See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Defining the term of Instagrammable An analysis of Jakarta citizens’ perception of a good picture on Instagram

Gita Chandra Riastuti, magistrikraad, 2018, (juh) Katrin Tiidenberg, Defining the term of Instagrammable An analysis of Jakarta citizens’ perception of a good picture on Instagram, Tallinna Ülikool, Balti filmi, meedia, kunstide ja kommunikatsiooni instituut.
magistrikraad
Kaitstud
Ei
1.09.2016
31.08.2018
2018
Inglise
Defining the term of Instagrammable An analysis of Jakarta citizens’ perception of a good picture on Instagram
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.14. Kommunikatsiooni- ja infoteadusedS265 Meedia ja kommunikatsiooniteadused
4. Loodusteadused ja tehnika4.7. Info- ja kommunikatsioonitehnoloogiaT180 Telekommunikatsioonitehnoloogia