Õpilaste, lapsevanemate ning õpetajate hinnangud õpilase toimetulekule kooli kontekstis eesti ja vene õppekeelega koolide põhikooli II astmes.

Monica Sakk, doktorikraad, 2013, (juh) Marika Veisson, Õpilaste, lapsevanemate ning õpetajate hinnangud õpilase toimetulekule kooli kontekstis eesti ja vene õppekeelega koolide põhikooli II astmes., Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut.
Monica Sakk
doktorikraad
Kaitstud
Ei
1.09.2004
19.06.2013
2013
Eesti
Õpilaste, lapsevanemate ning õpetajate hinnangud õpilase toimetulekule kooli kontekstis eesti ja vene õppekeelega koolide põhikooli II astmes.
Õpilaste, lapsevanemate ning õpetajate hinnangud õpilase toimetulekule kooli kontekstis eesti ja vene õppekeelega koolide põhikooli II astmes.
Students, Parents, and Teachers' Evaluations of Students' Coping in the School Context at Stage II of Estonian-medium and Russian-medium Basic School
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika