See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Kliendisuhtluse parendamine meditsiinilises veebinõustamises läbi informatsiooni parema organiseerimise kliinik.ee näitel

Siim Nahkur, magistrikraad, 2011, (juh) Liisi Sepp, Kliendisuhtluse parendamine meditsiinilises veebinõustamises läbi informatsiooni parema organiseerimise kliinik.ee näitel, Tartu Ülikool, Majandusteaduskond
Siim Nahkur
magistrikraad
Kaitstud
Ei
3.09.2007
2011
Eesti
Kliendisuhtluse parendamine meditsiinilises veebinõustamises läbi informatsiooni parema organiseerimise kliinik.ee näitel
Kliendisuhtluse parendamine meditsiinilises veebinõustamises läbi informatsiooni parema organiseerimise kliinik.ee näitel
Improvement of Customer Relations in Medical Web-Consulting Through Better Organization of Information Based on Kliinik.ee
University of Tartu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.12. MajandusteadusS196 Sotsiaalökonoomika