Academic burnout among middle school students and its relations to cognitive and social-cognitive factors

Kati Vinter, doktorant, (juh) Grete Arro; Paul Seitlinger, Academic burnout among middle school students and its relations to cognitive and social-cognitive factors (Akadeemiline läbipõlemine põhikooliõpilaste hulgas ning selle seosed kognitiivsete ja sotsiaal-kognitiivsete teguritega), Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut.
Kati Vinter
doktorikraad
Õpingud pooleli
Ei
23.08.2016
Inglise
Academic burnout among middle school students and its relations to cognitive and social-cognitive factors
Akadeemiline läbipõlemine põhikooliõpilaste hulgas ning selle seosed kognitiivsete ja sotsiaal-kognitiivsete teguritega
Academic burnout among middle school students and its relations to cognitive and social-cognitive factors
ValdkondAlamvaldkondCERCS eriala
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS283 Psühhopedagoogika