Kahe koolieelse lasteasutuse pedagoogilise personali arusaamad laste eneseregulatsioonioskuste arengust ning nende võimalikust toetamisest koolieelses eas

Triin Rass, magistrikraad, 2018, (juh) Grete Arro; Kati Aus, Kahe koolieelse lasteasutuse pedagoogilise personali arusaamad laste eneseregulatsioonioskuste arengust ning nende võimalikust toetamisest koolieelses eas, Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut.
magistrikraad
Kaitstud
Ei
1.09.2016
2018
Eesti
Kahe koolieelse lasteasutuse pedagoogilise personali arusaamad laste eneseregulatsioonioskuste arengust ning nende võimalikust toetamisest koolieelses eas
The Awareness of the Development and the Ways of Supporting Self-regulation Skills in Children Amongst Pedagogical Personnel of Two Kindergartens
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS283 Psühhopedagoogika