See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Making the school day less sedentary. Practice theoretical analysis

Leene Korp, doktorant, (juh) Triin Vihalemm; Marko Uibu, Making the school day less sedentary. Practice theoretical analysis (Koolipäeva liikuvamaks muutmise praktikapõhine analüüs), Tartu Ülikool.
Leene Korp
doktorikraad
Õpingud pooleli
Ei
4.09.2017
Inglise
Making the school day less sedentary. Practice theoretical analysis
Koolipäeva liikuvamaks muutmise praktikapõhine analüüs
Making the school day less sedentary. Practice theoretical analysis
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.14. Kommunikatsiooni- ja infoteadusedS265 Meedia ja kommunikatsiooniteadused