Õpetajate digipädevuste tõstmine innovatsioonikeskuse loomise ja robotite kasutusele võtmise abil Paldiski lasteaia Sipsik näitel

Natalja Samblik, magistrikraad, 2018, (juh) Kristi Vinter-Nemvalts, Õpetajate digipädevuste tõstmine innovatsioonikeskuse loomise ja robotite kasutusele võtmise abil Paldiski lasteaia Sipsik näitel, Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut.
magistrikraad
Kaitstud
Ei
31.08.2016
22.06.2018
2018
Eesti
Õpetajate digipädevuste tõstmine innovatsioonikeskuse loomise ja robotite kasutusele võtmise abil Paldiski lasteaia Sipsik näitel
Increasing Teachers’ Digital Competencies Through Creating an Innovation Center and Implementing Robotics Using the Example of a Paldiski Kindergarten Sipsik
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS281 Arvuti õpiprogrammide kasutamise metoodika ja pedagoogika