See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Mitme-tasandiline kontekst: õpetajate ja kooli tugispetsialistide sekkumine koolikiusamisse

Minni Aia-Utsal, doktorant, (juh) Kristi Kõiv; Matti Heikki Meriläinen, Mitme-tasandiline kontekst: õpetajate ja kooli tugispetsialistide sekkumine koolikiusamisse, Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, haridusteaduste instituut
Minni Aia-Utsal
doktorikraad
Õpingud pooleli
Ei
31.08.2020
Eesti
Mitme-tasandiline kontekst: õpetajate ja kooli tugispetsialistide sekkumine koolikiusamisse
Mitme-tasandiline kontekst: õpetajate ja kooli tugispetsialistide sekkumine koolikiusamisse
Multilevel Context: Handling with School Bullying Among Estonian Teachers and Non-Teaching Staff Members
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS285 Sotsiaalpedagoogika
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.8. PsühholoogiaS263 Sotsiaalpsühholoogia