See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Customer experience evoking and management in services

Andrus Kotri, doktorikraad, 2011, (juh) Ele Reiljan; Maaja Vadi, Customer experience evoking and management in services (Kliendikogemuse tekitamine ja juhtimine teenuste valdkonnas), Tartu Ülikool, Majandusteaduskond.
Andrus Kotri
doktorikraad
Kaitstud
Ei
29.08.2005
26.08.2011
2011
Inglise
Customer experience evoking and management in services
Kliendikogemuse tekitamine ja juhtimine teenuste valdkonnas
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.12. MajandusteadusS190 Ettevõtete juhtimine
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.12. MajandusteadusS191 Turu-uuringud