See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Struktuur

Asutuse üldandmed

Inglise keele lektoraat
Division of English
31.12.2015
avalik-õiguslik juriidiline isik
Ele Sepp

Kontakt

Eesti Vabariik
Tartu
Näituse 2-110
(+372) 737 5358

Otsi publikatsiooni

  • {{item.Name}}
 kuni 
Algus
Hajus
Täpne
  • Leitud 90 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
I can do itSoobik, Liina; Noor, Heli.20176.2.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus, Inglise keele lektoraat
Introduction - Emerging HorizonsMullamaa, Kristina2016Emerging Horizons1.3.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus, Inglise keele lektoraat
Motivation and E-learning: the Experience of Blended LearningMullamaa, Kristina2016Emerging Horizons1.3.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus, Inglise keele lektoraat
"Emerging horizons - the role of empowered interpreting, translating and language teaching in accepting new attitudes and values".Mullamaa, Kristina (koostaja/toimetaja)20163.3.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus, Inglise keele lektoraat
Demonstratives in Võro and Estonian narrativesTammekänd, Liina2015Eesti ja soome-ugri keeleteaduse ajakiri / Journal of Estonian and Finno-Ugric Linguistics1.1.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus, Inglise keele lektoraat
Out of the Black-box: Narratives of Interpreters as Witnesses of TransitionMullamaa, Kristina2015Across Languages and Cultures1.1.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus, Inglise keele lektoraat
Present verbs and their contexts in bilingual oral narrativesTammekänd, Liina2015Eesti ja soome-ugri keeleteaduse ajakiri / Journal of Estonian and Finno-Ugric Linguistics1.1.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus, Inglise keele lektoraat
Modern e-learning: principles and practices Motivating aspects of modern e-learning – from individualisation to gamification Mullamaa, Kristina2015Innovate, Collaborate, and Differentiate Honouring the Past, Treasuring the Present, and Shaping the Future1.2.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus, Inglise keele lektoraat
Investigating the Revision Process in a Web-based Peer Review System Using Machine Learning Leijen, Djuddah2015EDULEARN15 Proceedings3.1.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus, Inglise keele lektoraat;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž
University Teachers and Students' Perspectives on Academic Writing: a Case From a University in EstoniaLeijen, Djuddah; Jürine, Anni; Tragel, Ilona2015EDULEARN15 Proceedings3.1.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus, Inglise keele lektoraat;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Eesti ja soome-ugri keeleteaduse osakond;
Tartu Ülikool
Agents of Change: Interpreters as Witnesses of TransitionMullamaa, Kristina2014International Journal of Business and Social Research1.2.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus, Inglise keele lektoraat
Agents of change: Interpreters as Witnesses of TransitionMullamaa, Kristina2014International Journal of Business and Social Research1.2.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus, Inglise keele lektoraat
Developments in liaison and dialogue interpreting: From insights of practitioners towards prospective training? Mullamaa, Kristina2014British Journal of Education, Society & Behavioural Science1.2.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus, Inglise keele lektoraat
Developments in liaison and dialogue interpreting: From insights of practitioners towards prospective training? Mullamaa, Kristina2014International Journal of Business and Social Science1.2.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus, Inglise keele lektoraat
Agents of Change: Interpreters as Witnesses of TransitionMullamaa, Kristina2014Translation Connects the World3.2.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus, Inglise keele lektoraat
The Development of Dialogue Interpreting: From Insights of Practitioners Towards an Established Curriculum?Mullamaa, Kristina2014Translation Connects the World3.2.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus, Inglise keele lektoraat
Translation Connects the WorldMullamaa, Kristina20144.1.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus, Inglise keele lektoraat
Exploring the effect of peer feedback on writing: features and (Big Data) methodsLeijen, D. A. J.20145.2.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus, Inglise keele lektoraat;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus
How can we establish a good cooperation between academic writing centers, libraries and academic staff?Leijen, D. A. J.20145.2.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus, Inglise keele lektoraat;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus
Linguistic features of peer feedback influencing the reviewing process of L2 academic writersLeijen, D. A. J.20145.2.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus, Inglise keele lektoraat;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus
Motivation, individualisation and learner autonomy in the modern language learning classroom: the possibilities of e-learningMullamaa, Kristina20145.2.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus, Inglise keele lektoraat
Akadeemiliste tekstide kirjutamine: humanioraJürine, A; Leijen, D.A.J; Tragel, I20146.2.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus, Inglise keele lektoraat;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Eesti ja soome-ugri keeleteaduse osakond;
Tartu Ülikool
Akadeemiliste tekstide kirjutamine: medicinaJürine, A; Leijen, D.A.J.; Tragel, I20146.2.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus, Inglise keele lektoraat;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Eesti ja soome-ugri keeleteaduse osakond;
Tartu Ülikool
Akadeemiliste tekstide kirjutamine: realia et naturaliaJürine, A; Leijen, D.A.J.; Tragel, I.20146.2.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus, Inglise keele lektoraat;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Eesti ja soome-ugri keeleteaduse osakond;
Tartu Ülikool
Akadeemiliste tekstide kirjutamine: socialiaJürine, A.; Leijen, D.A.J.; Tragel, I.20146.2.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus, Inglise keele lektoraat;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž, Keelekeskus;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Maailma keelte ja kultuuride kolledž;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Eesti ja soome-ugri keeleteaduse osakond;
Tartu Ülikool