See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Klienditeeninduse põhimõtete kujundamine Eesti kohalikes omavalitsustes

Ester Marjapuu, magistrikraad, 2012, (juh) Maaja Vadi, Klienditeeninduse põhimõtete kujundamine Eesti kohalikes omavalitsustes, Tartu Ülikool, Majandusteaduskond.
Ester Marjapuu
magistrikraad
Kaitstud
Ei
30.08.2010
20.06.2012
2012
Eesti
Klienditeeninduse põhimõtete kujundamine Eesti kohalikes omavalitsustes
Development of Customer Service Principles in Estonian Local Governments
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.12. MajandusteadusS180 Majandus, ökonomeetrika, majandusteooria, majanduslikud süsteemid, majanduspoliitika
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.12. MajandusteadusS190 Ettevõtete juhtimine