See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Õpetajakoolituse üliõpilaste praktilise teadmise kujunemise toetamine suunatud refleksiooni kaudu kolme õpetajakoolituse õppekava üliõpilaste näitel

Raili Allas, magistrikraad, 2014, (juh) Äli Leijen, Õpetajakoolituse üliõpilaste praktilise teadmise kujunemise toetamine suunatud refleksiooni kaudu kolme õpetajakoolituse õppekava üliõpilaste näitel, Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut.
Raili Allas
magistrikraad
Kaitstud
Ei
29.08.2011
6.06.2014
2014
Inglise
Õpetajakoolituse üliõpilaste praktilise teadmise kujunemise toetamine suunatud refleksiooni kaudu kolme õpetajakoolituse õppekava üliõpilaste näitel
Supporting the development of student teachers' practical knowledge using a guided reflection procedure: a case of three teacher education curricula
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS272 Õpetajakoolitus