Struktuur

Asutuse üldandmed

Kasvatusteaduste teaduskonna dekanaat
Kasvatusteaduste teaduskonna dekanaat
31.08.2015
avalik-õiguslik juriidiline isik

Kontakt

Eesti Vabariik
  • Leitud 22 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
Science-Technology-Society: Der STS-Ansatz und traditioneller Physikunterricht im Vergleich.Dahncke, H., Behrendt, H., Reiska, Priit2006Lernen im Physikunterricht3.2.Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut;
Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Kasvatusteaduste teaduskonna dekanaat
Science-Technology-Society in der Alternative zum traditionellen Physikunterricht.Dahncke, H., Reiska, Priit2006Lehren und Lernen mit neuen Medien3.4.Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut;
Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Kasvatusteaduste teaduskonna dekanaat
Experimente und Computersimulationen. Empirische Untersuchung zum Handeln im Experiment und am Computer unter dem Einfluss von physikalischem WissenReiska, Priit20052.1.Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Kasvatusteaduste teaduskonna dekanaat;
Tallinna Ülikool
Science-Technology-Society as an alternative to traditional physics teaching- Examples from a research project on Learning and Taking ActionDahncke, H.; Reiska, P.; Rannikmäe, M.2005Proceedings of ESERA Contributions of Research to Enhancing Students Interest in Learning Science3.4.Tartu Ülikool;
Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Kasvatusteaduste teaduskonna dekanaat
Using socially derived teaching approaches in science classes-can we change students attitudes towards science learning?Rannikmäe, M.; Dahncke, H.; Reiska, Priit; Holbrook, J.20053.4.Tartu Ülikool;
Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Kasvatusteaduste teaduskonna dekanaat;
Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond
Concept Mapping directly used on the screen – a new process for use in research and scholar everyday lifeReiska, Priit; Dahncke, H.2004International Organization for Science and Technology Education (IOSTE) XIth Symposium Proceedings. Science and Technology Education for a diverse world - dilemmas, needs and partnerships.3.4.Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Kasvatusteaduste teaduskonna dekanaat
Does science learning support students in taking action? Studies on computer simulation and physics experimentsDahncke, H.; Reiska, P.2004International Organization for Science and Technology Education (IOSTE) XIth Symposium Proceedings. Science and Technology Education for a diverse world - dilemmas, needs and partnerships3.4.Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Kasvatusteaduste teaduskonna dekanaat
Ettevõtte kutsekoolituse ja täiendusõppe efektiivsuse kriteeriumid ja kontrolling Leuthold, Dieter ; Reiska, Priit2004Haridus ja majandus 2004 : rahvusvahelise teaduskonverentsi materjalid = Education and economy : the materials of international scientific conference : 6 May 2004, Tallin]3.4.Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Kasvatusteaduste teaduskonna dekanaat
Concept Mapping am Bildschirm - eine Methode im Forschungsprojekt "Physiklernen und Handeln" und im SchulalltagReiska, Priit2002Zur Didaktik der Physik und Chemie : Probleme und Perspektiven3.4.Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Kasvatusteaduste teaduskonna dekanaat
A Comparison of STS-Teaching and Traditional Physics Lessons - On the Correlation of Physics Knowledge and Taking ActionDahncke, H.; Behrendt, H.; Reiska, P.2001Research in Science Education - Past, Present, and Future3.1.Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Kasvatusteaduste teaduskonna dekanaat
Concept Mapping as a Tool for Research in Science EducationFischler, H.; Peuckert, J.; Dahncke, H.; Behrendt, H.; Reiska, P.; Pushkin, D.; Bandiera, M.; Vicentini, M.; Fischer, H.; Hucke, L.; Gerull, K.; Frost, J.2001Research in Science Education – Past, Present and Future3.1.Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Kasvatusteaduste teaduskonna dekanaat
Abwechslung im Naturwissenschaftsunterricht mit Concept MappingReiska, Priit; Behrendt, Helga2001Plus lucis3.2.Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Kasvatusteaduste teaduskonna dekanaat
Realexperiment und Computersimulation im VergleichReiska, Priit2001Zur Didaktik der Physik und Chemie. Probleme und Perspektiven. Vorträge auf der Tagung für Didaktik der Physik/Chemie in Dortmund, September 20013.4.Tallinna Ülikool;
Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Kasvatusteaduste teaduskonna dekanaat
Taking Action and Learning Physics – Research in Secondary School Classes in Two Countries Regarding Experiments and Computer SimulationDahncke, H.; Behrendt, H.; Reiska, P.2001Science and Technology Education: Preparing Future Citizens : Proceedings of 1st IOSTE Symposion in Southern Europe3.4.Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Kasvatusteaduste teaduskonna dekanaat
Research in Science Education - Past, Present, and Future20014.1.Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut;
Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Kasvatusteaduste teaduskonna dekanaat
Einsatz und computergestützte Auswertung von Concept Maps mit modalen Netzen und BereichsdiagrammenBehrendt, H.; Dahncke, H.; Reiska, P.2000Concept Mapping in fachdidaktischen Forschungsprojekten der Physik und Chemie3.2.Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Kasvatusteaduste teaduskonna dekanaat
Science Knowledge and Intervention in Computer Simulation Studies on STS-Teaching and Traditional Physics LessonsDahncke, H.; Behrendt, H.; Reiska, Priit2000Science and Technology Education in New Millenium : 3rd IOSTE Symposium for Central and East European Countries3.4.Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Kasvatusteaduste teaduskonna dekanaat
STS-õpetus ja traditsiooniline füüsikaõpetus Reiska, Priit2000Haridus6.3.Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Kasvatusteaduste teaduskonna dekanaat
Physiklernen und Handeln von Schülern in Estland und in Deutschland : eine empirische Untersuchung zu zwei unterschiedlichen Unterrichtskonzepten im Bereich von Energie und Energieversorgung mit den Methoden Concept Mapping und ComputersimulationReiska, Priit19992.1.Tallinna Ülikool;
Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Kasvatusteaduste teaduskonna dekanaat
Vergleichende Untersuchung von STS-Unterricht und traditionellem Physikunterricht in zwei europäischen LändernDahncke, Helmut; Reiska, Priit1999Zur Didaktik der Physik und Chemie : Probleme und Perspektiven3.4.Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Kasvatusteaduste teaduskonna dekanaat
Einfluß unterschiedlicher Unterrichtseinsätze im Vergleich zweier Länder – Durchführung und erste Ergebnisse einer Untersuchung in Deutschland und in EstlandReiska, Priit1998Zur Didaktik der Physik und Chemie - Probleme und Perspektiven3.4.Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Kasvatusteaduste teaduskonna dekanaat
Physiklernen und Eingriffe in ComputersimulationenReiska, Priit1997Zur Didaktik der Physik und Chemie. Probleme und Perspektiven. Vorträge auf der Tagung für Didaktik der Physik/Chemie in Bremen September 19963.4.Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Kasvatusteaduste teaduskonna dekanaat