See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Factors Influencing the Use of e-Learning in Schools in Crisis Areas: Syrian Teachers’ Perspectives

Khaled H. M. AlBasayna, magistrikraad, 2016, (juh) Ingrid Pappel, Factors Influencing the Use of e-Learning in Schools in Crisis Areas: Syrian Teachers’ Perspectives, Tallinna Tehnikaülikool, Infotehnoloogia teaduskond, Informaatikainstituut, Infosüsteemide õppetool.
magistrikraad
Kaitstud
Ei
1.09.2014
9.06.2016
2016
Inglise
Factors Influencing the Use of e-Learning in Schools in Crisis Areas: Syrian Teachers’ Perspectives
Factors Influencing the Use of e-Learning in Schools in Crisis Areas: Syrian Teachers’ Perspectives
ValdkondAlamvaldkondCERCS eriala
4. Loodusteadused ja tehnika4.7. Info- ja kommunikatsioonitehnoloogiaT180 Telekommunikatsioonitehnoloogia