See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Gamification in Higher Education: The Case Study on the “Game Interactions” Course

Kerstin Sonts, magistrikraad, 2013, (juh) Martin Sillaots, Gamification in Higher Education: The Case Study on the “Game Interactions” Course (Mängu elementide kasutamine kõrghariduses: juhtumiuuring kursuse "Arvutimängud" põhjal), Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut.
Kerstin Sonts
magistrikraad
Kaitstud
Ei
1.09.2010
6.06.2013
2013
Inglise
Gamification in Higher Education: The Case Study on the “Game Interactions” Course
Mängu elementide kasutamine kõrghariduses: juhtumiuuring kursuse "Arvutimängud" põhjal
Gamification in Higher Education: The Case Study on the “Game Interactions” Course
ValdkondAlamvaldkondCERCS eriala
4. Loodusteadused ja tehnika4.6. ArvutiteadusedP175 Informaatika, süsteemiteooria