Narritamise tähendus, põhjused ja tagajärjed 6.-9. klassi õpilaste hinnangul

Merle Sibola, magistrikraad, 2018, (juh) Kristi Kõiv, Narritamise tähendus, põhjused ja tagajärjed 6.-9. klassi õpilaste hinnangul, Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, haridusteaduste instituut.
Merle Sibola
magistrikraad
Kaitstud
Ei
31.08.2015
22.06.2018
2018
Eesti
Narritamise tähendus, põhjused ja tagajärjed 6.-9. klassi õpilaste hinnangul
Narritamise tähendus, põhjused ja tagajärjed 6.-9. klassi õpilaste hinnangul
6th-8th Grade Students' Evaluation on the Meaning, Reasons and Consequences of Teasing
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika