See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Customer Socio-Demographic and Managerial Characteristics as Predictors of Car Type Choice

Juhan Raudam, magistrikraad, 2021, (juh) Oliver Lukason, Customer Socio-Demographic and Managerial Characteristics as Predictors of Car Type Choice (Kliendi sotsio-demograafilised ja kliendi kui ettevõtte juhatuse liikme karakteristikud autoklassi valikut iseloomustavate teguritena), Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, majandusteaduskond
Juhan Raudam
magistrikraad
Kaitstud
Ei
31.08.2015
18.06.2021
2021
Inglise
Customer Socio-Demographic and Managerial Characteristics as Predictors of Car Type Choice
Kliendi sotsio-demograafilised ja kliendi kui ettevõtte juhatuse liikme karakteristikud autoklassi valikut iseloomustavate teguritena
Customer Socio-Demographic and Managerial Characteristics as Predictors of Car Type Choice
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.12. MajandusteadusS190 Ettevõtete juhtimine