See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Customers' Delight: Detecting Customers' Attitude, Case of Estonian Hotel Spas

Celerine Mendi Mube, magistrikraad, 2019, (juh) Monika Kumm, Customers' Delight: Detecting Customers' Attitude, Case of Estonian Hotel Spas (Külastaja elamus: külastajate suhtumise määramine Eesti hotellide spaade näitel), Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, Pärnu kolledž.
Celerine Mendi Mube
magistrikraad
Kaitstud
Ei
29.08.2016
30.01.2019
2019
Inglise
Customers' Delight: Detecting Customers' Attitude, Case of Estonian Hotel Spas
Külastaja elamus: külastajate suhtumise määramine Eesti hotellide spaade näitel
Customers' Delight: Detecting Customers' Attitude, Case of Estonian Hotel Spas
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.12. MajandusteadusS190 Ettevõtete juhtimine