsKõiv, K.2009Eleventh European Conference Human Rights and Citizenship Education. 21-23 May 2009. Conference programme5.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Bullying in a school context: Teachers as victimsKõiv, K.2009ICPED 2009 International Conference „Psychology and Education: Practices, Teaching and Research“ Program & abstarcts5.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Influence of whole-school anti-bullying intervention on the prevalence of the pupils’ and teachers’ bullying behaviorKõiv, K.2009The South-East European Regional Conference of Psychology – 2009. Southeasten Europe Looking Ahead: Paradigms, Schools, Needs and Achievements of Psychology in the Region. Conference papers5.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Using Storytelling at Primary School: On the Example of Estonian TeachersUibu, K.2009We Speak the Same Culture. Congress Proceedings A Comparative Analysis of Folk Tales: A Multicultural Perspective5.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Tartu Ülikooli Õpetajate Seminar, Alus- ja alghariduse õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus
A Comparative Analysis of Folk Tales: A Multicultural Perspective "We speak the Same Culture"Tarakcioglu, A.Ö.; Akpinar, K.D.;Tözüm, B.S.; Kontoyanni, A.; Arapaki, X.; Magos, K.; Saluveer, E.; Uibu, K.; Ruutmets, K.; Blazic, M. M.; Sadar Soba, N.; Pajnik, T.20096.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Tartu Ülikooli Õpetajate Seminar, Alus- ja alghariduse õppetool;
Tartu Ülikool
Matemaatika 2. klassileKubri, K.; Palu, A.; Vares, M.20096.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Tartu Ülikooli Õpetajate Seminar, Alus- ja alghariduse õppetool
Matemaatika töövihik 2. klassile, 1. osaKubri, K.; Palu, A.; Vares, M.20096.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Tartu Ülikooli Õpetajate Seminar, Alus- ja alghariduse õppetool
Matemaatika töövihik 2. klassile, 2. osaKubri, K.; Palu, A.; Vares, M.20096.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Tartu Ülikooli Õpetajate Seminar, Alus- ja alghariduse õppetool
Kuidas rühmas õppida. 2009Erinevused ühendavad6.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Kõrghariduse õppetool